Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 15-10-2018, 13:56

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14-06-2018, 11:08 
Offline

Rejestracja: 15-03-2012, 12:46
Posty: 22
Jak wszyscy dobrze wiemy Instrukcja Obsługi podaje, by luz zaworowy sprawdzać co 30 tyś km. Ale jak to wygląda w Waszym przypadku?
Mam 70 tyś km i luz zaworowy nie był jeszcze sprawdzany. Samochód jeździ na benzynie. Z silnikiem wszystko w porządku.
Pytam, ponieważ ceny w serwisach powodują zawrót głowy. W niektórych za robociznę chcą 300zł + uszczelka i 50zł za płytkę. W innych 600 zł za robociznę + uszczelka + 25 zł za płytkę. Czy nie da się tego nigdzie zrobić taniej?
Może ktoś mógłby podpowiedzieć sprawdzony warsztat w okolicach Rzeszowa, Tarnowa?


Na górę
Post: 16-06-2018, 19:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1117
Lokalizacja: 3-miasto
Nie masz gazu i nic się nie dzieje, to odpuść temat.


Na górę
Post: 16-06-2018, 20:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2007, 19:23
Posty: 605
Lokalizacja: Górny Śląsk
150 tys. minęło i spokój, nic nie regulowałem bo nie widziałem potrzeby.


Na górę
Post: 17-06-2018, 08:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2016, 18:49
Posty: 104
Lokalizacja: śląsk
waldis pisze:
Nie masz gazu i nic się nie dzieje, to odpuść temat.

Witam, ja akurat taki temat uważam za ciekawy, po co wydawać kilkaset złoty na niepotrzebną regulację zaworów, a nie każdy z nas potrafi wsłuchać się w pracę silnika na tyle aby prawidłowo ocenić czy się już "klepie" a mechanikom to nie zawsze można wierzyć, tym bardziej że to ich kasiorka :szok:
Jakie inni forumowicze mają doświadczenie w tym temacie regulacji zaworów będzie ciekawą informacją.
Osobiście mam przebieg 80 tyś. i jest dobrze, nic jeszcze nie grzebane w klawiaturze :D

_________________
sedici 4x4 1,6 benzyna 120 kucyków


Na górę
Post: 17-06-2018, 13:05 
Offline

Rejestracja: 15-03-2012, 12:46
Posty: 22
Dzięki za odpowiedzi. Trochę mnie pocieszyliście. Odpuszczę jeszcze temat na jakiś czas.
Tym bardziej, że dwa dni temu zaliczyłem przygodę na własnym podwórku i mam do malowania dwa elementy


Na górę
Post: 18-06-2018, 21:41 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1117
Lokalizacja: 3-miasto
No i fajnie. Zdobędziesz sprawność lakiernika.
A tak na poważnie, moja żona ma w Jimniku nalatane 170 tyś. km. Silnik M13A. Nic się nie stało, Polacy, sorki, coś mi się pomyliło,nic się nie dzieje. Pierwszy objaw konieczności regulacji zaworów (w SX4) wyglądał tak: autko ładnie odpalało, po przejechaniu kilku km gasło po wciśnięciu sprzęgła, po rozgrzaniu silnika problem ustępował. Wtedy do wymiany były płytki na zaworach wylotowych. Ale ja miałem w SX4 podtlenek LPG, w Jimniku mojej żony go nie ma i nie zawracam sobie tym głowy. Opisywałem sprawę w temacie o LPG w SX4, poszukaj.

Pozdrawiam.


Na górę
Post: 19-06-2018, 21:42 
Offline

Rejestracja: 18-03-2015, 23:00
Posty: 29
Pytałem o regulację zaworów w ASO i otrzymałem odpowiedź, że jeśli nie ma gazu to do 100 tys. raczej nic się nie dzieje i nie ma co regulować.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl