Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-04-2024, 16:57

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 23-09-2015, 16:15 
Offline

Rejestracja: 21-09-2011, 18:58
Posty: 113
Lokalizacja: Płock-Mańkowo
Pytanko koledzy. Dziś wracałem z pracy i słyszę jakiś dziwny hałas pod maską. Otwieram klapę i widzę jak wyrzuca płyn ze zbiorniczka. Zbiorniczek wyrównawczy miał minimum a tu patrzę pełen. Zgasiłem i poczekałem jak przestygnie. Przelałem płyn ze zbiorniczka do chłodnicy bo w niej zabrakło 1 l(tyle co poszło do zbiorniczka). Odpaliłem i co zauważyłem to , że temperatura bardzo szybko idzie w górę. Płyn na razie nie idzie do zbiorniczka. Chłodnica gorąca jest na górze a od 1/3 zimna. Wąż dolny doprowadzający płyn do chłodnicy też zimny, za to góry ukrop. Tak samo bardzo gorące są przewody idące do i z parownika LPG.
Pytanko, ja stawiam na termostat, czy macie jakieś inne pomysły?

Prośba o pomoc :(

_________________
PŁOCK4x4
Suzuki GV I 2.0 16V
Suzuki V II 1.0 boosterjet


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2015, 18:29 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1819
Suzuki: SuziQuattro
na początek odpowietrzyć :] a termostat baaardzo prawdopodobny, przy okazji włącz grzanie w kabinie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2015, 18:40 
Offline

Rejestracja: 21-09-2011, 18:58
Posty: 113
Lokalizacja: Płock-Mańkowo
Może to śmieszne pytanie ale jak dobrze odpowietrzyć układ? I czy w normalnym obiegu dolny wąż dochodzący do chłodnicy powinien być gorący?

_________________
PŁOCK4x4
Suzuki GV I 2.0 16V
Suzuki V II 1.0 boosterjet


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2015, 11:07 
Offline

Rejestracja: 09-04-2015, 18:14
Posty: 142
Lokalizacja: Żory
UBOOT pisze:
czy w normalnym obiegu dolny wąż dochodzący do chłodnicy powinien być gorący?
Powinny być gorące wszystkie węże. Jeśli któryś jest zimny, świadczy to o uszkodzeniu termostatu (zamknął obieg płynu), albo padła pompa wody.

_________________
ekspertyzy, wyceny, odszkodowania


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-09-2015, 14:40 
Offline

Rejestracja: 21-09-2011, 18:58
Posty: 113
Lokalizacja: Płock-Mańkowo
Termostat wymieniony, jednak nadal dolny wąż nie jest ciepły. Cała reszta jest OK, nie wyrzuca płynu do zbiorniczka. Mam prośbę i pytanie. Czy któryś z kolegów mógłby u siebie sprawdzić czy na pewno dolny wąż po złapaniu temperatury przez silnik jest gorący. A pytanie, do jakiego momentu idzie wskaźnik temperatury, bo u mnie dochodzi do tego momentu( na zdjęciu) i dalej ani drgnie.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PŁOCK4x4
Suzuki GV I 2.0 16V
Suzuki V II 1.0 boosterjet


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-09-2015, 17:38 
Offline

Rejestracja: 07-09-2015, 16:28
Posty: 18
Lokalizacja: kozienice
Przerabialem to rok temu po wymianie termostatu w sumie dobrego na dobry te silniki mają chyba dobre chlodzenie bo trudno zlapać temperature żeby poszlo na duży obieg,jak chcesz sprawdzić czy ci się otwiera przytrzymaj cieply silnik tak ze 3-4 minuty na obrotach okolo 3 tyś a jak jes dobrze to dolny wąż zrobi się cieply.Ja zimą tak przy -5 potrafiłem zrobić 50 kilometrów i dolny wąż był zimny, a wskazówke od temperatuty mam tak samo troche brakuje do polowy


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-09-2015, 18:33 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
U mnie w gv 2003 r. dolny wąż jeszce nigdy nie był gorący,a wskazanie gdzies na połowie nigdy za


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]