Iron pisze:
https://www.auto-swiat.pl/tv/auta-bez-sciemy/suzuki-s-cross-2022-14-boosterjet-stara-szkola-robienia-samochodow/hnwscnn
Przyznam, że często nie rozumiem niektórych recenzentów i mam wrażenie, że to jest taka recenzja na zasadzie powtarzania utartych schematów:
"Suzuki S-Cross to jeden z tych samochodów, które nie porywają stylistyką, wykończeniem wnętrza, czy zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy. Jednak czy tak naprawdę tego potrzebujemy? Czy nie wyłączamy wielu wspomagaczy po zajęciu miejsca za kierownicą? Tak, wyłączamy i nie chcemy z nich korzystać, bo one częściej przeszkadzają, niż pomagają. Suzuki ma na to sposób. Oto nowy samochód, który nie irytuje, to wręcz idealny wybór dla tych, którzy po prostu szukają prostego auta, które będzie nam służyć bezawaryjnie przez lata."
Stylistyka - rzecz gustu, ale nowy S-Cross naprawdę wielu osobom się podoba, szczególnie z przodu. Oczywiście można powiedzieć, że to design mocno kopiuj-wklej i przypomina Toyotę, ale szczerze nie spotkałem się z osobą, która byłaby zdecydowanie na nie jeżeli chodzi o wygląd.
Środek - szczególnie w wersji elegance to naprawdę w porządku samochód, oczywiście nie jest to żadna czołówka, ale trzeba też wziąć poprawkę na cenę. Za to nic nie puka ani nie trzeszczy, czego nie można czasem powiedzieć o droższych modelach
Zaawansowane systemy - no tu to już naprawdę nie wiem czego brakuje:
Aktywny tempomat do zera
Aktywne hamowanie przed przeszkodą
Asystent utrzymania pasa ruchu - tu zgoda, działa to kiepsko, konkurencja ma dużo lepsze systemy
Czujnik martwego pola
Zaawansowany system kamer 360 - działa to lepiej niż w wielu droższych samochodach
Bezprzewodowy apple car play - dalej nie jest to wcale takie oczywiste
Czujnik ruchu poprzecznego
Bardzo przyzwoita miękka hybryda, czyli super start-stop i cicho na światłach
Samopoziomujące LED - również zgoda, że są dużo bardziej zaawansowane systemy, ale jak na statyczne ledy to świeci to w porządku
Automatyczne światła/wycieraczki - pewnie to już coraz bardziej standard, ale często w pakietach
Dobry napęd 4x4 w sensownej cenie - to naprawdę potrafi poprawić bezpieczeństwo zimą
Serio nie wiem czego niby brakuje s-crossowi w tym zakresie i co takiego niby oferuje konkurencja ze zbliżonej półki cenowej, bo mnóstwo tych samochodów wychwalanych w recenzjach w najbogatszych wersjach w parkach prasowych na ulicy nie ma połowy funkcji.