Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 19:31

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12-03-2015, 23:37 
Offline

Rejestracja: 19-10-2010, 10:29
Posty: 11
witam od pewnego czasu zacząłeł mi wyskakiwać te o to błędy

najpierw raz na jakiś czas wskakiwał P0220, kasowałem odrazu i na tydzień był spokój. objawy są takie jak by blokował się gaz( dostaje wyższych obrotów) coś czytałem o słabym napięciu,ale dlaczego obroty wzrastają?

ostatnio pojawił mi się błąd P0243. kasuje go ale przy każdym mocniejszym depnięciu odrazu wyskakuje marchewka i samochód traci moc( jak by turbo nie chodziło). po skasowaniu wszystko wraca do normy, ale powraca po kolejnym depnięciu

nie zabardzo znam się na mechanice, a chciałbym oddając samochód do mechanika wiedzieć mniej wiecej co piszczy w trawie i na co zwrócić uwage. gdyż nie chce później czuć się oszukanym.

GV I 2.0HDI w automacie


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-03-2015, 07:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
Błąd P0243, to ogólny błąd silnika, ze wskazaniem na zakłócenia w ciśnieniu doładowania.
Po wykluczeniu błędów przepływomierza, nieszczelności w układzie dolotowym można wymienić siłownik klapy recyrkulacyjnej powietrza doładowywanego.
Błąd P0220 - czyli problem z czujnikiem pozycji pedału gazu.

_________________
GVII 2,0,Jimny1,3


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-03-2015, 09:16 
Offline

Rejestracja: 26-02-2014, 10:01
Posty: 10
Błąd P0220 Tak jak napisał MrGregornett i wskazują objawy- czujnik/potencjometr położenia pedału przyspieszenia. Do sprawdzenia wtyczka, kable i sam czujnik- najprostsza metoda diagnozy- podmiana na sprawny, pożyczony z innego peugeota/citroena.

Błąd P0243- najczęściej przypisany do elektrozaworu turbo (zależy czym czytany) lub zaworu upustowego turbiny.
Elektrozawór można sprawdzić podłączając przewody podciśnienia turbo do znajdującego się obok elektrozaworu egr. Jeżeli sprawny to do sprawdzenia obwód turbo- drożność/szczelność przewodów podciśnienia. mapsensor, rury itp.
O zaworze upustowym wątek tu [URL=http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8084]]
Te silniki najlepiej diagnozować lexią/planetem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]