Ja swoją walkę z audio w MK7 zakończyłem. Można powiedzieć, że zwycięsko niemniej jak to bywa w życiu zwycięstwo rózny ma smak.
Podsumowując:
- wymieniłem przednie głosniki na dwudrożne hertz DSC
- wymieniłem tylne głosniki na Boschman
po tych zabiegach seryjne radio nie dawało rady
- wymieniłemw koncu radio na jednostkę JVC KW-925BTS (brak "paluchów" na wyswietlaczu, mnóstwo ustawień audio i mnóstwo ustawień kolorów pozwalajacyhc na dopasowanie do auta oraz okazyjna cena rzedu 250pln)
po tym kroku zmieniło się wszystko na lepiej. To jakby się przesiąśc z roweru na motocykl... ---> POLECAM zmainę seryjnego radia bo o ile jest ono z MK7 to technologicznie i mocowo zostało w okolicach MK3
Niestety...
- nadal (mimo wygłuszenia) nie jest całkiem fajnie. Z tyłu musze znaleźć jednego "SWIERSZCZA" co lubi bass i trzeszczy
- sam bas i dzwiek nadal pozostawia do życzenia... jedyne wyjscie to kompleksowe wygłuszenie chyba+kable itd
- tylne głosniki graja wyraźnie ciszej... nie wiem czym to jest spowodowane. Mieszam w ustawieniach radia i juz to podciągnąłęm ale nadal jest słabo w porównaniu z przodem (jest tam jakis dławik w instalacji czy co????)
Co do wymiany jeszcze: ramka do radia (czy do stacji multimedialnej czy do radia 2din takiego jak moje) kosztuje 120pln + okablowanie (przejsciówka sterowania z kierownicy 159pln +23zł kabel dedykowany pod model radia + przejsciówka anteny 18pln, mikrofon 45pln,
czyli w sumie dodatkowe 360zł niezlaeżnie od radioa jakie się montuje.
Są to koszta z którymi warto sie liczycOgólnie z zabiegu jestem zadowolony - warto to zrobić ale pozostaje niedostyt (wcześniej jeździłęm z seryjnym nagłosnieniem PREMIUM w civic i Volvo i nawet nie wpadłem na pomysł by cokolwiek grzebac w sprawach audio -było naprawdę OK
Ogólnie same podłaczenia i techniczne sprawy sa na poziomie "level dziecko" - poradzi sobie każdy. Jedyny problem miałemz brakiem info co gdzie podłaczyc kabelek sterowania z kierownicy i tu pomocny (kolejny raz) okazał sie kolega
dawidk za co mu BARDZO dziękuję !
Foty pogladowe: