Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-04-2024, 07:39

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: 23-12-2006, 16:16 
Offline

Rejestracja: 15-12-2006, 14:38
Posty: 6
Lokalizacja: PABIANICE
Witam wszystkich!
Piszę tu po raz pierwszy:) jestem właścicielem GV DDIS którą poddałem chip tuningowi. autko ma ok 155km i 360 momentu obrotowego. prowiem tak jest o niebo lepiej:) na 5 biegu jedzie się jak na 4 auto przyspiedza do 4000 ob/min nie ma czegos takiego ze po 3000 jest spadek mocy. Mozna naprawde ciagnąć do 4000. 120 km/h na cyferblacie to moment. nie mowiac o wyprzedzaniu:) istna rakieta....:)
Tuning robiłem w autoryzowanej stacji Renault - opieka chipowa jest u nich dożywotnia...
pozdrawiam serdecznie
POGO


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-01-2007, 21:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-01-2006, 23:54
Posty: 960
Lokalizacja: Kobylnica/Poznań
Gratuluję :D

Możesz zapodać na forum wykres z hamowni?


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-01-2007, 22:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12229
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
A jak to się ma do gwarancji na silnik?


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-01-2007, 22:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2006, 16:03
Posty: 280
Lokalizacja: Katowice
no jak sie domyslam o gwarancji suzuki na silnik mozesz zapomniec :P


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-01-2007, 10:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-09-2006, 10:10
Posty: 174
Lokalizacja: Wawa/Rawa/Okolice...różnie
chyba ze im nic nie powiesz :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-01-2007, 13:04 
Serwis jest w stanie zobaczyć zmiany przy odpytywaniu komputera i wtedy raczej nici z gwarancji jest to jednak jakieś ryzyko ale kazdy ma prawo robić to co uważa za słuszne


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 03-11-2007, 09:18 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3903
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
-pawel- pisze:
4na4 pisze:
W serwisie coś wspominali, że mają dostać oficjalną zgodę z SMP na takie przeróbki i gwarancja będzie zachowana.

Jak tylko będziesz coś wiedział to daj znać bo sam jestem zainteresowany. Jeździłem Vitarą 2,0 TD po chipe :ok:


Też o tym słyszałem, w poniedziałek zadzwonie to Gadimexu i podpytam, bo słyszałem różne wersje. Problem tylko w tym, że trzeba auto na kilka dni zostawic bo demontują komputer i wysyłają do zmiany oprogramowania. Koszt ~3k PLN. Ja znam ludzi którzy zmieniaja oprogramowanie i bezpośrednio u nich to kosztuje ~2k PLN :) tylko wtedy wiadomo przy problemach moga być kłopoty z gwarancją.
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2007, 07:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
Znajomy, który zajmuje się hipem powiedział, że modyfikując oprogramowanie w każdej chwili moża powrócić do ustawień fabrycznych i nie ma szans, żeby w serwisie sie zorientowali. Swoją drogą jak tylko bedzie możlia legalna modyfikacja chipa to zaraz to robię :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2007, 09:01 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3903
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
-pawel- pisze:
Znajomy, który zajmuje się hipem powiedział, że modyfikując oprogramowanie w każdej chwili moża powrócić do ustawień fabrycznych i nie ma szans, żeby w serwisie sie zorientowali. Swoją drogą jak tylko bedzie możlia legalna modyfikacja chipa to zaraz to robię :lol:


Z tego co wiem dużo zalezy od komputera. Są takie które maja licznik zmian oprogramowania, sa z ograniczona ilościa programowań.

Jak jest u nas nie wiem, tyle że nie bardzo sobie wyobrazam, będąc np. w Holandii dzwonić do kogoś i kazać mu przyjechać bo auto musze do serwisu w Holandii oddać :D

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2007, 09:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
czoboki pisze:
(...)
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

A jak to wpłynie na żywotność silnika? I drugie pytanie od razu. Nie można by tego zrobić u kogoś kto zajmuje się tuningiem Renault? Przecież to silnik tej marki.

