Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 26-04-2024, 05:54

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30-01-2015, 10:27 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Właśnie dostałem przykra wiadomośc od mechanika. Most do wymiany lub zestaw naprawczy
Poradzcie gdzie taki zestaw kupic Prosze o jakies linki Bo wyszukiwanie coś mi nie wychodzi


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-01-2015, 21:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Ale co się stało z dyfrem ?

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
Post: 30-01-2015, 22:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
debrzyna pisze:
Właśnie dostałem przykra wiadomośc od mechanika. Most do wymiany lub zestaw naprawczy
Poradzcie gdzie taki zestaw kupic Prosze o jakies linki Bo wyszukiwanie coś mi nie wychodzi
Napisz coś więcej bo z fusów to nikt ci tu nie powróży :]

_________________
Marcin
GV II 2.0


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-01-2015, 22:54 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Na razie nie jest rozkręcony więc nie wiadomo co padło .Od dłuższego czasu coś szumiało przy przyspieszaniu i to coraz głośniej Podejrzenie padło na przedni most Po sprawdzenie poziomu oleju okazało się ze niema oleju, tylko trochę brązowej mazi po uzupełnieniu olej wyrzuciło


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-01-2015, 23:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Jak to olej wyrzuciło :?:

_________________
Marcin
GV II 2.0


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2015, 06:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Jeśli jeździłeś bez oleju i zatarłeś dyfer,to wymień na używke,bo ustawić luz międzyzębny i preload ataku mało który mechanik potrafi.

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2015, 09:02 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
marirus pisze:
Jak to olej wyrzuciło :?:
\
Pewno uszczelniacz szlak trafił , wyciekł i go rozrzuciło pod samochodem


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2015, 09:04 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
leniwiec pisze:
Jeśli jeździłeś bez oleju i zatarłeś dyfer

Może się nie zatarł jeszcze Autem można jeszcze jechać ale jak sie podgrzeje to wyrczy


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2015, 09:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Jeżeli była maź w moście ( mogła powstać jak dostała się woda ), to zakleiło odpowietrzenie i mogło wywalić uszczelniacz, ale można jeszcze podjąć próbę umycia bebechów i zmiany uszczelniaczy. Koszt byłby zdecydowanie mniejszy niż wymiana mostu.
Po odkręceniu korka spustowego i przepłukaniu mostu, trzeba sprawdzić zawartość osadu olejowego, jak nie ma opiłków warto powalczyć.


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2015, 10:05 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Na samym uszczelniaczu to napewno sie nie skończy bo to za bardzo wyrczy ,na pewno któteś łożysko Po niedzieli będzie rozebrany /ale czy złożony ?/ to sie zobaczy


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-02-2015, 12:06 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Ciąg dalszy Most rozkręcony Nic jeszcze sie nie zatarło ,łożyska nawet nawet .Uszczelniacze do wymiany .Tylko koła zębate mechanizmu różnicowego nie maja gładzi tylko takie jakieś, Nic nie połamane czy wytarte Mechanik skłania się żeby wymienić koła mechanizmu albo mechanizm Tylko skąd je wziąć ?? Jest to most aluminiowy Szukałem ale nie mogę nic znaleźć Może ktoś z Was by mi coś podpowiedzizał

I jeszcze jedna czy mosty różnią sie w zależności od silnika np. mój to 2,7 benzyna w automacie a czy most od 2,4


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-02-2015, 13:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Mechanik chce tylko zarobić, zmień uszczelniacze, zalej olej mineralny na początek i w drogę.
Jak nie będzie wyło.....zapomnij o temacie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-02-2015, 14:40 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Tak zrobie jak radzisz Miedzy czasie dowiedziałem sie że z amerykancami to nie takie proste .Dzwoniłem do
http://www.nowe.mojeauto.pl/dealer/Krak ... d%20Vitara
I koła zębate są do kupienia ok 1200 zł komplet 4 szt plus podkładki
/dobrane po vin/
A sprawa doboru to powiedzieli ze po numerze vin mogą powiedziec czy dany most z alegro bedzie sie nadawał do mojego .A na alegro nikt nie zna nr. vin samochodu z którego pochodzi dany egzemplarz.
mrquad, dlaczego mineralny i dlaczego na poczatek .Potem zmienic?


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2015, 07:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
mrquad pisze:
Mechanik chce tylko zarobić, zmień uszczelniacze, zalej olej mineralny na początek i w drogę.
Jak nie będzie wyło.....zapomnij o temacie.

O takim sposobie naprawy wyjącego mostu,jeszcze nie słyszałem :roll:
Nowe koła zębate i łożyska,to dobry pomysł,tylko kto to dobrze ustawi,przeciętny mechanik na pewno nie...

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2015, 09:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
debrzyna pisze:
Ciąg dalszy Most rozkręcony Nic jeszcze sie nie zatarło ,łożyska nawet nawet .Uszczelniacze do wymiany .Tylko koła zębate mechanizmu różnicowego nie maja gładzi tylko takie jakieś, Nic nie połamane czy wytarte Mechanik skłania się żeby wymienić koła mechanizmu albo mechanizm Tylko skąd je wziąć ?? Jest to most aluminiowy Szukałem ale nie mogę nic znaleźć Może ktoś z Was by mi coś podpowiedzizał

I jeszcze jedna czy mosty różnią sie w zależności od silnika np. mój to 2,7 benzyna w automacie a czy most od 2,4


http://sprzedajemy.pl/most-przedni-z-po ... -xl7,14490

_________________
GVII 2,0,Jimny1,3


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2015, 10:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
leniwiec pisze:
mrquad pisze:
Mechanik chce tylko zarobić, zmień uszczelniacze, zalej olej mineralny na początek i w drogę.
Jak nie będzie wyło.....zapomnij o temacie.

O takim sposobie naprawy wyjącego mostu,jeszcze nie słyszałem :roll:
Nowe koła zębate i łożyska,to dobry pomysł,tylko kto to dobrze ustawi,przeciętny mechanik na pewno nie...

Sam sobie odpowiedziałeś na postawione pytanie.
Zalewamy olej mineralny, bo tańszy i wypłucze resztę śmieci, po kilkuset kilometrach, jak będzie ok zmieniamy na zgodny z zaleceniami producenta.
Nie kupujemy nowych bebechów, bo jak sam napisałeś mało jest takich zdolnych specjalistów, którzy to później ustawią ( taniej będzie poszukać używany most )
Oczywiście wybór należy do właściciela, ale z pewnością nie jest to mały koszt.


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2015, 10:56 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
MrGregornett, Ten most to całkiem inaczej wygląda Już od dawna go ogladam


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-02-2015, 21:51 
Offline

Rejestracja: 12-05-2009, 19:35
Posty: 22
Most złożony Nowe uszczelniacze i olej Zobaczymy jak długo będzie śmigał


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]