Mcgyver pisze:
Usuwanie brzęczyka nie polecam, nie wiadomo czy nie jest używany do sygnalizacji jeszcze czegoś. Mielismy tak w firmie, w hyundaiu. Wyrzucilismy brzęczyk od pasów. Potem kolega jechał i nie zauwazył że temperatura nadmiernie wzrosła. Jak sie okazało ten brzęczyk informował także o przegrzaniu silnika. Skończyło się na czarnej chmurze z tyłu i wypłynięciem cieczy chłodzącej tłumikiem
Zlutowanie kabli na stałe w złaczazce wydaje sie ok ale czy wówczas nie będą aktywne cały czas poduszki? Normalnie po przekręceniu kluczyka jak jest zapalona kontrolka niezapiętych pasów poduszki chyba są wyłączone? A tak byłyby juz aktywne co chyba nie zawsze będzie wskazane...
Ale poduszka kierowcy zawsze jest aktywna(po przekręceniu kluczyka)
bo przecież samochód bez kierowcy raczej nigdzie się nie wybiera ?
Przypomnienie dotyczy tylko siedzenia kierowcy,w nowszej GV jest "waga w fotelu pasażera i tu już system wykrywa,czy ktoś siedzi,a wtedy przypomina mu o niezapiętych pasach,ma to pewnie wpływ na działanie poduszki...
_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót