Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 01:55

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 22-12-2014, 11:46 
Offline

Rejestracja: 04-08-2013, 14:59
Posty: 9
Witam wszystkich!

Mam nietypowy problem z pomiarem oleju. Mianowicie jakis czas temu robilem osluge auta (wymiana krzyzaka na wale napędowym) i przy okazji sprawdzalem plyny w aucie. Wszystko bylo ok oprócz poziomu oleju . (Bagnet pokaywal stan ponizej MIN.) No wiec przestraszylem sie ze mam wyciek i przezornie kupilem nowy olej i filtr. Wymienilem je (wlałem 4.2l oleju jak na wskazaniach do tego modelu) uruchomilem silnik, wylaczylem i poczekalem az ostygnie. Zrobilem pomiar nadal ponizej minimum. To nie wyciek gdyz przy zmianie oleju zlalem ok.4l oleju, reszta zostala w silniku. Dodam ze przy porzedniej wymianie oleju bagnet wskazywal prawidlowo przy tej samej ilosci oleju. Olej zminiam co 5000km ze wzgledu na to ze te silniki co dosc kaprysne i czułe. Może ktos z Was drodzy forumowicze spotkal sie z podobnym problemem? Prosze o pomoc! :|

Moje autko to gv 2.0 hdi rhw z 2003roku

P.s Nie moglem znalezc podobnego tematu wiec wrazie pomylki prosze o przeniesienie tematu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-12-2014, 22:51 
Offline

Rejestracja: 05-11-2011, 17:20
Posty: 91
Lokalizacja: stalowa wola
W moim wlewam 4,7l oleju i jest pod gorna kreske silnik rhw 2004r.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2014, 09:35 
Offline

Rejestracja: 04-08-2013, 14:59
Posty: 9
No ok. Ale to te 0.6l robiloby az taka roznice?
Musze poczytac ile w koncu idzie tego oleju. Info o pojemnosci oleju do mojego silnika wzialem ze stronki shell oil matching lecz moga miec bledne dane.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2014, 19:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
poszukaj o na pewno gdzieś pisze ile idzie oleju. ale jak nalałeś olej a nie masz jeszcze stanu to proste że trzeba dolać , wlej tyle co trzeba i patrz co się będzie działo , jak będzie szybko ubywać to wtedy szukaj.


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-02-2015, 16:26 
Offline

Rejestracja: 04-08-2013, 14:59
Posty: 9
Witam! Troche czasu mnie nie bylo (bylem zajety)
Problem nadal istnieje, lecz problemem nie okazal sie bagnet ale wyciek oleju na zlaczu rury turbo-intercooler i na zlaczu rury intercooler-dolot.
Idac tym tropem, zdjalem rure od filtra powietrza do turbo i na wlocie do turbo takze byl olej, pierwszym podejrzanym bylo turbo ze przepuszcza, ale auto nadal ma 100% mocy,
dzwiek gwizdu w normie, auto nie kopci. No ale idac dalej na rurze filtr powietrza-turbo, na jej srodku jest polaczenie z mniejsza rura która idzie do plastikowej pokrywy zaworów.
Na laczeniu tej rury z ta plastikowa pokrywa takze jest olej, wiec domniemam ze olej splywa tamtedy do turbo. No ale na tej plastikowej pokrywie (na jej tyle patrzac od frontu auta) jest jescze jedna gumowa rura
i chcialbym zapytac czy ta rura na tyle tej pokrywy to ta slynna odma? i czy problem z wyciekiem moze miec z ta rura zwiazek? (tej rury jeszcze nie demontowalem).

P.s Robiłem płukankę "STP Engine Flush",wymieniłem olej (wlałem 4.7l) i filtr oleju, po tych zabiegach jedyne co się zmieniło to to że auto szybciej się zbiera, natomiast problem z wyciekiem nadal istnieje


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]