Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 12:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 13-10-2011, 20:43 
Offline

Rejestracja: 05-08-2011, 19:50
Posty: 40
Hmm... jak to zrobić jak tam tyle tego jest że dojścia nie ma żeby rękę wsadzić. Zresztą nie znam się na tym więc pewnie sam to bym więcej nabroił niż zaradził.
Tak czy owak czeka mnie warsztat w celu wymiany rozrządu. Poszukuję takiego co od razu wycieki naprawi.
Widzę że warsztat godny polecenia szukać trzeba ze świeczką. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-10-2011, 08:50 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Jak nie wchodzi reka to wchodzi lusterko. jak nie widac, to sie myje silnik i wtedy szuka. Te silniki sa naprawde dobre i maja powtarzale problemy.
Nie wiem jak tam, ale w Warszawie cena aso suzuki (robocizna) nie jest jakos specjalnie wysoka w porownaniu z dobrym warsztatem. Wysokie maja ceny niektorych czesci zamiennych, ale czasami jak nie ma sie nikogo zaufanego jednak te pare zl wiecej zostawic.
Choc sa ASO i ASO.


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-04-2013, 17:11 
Offline

Rejestracja: 05-02-2013, 10:52
Posty: 57
Trafiłem na temat odnośnie utraty mocy w GV 2.0 HDI i wydaje mi się, że mogę mieć ten sam problem. Dziś mnie deszcz pogonił i nie zdążyłem się dobrze rozejrzeć, a i tak nei wiem czy udałoby mi się owy czujnik/wodzik/jabłuszko namierzyć, dlatego bardzo bym prosił o pomoc i próbę wskazania gdzie on jest?
Poczyniłem kilka zdjęć, ale były robione w biegu więc niezbyt ostre no i nie wiem czy uda się na nich wskazać ową część, ale bardzo bym prosił o pomoc, za którą z góry dziękuję i pozdrawiam!
1. Obrazek 2. Obrazek
3. Obrazek 4.Obrazek


Ostatnio zmieniony 20-04-2013, 13:55 przez geez, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 14-04-2013, 22:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
no tak pisałem o ty z rok temu .. jeżeli to jest to??
olej który przepuszcza turbina idzie przewodami przez intercoler i po drodze jest ta przepustnica w której od dołu wydostaje się olej i kapie na silnik i w okolice sprzęgła, jest to niebezpieczne bo jak kapnie na tarcze to można sprzęgło zjechać mi przez to kilka razy śliznęło. jak u mnie to wtedy będzie spokój jak zrobie regenerajce turbiny , ale jeżdżę z tym już z 2 lata i nic się nie dzieje więcej.
dokładnie to tutaj kapie
http://www.google.pl/imgres?start=154&b ... 144&ty=111
popatrz od spodu czy między skrzynią a silnikiem masz olej


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2013, 18:29 
Offline

Rejestracja: 05-02-2013, 10:52
Posty: 57
Ja chciałem zlokalizować tą część
http://allegro.pl/show_item.php?item=3116045517
Czy widać ją na którymś z umieszczonych zdjęć?


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-04-2013, 23:35 
Offline

Rejestracja: 09-10-2011, 20:10
Posty: 24
Lokalizacja: Luboń
Chodzi o plastikową końcówkę pręta wychodzącego z tego zaworu(dobry widok fot.2),ona często pęka i spada z małej dźwigni zakończonej kulką.Dźwignia ta znajduje się z tyłu silnika w górnej części.W miarę dobry dostęp jest po zdjęciu chłodnicy powietrza.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-04-2013, 14:36 
Offline

Rejestracja: 05-02-2013, 10:52
Posty: 57
lespo, jeśli mógłbyś mi dokładniej wytłumaczyć gdzie ten drut jest to byłbym wdzięczny albo zaznaczyć na zdjęciu jakąś strzałką, o ile mówiąc o fot.2 miałeś na myśli te umieszczone przeze mnie, a nie te na aukcji...
Chciałbym mieć pewność, że wiem, gdzie to jest i żebym kolejny raz już na darmo nie ściągał intercoolera :/


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-04-2013, 22:33 
Offline

Rejestracja: 09-10-2011, 20:10
Posty: 24
Lokalizacja: Luboń
Witam
Chodziło mi o 2 fotografię z tej aukcji którą podałeś.Wysyłam na pw.nr telefonu.W razie problemów dzwoń
Pozdrawiam


Na górę
Post: 08-12-2014, 19:05 
Offline

Rejestracja: 23-04-2011, 11:08
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
Citroen C5HDI Vacuum Intake Butterfly Swirl Valve 36387


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-12-2014, 19:05 
Offline

Rejestracja: 23-04-2011, 11:08
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
http://www.ebay.pl/itm/Citroen-C5HDI-Va ... 19f3174ce8


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-02-2015, 12:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-04-2008, 06:25
Posty: 26
Witam

