Nie znam wymiarów uszczelniacza w automacie ale chyba wszystkie są takie same.Uszczelniacz oryginalny masz tu
http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Uszczelnia ... amurai/349 co do wymiany to najlepiej tył samochodu podnieść do góry aby olej ze skrzyni nie wyleciał po wyjęciu wału napędowego.Należy odkręcić 4 śruby klucz 14mm przy reduktorze trzymające wał napędowy.Odkręcić lewą łape reduktora i wtedy można wyjąść wał manewrując nim do tyłu i na bok (tam gdzie była łapa reduktora)Płaskim śrubokrętem wydłubać uszczelniacz-czyli delikatnie wbić ostrze pomiędzy korpus a uszczelniacz i manewrując śrubokrętem podważyć uszczelniacz.Uszczelniacz ulegnie uszkodzeniu ale i tak idzie do śmieci.Nowy uszczelniacz ma już smar ale nie zaszkodzi trochę mu jeszcze posmarować wargi uszczelniające.Uszczelniacz ostrożnie wbić np.dopasowaną nasadką lub drewienkiem-jest ciasno więc trzeba uważać by go nie zepsuć.Wkładamy wał.Przykręcamy 4 śruby flanszy wału do reduktora,następnie łape reduktora.Tył samochodu opuszczamy i po kłopocie.Najlepiej na kanale ale i bez kanału da radę-osobiście zrobiłem to bez kanału.(1 godz.dłubania)z tym że u mnie skrzynia manualna,w automacie może byc wiecej oleju więc tył lepiej podnieść dość wysoko i pamiętaj o BHP.