Cytuj:
Każdy rodzaj paliwa, niezależnie od miejsca magazynowania, stale zmienia swoją treść pod wpływem temperatury i wilgoci. Ten wpływ rozciąga i kompresuje paliwo. Molekuły węglowodoru (podstawa każdego paliwa) zaczynają grawitować jedne wokół drugich, tworząc w ten sposób grupy molekuł - "grudki molekuł". Te "grudki" nie ulegają całkowitemu spalaniu, gdyż część z nich pozostaje poza zasięgiem strefy tlenu. Kiedy paliwo przechodzi przez strefę, w której jest zainstalowany Fusion Fuelsaver, częstotliwość rezonansu magnetycznego generowana przez urządznie rozbija powstałe "grudki" na pojedyncze molekuły z ładunkiem dodatnim. W ten sposób molekuły tlenu przenikają do każdej molekuły paliwa, co pomaga w całkowitym spalaniu mieszanki paliwo-powietrze.
Wynikiem tego jest niższe zużycie paliwa i zmniejszenie szkodliwych emisji. Główną częścią urządzenia Fusion Fuelsaver jest magnes neodymowy (NdFeB) składający się z dwóch części. Na tę chwilę takie działanie ma jedynie grupa magnesów neodymowych produkowana dzięki specjalnej technologii (Biuro Patentów USA № 4.802.931, 4.496.395, 7.458.412, wystawiony przez korporację "General Motors“).
Magnesy innych producentów (pomijając to, że są tanią imitacją) nie mają takiego działania.
HAHAHAHA, 2018 rok i wciąż sprzedają magnetyzery