michalikpiotr pisze:
tak wiem dał za niego 60 tys ale cóż takie czasy. Ale jeszcze rok gwarancji jest. A powiedz mi coś o rurce od klimatyzacji wiadomo w tych autach. Podobno temat ciężki. Jak to jest? A spalanie w mieście jakie masz? A co z rozrządem podobno jest łańcuch?
tak jest łańcuch a w mieście, zależy. Cos koło 5 5,5 benzyny w mało sprzyjających warunkach z wyłączeniem stop start, ze stop start mozna poniżej 5 w okolice 4,5 litra zejść, zwłaszcza jak będziesz dotaczać się do świateł przy prędkości 15 km/h i mniejszej bo wtedy wyłącza silnik
ale tak zrobisz w manualu
nie wiem, słyszałem te tematy i mi jakoś jeszcze nie rdzewieje ale warto może zaglądac od czasu do czasu pod maskę, ja przynajmniej raz na dwa tygodnie sprawdzam poziom oleju
ale nigdy nic dolewać nie musiałem. Tylko jak lpg zalożysz to aso z gwarancją na silnik zad CI wypnie
ale osobiście olałem to bo te silniki mają nikła szanse, przy normalnym użytkowaniu na warię , swoją instalację ghazową założyłem własnie przy przebiegu 9-10 tyś. Jakby miała być wada fabryczna to by juz o sobie dać znała
tylko gazownika musisz miec dobrego, takiego co na systemie dualjet i innych podobnych japończykach trochę zębów zjadł