Znoszą większe przebiegi, ale nie są idiotoodporne serwisowo. Jak się 12 lat jeździ na jednym płynie chłodzącym, albo dolewa kranówki to wywali upg, jak się nie kontroluje luzów zaworowych to wypali gniazda, kiepski olej też nie działa na niego korzystnie...
Mk7 to szczyt możliwości Suzuki, jeżeli chodzi o ochronę antykorozyjną

Przyjrzałabym się sankom (dokładnie, bo w poprzedniku rdzewiały bardzo wrednie i na pierwszy rzut oka nie było tego widać od spodu).
Jak podgrzewanie foteli przypala tyłek to znak, że auto nie miała wykonanej akcji technicznej na wymianę maty

Chyba jedyną typową bolączką są stukające maglownice, czasami zestaw naprawczy za "kilka złotych" pozwala usunąć problem, a jak pojawi się luz na listwie zębatej to można regenerować magiel, a za rok czy dwa stuki powrócą. Było też kilka przypadków problemów ze skrzyniami biegów, także nie polecam zaniedbywania kwestii oleju.