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2007, 11:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3903
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
ergie pisze:
czoboki pisze:
(...)
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

A jak to wpłynie na żywotność silnika? I drugie pytanie od razu. Nie można by tego zrobić u kogoś kto zajmuje się tuningiem Renault? Przecież to silnik tej marki.


Kolega, który się tym zajmuje twierdzi, że nieznacznie. Natomiast pytanie jak to sie ma do układu przeniesienia napędu tego nie wiem, tu bym widział nieco większe zagrożenie. Z drugiej strony najwięcej zależy od użytkownika. Jeśli będziesz wyciskał z auta wszystko co można, to i bez tuningu długo nie pojeździsz :)

Jeśli zrobisz to poza serwisem to wiadomo co sie stanie z gwarancja jak dojdą że cos zmieniałeś. Natomiast jeśli SMP sie pod tym podpisze to nie ma problemu. Pozostanie jeszcze tylko pytanie jak z gwarancja europejską, bo SMP to nie Suzuki Europa.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2007, 15:07 
Offline

Rejestracja: 29-10-2007, 22:31
Posty: 71
Lokalizacja: Polska
No to poczekamy co SMP wymyśli - bo tutaj ważna jest oczywiście gwarancja ale także i Assistance. Myślę jednak, że w Europie będzie (jeżeli będzie w Polsce) to akceptowane.


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 08:17 
Offline

Rejestracja: 10-09-2007, 09:57
Posty: 47
Lokalizacja: Podbeskidzie
U mnie na razie ~150KM i 340 Nm ale tylko z obliczeń. W przyszłym tygodniu jadę na hamowanie silnika (hamownia była przed tarowaniem). Różnica jest duża szczególnie przy 1500-2000 obr/min. Spalanie spadło o ok 0,5 l/100 km :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 12:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
POGO i GV2007 jak robiliście modyfikacje, BOX czy ECU?


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 12:21 
Offline

Rejestracja: 10-09-2007, 09:57
Posty: 47
Lokalizacja: Podbeskidzie
Ja mam ECU jeśli dobrze rozumiem ten skrót - daje to większe możliwości indywidualnego strojenia silnika. Oryginalny soft jest w firmie tuningowej do wczytania w każdej chwili.


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 12:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
Jak jest ze spalaniem?


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 13:02 
Offline

Rejestracja: 10-09-2007, 09:57
Posty: 47
Lokalizacja: Podbeskidzie
Pisałem już wcześniej spadło o ok. 0,5l (z 9,2 na 8,7) przy tej samej dynamice jazdy w mieście. Oprócz tego wcześniej jechałem z przyczepą kempingową ~100 km/h i palił 9,5 litra ostatnio znowu miałem krótki wypad z przyczepą już po tuningu i spalił tylko 8,5 litra!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 15:26 
Offline

Rejestracja: 20-09-2007, 11:05
Posty: 71
Lokalizacja: nadarzyn
a cena, jak to wychodzi :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 15:36 
Offline

Rejestracja: 10-09-2007, 09:57
Posty: 47
Lokalizacja: Podbeskidzie
miało być 1500 zł, ale utargowałem na 1000 :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 15:59 
A tak na marginesie, czy GV ma filtr cząstek stałych??? Bo jest to dość istotne przy takiej zabawie.


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 16:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
blizzard pisze:
A tak na marginesie, czy GV ma filtr cząstek stałych??? Bo jest to dość istotne przy takiej zabawie.


ma :!: :roll:

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 16:37 
A czy ktoś z tuningowców wie co się dzieje z takim filtrem po tuningu :?: :roll:

Polecam się dowiedzieć ;)


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 16:54 
co sie dzieje :?:


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 05-11-2007, 16:59 
a topi się :idea:


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 06-11-2007, 11:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-09-2006, 10:10
Posty: 174
Lokalizacja: Wawa/Rawa/Okolice...różnie
nie sadze zeby az tak drastycznie ale moga byc problemy niestety :?
a czy ktos z Was sprawdzal moc przed zmianami, ile seryjnie wyplulo koni i Nm? i jakby ktos mogl wykresik wstawic jak sie rozklada przebieg momentu ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]