Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 16:50

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 23-02-2015, 09:41 
Offline

Rejestracja: 14-10-2013, 09:06
Posty: 119
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam,
Dość sporo jeżdżę po bezdrożach i lasach. Chciałbym deaktywować irytujący sygnał dźwiękowy informujący o niezapiętych pasach. Standardowo wyłącza się sam po minucie "brzęczenia". A nie mógłby tak np. po 3-5 sekundach? Ewentualnie jak uciszyć to ustrojstwo na stałe?


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2015, 12:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Choć nie pochwalam, to rozwiązanie w terenie najprostsze z możliwych
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -2-mt-0113


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2015, 21:50 
Offline

Rejestracja: 14-02-2014, 14:36
Posty: 164
A nie łatwiej dojść co piszczy pod deską i spróbować to uciszyć ?

_________________
MINI Countryman CS Forester XT


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-02-2015, 06:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Najprościej,to zlutować kabelki idące do gniazda zapięcia pasa :]

Lesiorip pisze:
A nie łatwiej dojść co piszczy pod deską i spróbować to uciszyć ?

Wtedy wyłączysz też sygnalizację pozostawionych świateł...

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-02-2015, 08:11 
Offline

Rejestracja: 14-10-2013, 09:06
Posty: 119
Lokalizacja: Kwidzyn
[quote="leniwiec"]Najprościej,to zlutować kabelki idące do gniazda zapięcia pasa :]

Dzięki. Lubię właśnie takie banalnie proste rozwiązania. Tylko trzeba umieć na nie wpaść :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-02-2015, 08:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-03-2012, 20:42
Posty: 391
Lokalizacja: Hajnówka
Usuwanie brzęczyka nie polecam, nie wiadomo czy nie jest używany do sygnalizacji jeszcze czegoś. Mielismy tak w firmie, w hyundaiu. Wyrzucilismy brzęczyk od pasów. Potem kolega jechał i nie zauwazył że temperatura nadmiernie wzrosła. Jak sie okazało ten brzęczyk informował także o przegrzaniu silnika. Skończyło się na czarnej chmurze z tyłu i wypłynięciem cieczy chłodzącej tłumikiem :)
Zlutowanie kabli na stałe w złaczazce wydaje sie ok ale czy wówczas nie będą aktywne cały czas poduszki? Normalnie po przekręceniu kluczyka jak jest zapalona kontrolka niezapiętych pasów poduszki chyba są wyłączone? A tak byłyby juz aktywne co chyba nie zawsze będzie wskazane...


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-02-2015, 06:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Mcgyver pisze:
Usuwanie brzęczyka nie polecam, nie wiadomo czy nie jest używany do sygnalizacji jeszcze czegoś. Mielismy tak w firmie, w hyundaiu. Wyrzucilismy brzęczyk od pasów. Potem kolega jechał i nie zauwazył że temperatura nadmiernie wzrosła. Jak sie okazało ten brzęczyk informował także o przegrzaniu silnika. Skończyło się na czarnej chmurze z tyłu i wypłynięciem cieczy chłodzącej tłumikiem :)
Zlutowanie kabli na stałe w złaczazce wydaje sie ok ale czy wówczas nie będą aktywne cały czas poduszki? Normalnie po przekręceniu kluczyka jak jest zapalona kontrolka niezapiętych pasów poduszki chyba są wyłączone? A tak byłyby juz aktywne co chyba nie zawsze będzie wskazane...


Ale poduszka kierowcy zawsze jest aktywna(po przekręceniu kluczyka)
bo przecież samochód bez kierowcy raczej nigdzie się nie wybiera ?
Przypomnienie dotyczy tylko siedzenia kierowcy,w nowszej GV jest "waga w fotelu pasażera i tu już system wykrywa,czy ktoś siedzi,a wtedy przypomina mu o niezapiętych pasach,ma to pewnie wpływ na działanie poduszki...

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-02-2015, 19:24 
Offline

Rejestracja: 14-10-2013, 09:06
Posty: 119
Lokalizacja: Kwidzyn
Dziękuję za wszystkie sugestie. Na bazie waszych propozycji wypracowałem własne rozwiązanie. Wożę w schowku śrubokręt płaski, który wkładam w zapięcie pasów (to powoduje zamknięcie obwodu). Nie muszę inwestować w zakupy na portalu, ani też lutować przewodów. Instalacja samochodowa pozostaje nienaruszona, a śrubokręt w aucie zawsze się może przydać jeszcze do innych celów. Bez waszej inspiracji dalej bym jeździł z wkurzającym brzęczkiem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]