Czy ktoś z forumowiczów znalazł jakiś skuteczny sposób na poradzenie sobie ze spadającym wodzikiem ? Próbowałem już kropelki, wiązania drucikiem, ale to wszystko rozwiązania krótkoterminowe. U mnie jabłuszko nie jest pęknięte tylko wyrobione tak że ten metalowy łepek wchodzi w nie bardzo luźno i zaraz spada znowu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-02-2015, 14:15 
Offline

Rejestracja: 11-02-2014, 10:55
Posty: 16
Witam wszystkich wrzuciłby ktoś dokładne zdjęcie gdzie znajduję się ten wodzik?? Bo też mam problemy ze znalezienie go. :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-02-2015, 14:47 
Offline

Rejestracja: 15-01-2014, 09:57
Posty: 18
Witam
Jak nazywa sie ta czesc dokladnie, bo probuje ja znalesc w intercars i nie bardzo mi sie to udaje
Dziekuje za pomoc
Pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-02-2015, 17:01 
Offline

Rejestracja: 05-11-2011, 17:20
Posty: 91
Lokalizacja: stalowa wola
Ta czesc nie wystepuje jako zamiennik kupisz ja jedynie na ebay lub w sarwisie i tylko na zamowienie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-02-2015, 19:58 
Offline

Rejestracja: 08-07-2011, 17:29
Posty: 16
Witam
Miałem ten sam problem kupiłem na allegro ZAWÓR PODCIŚNIENIA TURBINY CITROEN C5 2.2 HDI, i wymieniłem tą końcówkę i już po kłopocie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-02-2015, 22:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-04-2008, 06:25
Posty: 26
Wymieniłeś samą plastikową końcówkę ? Jak ją zdemontować ?


Na górę
 Tytuł: Końcówka
Post: 27-02-2015, 07:04 
Offline

Rejestracja: 08-07-2011, 17:29
Posty: 16
Witam
Tak wymieniłem samą końcówkę, trochę męczarni było ale się udało.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-02-2015, 13:36 
Offline

Rejestracja: 11-02-2014, 10:55
Posty: 16
Witam
cygi87 wrzuciłbyś bądź opisał dokładnie gdzie szukać bądź gdzie jest ta końcówka bo nie mogę jej znaleźć a chciałbym sprawdzić sobie czy u mnie wszystko jest ok z tą częścią bo ostatnio dziwnie szarpie mi silnik między 2000 a 2200 obr. tak jakby nie dostawał powietrza bądź za duża dawkę paliwa albo turbina coś przerywała.


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-02-2015, 07:24 
Offline

Rejestracja: 08-07-2011, 17:29
Posty: 16
Witam
Dziamdziam, jak staniesz przodem do silnika to po lewej stronie silnika za turbiną masz tą pompkę podciśnienia z niej po skosie wychodzi drucik, jedź ręką po tym druciku i na końcu tego drucika jest ta kulka. Tak jak już pisałem dostęp jest ciężki. Ja jak to zmieniałem to odkręcony miałem interculer i praktycznie leżałem na silniku.


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-03-2015, 22:54 
Offline

Rejestracja: 26-02-2014, 10:01
Posty: 10
W citroenach i peugeotach to chyba siłownik swirl (diafragma). Ma za zadanie :"The swirl arm changes the car from a 12 valve engine to a 16v at 2100rpm."

Ze zdjęciami w SGV (można włączyć tłumaczenie przez google).

http://suzuki88.mforos.com/407034/10416190-averia-diafragma-pulmon-y-resuelto-de-por-vida/
http://suzuki88.mforos.com/407034/8119998-otra-vez-el-diafragma/


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2015, 15:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-04-2008, 06:25
Posty: 26
Witam ponownie

Z problemem pękniętej plastikowej główki skonsultowałem się z serwisem. Nie można kupić samego cięgna z tym plastikiem. Część jest dostępna w całości pod numerem katalogowym 13617-67G00. Jest to zawór upustowy turbiny. W serwisie Suzuki kosztuje 175 zł brutto. Co ciekawe serwis nie chce podjąć się wymiany. Mówią, że po wymianie jest potrzebna regulacja zaworu, a nie mają do tego sprzętu. Polecili wymianę w warsztacie zajmującym się turbinami. Wiem, że niedziałający zawór upustowy może spowodować skrócenie żywotności turbiny, ale czy może spowodować spadek mocy ? Z naszych doświadczeń wynika, że tak

Po przestudiowaniu tematu zaczynam mieć wątpliwości czy to faktycznie jest zawór upustowym turbiny i czy potrzebna jest regulacja po jego wymianie. Zawór upustowy jest chyba zwykle zamontowany bezpośrednio na turbinie. Co o tym myślicie ?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 12-08-2019, 12:00 
Offline

Rejestracja: 09-08-2019, 06:33
Posty: 1
Suzuki: Grand Vitara
To jest membrana przepustnicy i kosztuje 100 na allegro.wymienia się całość. Ma za zadanie zmienić kąt wtrysku aby samochód szybciej się rozpędził.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]