Witam. Mój pierwszy post i pierwszy temat na forum. Mam GV z 2006r. 2,7 z automatyczną skrzynia biegów napęd na tył, przebieg 220k . Dwa dni temu po uruchomieniu auta wyjechałem na wstecznym z garażu. Po przełączeniu na D, auto nie chciało ruszyć, ruszyło dopiero po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu. 10km dalej, zaparkowałem pod marketem. Kiedy chciałem wyjechać z parkingu okazało się, że tym razem nie ma wstecznego. Przejechałem kolejne 5km do kolegi na podwórze i tam zonk. Auto na wszystkich biegach jedzie do przodu, ciągnie nawet na N i R. Świeci się światło wstecznego ale auto na R rusza do przodu. Kolega podłączył komputer pod auto, niestety ma oprogramowanie tylko do wersji europejskiej 2.0 i 1.6, jednak komputer pokazał następujące błędy: 1. przy pierwszym podłączeniu nie mógł nawiązać łączności ze sterownikiem skrzyni 2. kolejne wyłączenie i włączenie auta sterownik odezwał się, wskazał awarię czujnika temperatury, który informował, że na skrzyni jest -40*c. 3. zbyt wysoki prąd na elektrozaworze B i zbyt niski prąd na elektrozaworze C 4. zmieniając położenie drążka biegów, przy jednej próbie komputer pokazywał informacje, że drążek jest w położeniu wskazywał kolejno: D, 4, 3 innych pozycji nie odczytywał, przy którejś z kolejnych prób: D,R,N,1, nie wskazywał natomiast 5 i 4 Wcześniej nic ze skrzynią nie robiłem. Jeżdżę autem od 4 lat. Szukałem na forum, nie znalazłem opisu podobnych problemów, w necie znalazłem zaledwie kilka lakonicznych wątków. Proszę o rady, sugestie, w mojej okolicy nie ma wyspecjalizowanego warsztatu, żeby takie coś ogarnąć.
|