Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 26-04-2024, 06:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-08-2013, 12:35 
Offline

Rejestracja: 09-08-2011, 06:47
Posty: 26
Pytam użytkowników GV 2.0 hdi czy wiedzą coś na temat usunięcia filterka z regulatora ciśnienia paliwa /takie regulatory są też w innych silnikach i samochodach/. Zdarzyło mi sie już 3 krotnie w czasie 2 lat eksploatacji że filterek się zapchał, auto traciło obroty i trzeba było wymienic na nowy /koszt 300 zł/ bądź też wyczyścić w specjalistycznym zakładzie metodą ultradzwiękową. Założyłem regulator z obłamanym filterkiem ale nie wiem czy nie uszkodzą się wtryski. Oczekuję tylko wiarygodnych informacji a nie zgadywanych.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-08-2013, 19:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
a jakie miałeś objawy bo u mnie co z ciśnieniem było jak na kompie sprawdziłem i teraz sporadycznie mi sę to robi a kontrolka swieci cały czas.
nie wchodził powyżej 2,5tyś obr i klekotając nierówno chodził na wolnych obrotach też tak u ciebie było?


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-08-2013, 10:00 
Offline

Rejestracja: 15-02-2009, 17:17
Posty: 65
Lokalizacja: LJA
Kolego ja w swoim usunąłem ten filterek bo nie dawałem rady tego wyczyścić(oczywiście metodą domową bo na czyszczenie w specjalnym warsztacie nie wpadłem) Zrobiłem na tym regulatorze przeszło 30tys kilometrów i nic się nie działo, czasami tylko potrafił zaszatkować na wolnych obrotach albo falowały obroty. Teraz coś mi się kaszani i czasami wyskakuje mi błąd i z tego co czytałem to może być ten regulator uszkodzony. Mam drugi taki sam z filterkiem i profilaktycznie zawiozłem go na myjkę ultradźwiękową do wyczyszczenia i tak sobie już leży czysty ze 4 miesiące a ja jeżdżę na starym. Jak znajdę czas albo prędzej zmusi mnie awaria to zrobię podmianę.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-08-2013, 09:14 
Offline

Rejestracja: 09-08-2011, 06:47
Posty: 26
do tej pory przejechałem 2 tys. km i jest ok. Silnik ma więcej mocy bo pewnie dostaje tyle paliwa ile potrzeba. Regulator wyczyścili w zakładzie i podobno mozna na nim dalej jeźdxić ale ja go nie zakładam. Zobacze co bedzie. W wszystko zaczęło się od tego , że silnik nagle stracił moc / najwyżej 2000 obrotów i zapaliła się żółta lampka "silniczek". Po założeniu innego regulatora / bez filterka/ lampka zgasła a motor pracuje super. Mam silnik PSA 2.0 Hdi z 2002 roku. Mechanik mówi że przy dobrym paliwie nie powinno być problemu.


Na górę
Post: 14-10-2013, 13:13 
Offline

Rejestracja: 09-08-2011, 06:47
Posty: 26
Już wiadomo co było przyczyną złej pracy silnika. zapchany filterek w regulatorze ciśnienia paliwa / usunęłęm filterek/ a także a może przede wszystkim uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Po wymianie wszystko jest super. Koszt 450 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2013, 17:24 
Offline

Rejestracja: 09-10-2011, 20:10
Posty: 20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Mam GV I 2.0 HDI RHZ 2002r. Ostatnio auto znowu straciło moc, komputer pokazał błąd "pompa paliwa - obwód wtórny - zła wartość". Wymieniłem filtr paliwa i jakiś czas było ok. Teraz znów to samo. Pytanie gdzie znajduje się dokładnie ten regulator ciśnienia paliwa, bo to chyba od niego trzeba zacząć. Czujnik ciśnienia jest pod listwą, dotarcie do niego, to nie lada sztuka.

_________________
Pozdrawiam. PiotrW


Ostatnio zmieniony 30-10-2013, 17:58 przez PiotrW, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2013, 17:35 
Offline

Rejestracja: 05-11-2011, 17:20
Posty: 91
Lokalizacja: stalowa wola
Regulator cisnienia masz na pompie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2013, 17:59 
Offline

Rejestracja: 09-10-2011, 20:10
Posty: 20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Dzięki, to wiem gdzie szukać.

_________________
Pozdrawiam. PiotrW


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-12-2013, 16:33 
Offline

Rejestracja: 04-08-2013, 14:59
Posty: 9
He he słynny problem psiadaczy hdi (ja również się do nich zaliczam :P) , ten sam problem mają w peugeotach, citroenach z tym że szczęśliwi posiadacze pomp CR Boscha mogą wymienić sam regulator wysokiego ciśnienia pompy CR , a posiadacze pompy Siemens (nie wiem czy dobrze słyszałem?) muszą wymienić całą pompę gdyż regulator jest z nią zespolony na stałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2013, 13:00 
Offline

Rejestracja: 15-02-2009, 17:17
Posty: 65
Lokalizacja: LJA
No niestety, wcześniej czy później każdego HDI dopadnie ten zawór:)
Pisałem wcześniej że mi coś szwankuje i że nie mam czasu na podmianę, a leży wyczyszczony w zapasie. Ale czas ten nadszedł na początku września, auto odpaliło, szarpnęło i zgasło. Dobrze że tylko 5km od domu, blisko było ciągnąć. Następnego dnia założyłem ten co był w poczekalni i zapalił z pierwszego. Od tamtej pory lepiej pali tylko czasami obroty falują na biegu jałowym. A ten regulator co go sitka pozbawiłem chyba padł nieodwracalnie. Troszkę układ paliwowy kuleje mi w tym suzuki. A ten rok mam urodzajny, w marcu wymieniłem pompę wtryskową, w sierpniu pompkę przy baku a we wrześniu regulator. Oby na tym chociaż na parę lat przystopowało:)
Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]