Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 14:06

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 19-09-2018, 20:07 
Offline

Rejestracja: 31-08-2018, 13:03
Posty: 34
Suzuki: Vitara II 1.4 AT 4wd
Widziałem podobny temat w scross, ale już dosyć stary.
Czy ktoś podnosił moc? Najlepiej zmiana softu a nie zewnętrznym boxem? Jeśli tak to gdzie? Szukam czegoś w Małopolsce/na Śląsku.
Jakie rezultaty?
Jak zachowuje się skrzynia automatyczna?
Widziałem że vtech ma box, ale przyrost przez nich obiecywany niewielki. Mój znajomy robiący moje poprzednie auto nie ogarniał jeszcze tego silnika.

_________________
Vitara S 1.4 AT allgrip


Na górę
Post: 30-09-2018, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Pojawiła sie propozycja z Kreatora Mocy dla 1.4T.
http://www.kreatormocy.pl/katalog/suzuki/
155 koni i 270nm


CTC Performance zrobiło juz 170KM i 280nm więc potencjał jest.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 08-01-2019, 11:31 
Offline

Rejestracja: 20-09-2018, 20:32
Posty: 94
Suzuki: 24YE
Podbije czy ktoś już coś robił, słyszał?
1.4t 140km manuał


Optymalnie 160-170km chciałem zrobić


Na górę
Post: 08-01-2019, 15:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Remote zrobił tuning w profesjonalnym warsztacie, z hamownią i mapami pod swój egzemplarz.

Jeśli chcesz boksa to niemieckie CPA ma dobre opinie i pudełka w trzech wersjach dla Vitary 1.4: https://www.cpa-chiptuning.de/en/chiptu ... g_3873.htm

Disclaimer, nie robiłem nic takiego ze swoją Vitarą więc nie wiem jakie to ma dobre i złe efekty ;)


Na górę
Post: 08-01-2019, 22:44 
Offline

Rejestracja: 20-09-2018, 20:32
Posty: 94
Suzuki: 24YE
raczej preferowałbym sprawdzonego chiptunera w PL po dotarciu silnika/pierwszym przegladzie
niż uniwersalny box


Na górę
Post: 09-01-2019, 09:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
No to jedz do Kreatora Mocy w Warszawie. Mają już w ofercie ten silnik.


Ja robiłem w grudniu (ale nie w PL) i w serii był lekki bonus, bo 143 KM/224nm, a po zmianie mapy jest 169 KM / 279 nm.
Wyżej się nie dało. Jeżdzi Vitka teraz na pb98.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 29-08-2020, 16:49 
Offline

Rejestracja: 13-06-2020, 14:34
Posty: 56
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Vitara
Czekam na koniec gwarancji i będziemy rozmyślać nad wymianą standardowego Intercoolera który ma wymiary 522 x 166 x 50 (mm) na coś większego zobaczymy co się uda upchać z strony Femica dojdzie dedykowany pod ten silnik Blowoff https://www.youtube.com/watch?v=YlHJOIxQjtY i dopiero na hamowanie https://chiptuningpro.pl/katalog/suzuki ... km-220-nm/


Na górę
Post: 01-09-2020, 19:00 
Offline

Rejestracja: 17-12-2019, 22:10
Posty: 204
Lokalizacja: Śląski
Suzuki: Vitara 1.4 2019
Remote pisze:
No to jedz do Kreatora Mocy w Warszawie. Mają już w ofercie ten silnik.


Ja robiłem w grudniu (ale nie w PL) i w serii był lekki bonus, bo 143 KM/224nm, a po zmianie mapy jest 169 KM / 279 nm.
Wyżej się nie dało. Jeżdzi Vitka teraz na pb98.


Nie trzeba turbinki wymieniać na większą po podkręceniu mocy?


Na górę
Post: 01-09-2020, 19:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1569
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Nie, ten silnik ma rezerwy.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 02-09-2020, 19:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-01-2017, 17:33
Posty: 193
Lokalizacja: Gdańsk
Suzuki: Vitara; GSF 1250SA
Remote pisze:
No to jedz do Kreatora Mocy w Warszawie. Mają już w ofercie ten silnik.


Ja robiłem w grudniu (ale nie w PL) i w serii był lekki bonus, bo 143 KM/224nm, a po zmianie mapy jest 169 KM / 279 nm.
Wyżej się nie dało. Jeżdzi Vitka teraz na pb98.



I co, mniej pali? Bo w tych wszystkich punktach obiecują, że tak będzie.

_________________
Suzuki Vitara Comfort
Suzuki GSF 1250 SA


Na górę
Post: 03-09-2020, 09:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Przy normalniej jezdzie przewaznie tak jest, jak wykorzystujesz 170 koni to juz nie :D

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 15-09-2020, 12:34 
Offline

Rejestracja: 18-06-2010, 13:01
Posty: 42
Lokalizacja: lubelskie
Gucio33 pisze:
Czekam na koniec gwarancji i będziemy rozmyślać nad wymianą standardowego Intercoolera który ma wymiary 522 x 166 x 50 (mm) na coś większego zobaczymy co się uda upchać z strony Femica dojdzie dedykowany pod ten silnik Blowoff https://www.youtube.com/watch?v=YlHJOIxQjtY i dopiero na hamowanie https://chiptuningpro.pl/katalog/suzuki ... km-220-nm/


Ja teraz mam dolot MST Performance i blow-off Forge. Przed modami wyszło wyżej jak fabryka obiecywała. Teraz jest 163km~253nm. Na wiosnę mam zamiar nieco go wystroić. Żadne gotowce, tylko normalne strojenie. O dziwo wychodzi taniej niż gotowiec.

_________________
Swift Sport 2018
185 km@ 310 nM


Na górę
Post: 15-09-2020, 15:20 
Offline

Rejestracja: 23-10-2019, 13:52
Posty: 463
Suzuki: Vitara 1.0 2WD 6AT
Ile Nm wytrzyma automat. W 1.0 i 1.4 (fwd) jest ten sam?


Na górę
Post: 15-09-2020, 17:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Scorpion pisze:
Remote pisze:
No to jedz do Kreatora Mocy w Warszawie. Mają już w ofercie ten silnik.


Ja robiłem w grudniu (ale nie w PL) i w serii był lekki bonus, bo 143 KM/224nm, a po zmianie mapy jest 169 KM / 279 nm.
Wyżej się nie dało. Jeżdzi Vitka teraz na pb98.



I co, mniej pali? Bo w tych wszystkich punktach obiecują, że tak będzie.


Spalanie się nie zmieniło. Zmieniła się na plus dynamika.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 14-10-2020, 14:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-12-2016, 18:57
Posty: 492
Lokalizacja: Świdnica
Suzuki: VITARA S 1,4 AT AWD
Szukam pomysłu na zawór upustowy Blow off do silnika 1,4.Oryginalny padł .Niestety po gwarancji.

_________________
Jest Vitara S 1,4 AT AWD
Ex S-cross 1,6 DDiS AWD


Na górę
Post: 21-10-2020, 11:58 
Offline

Rejestracja: 25-09-2018, 08:19
Posty: 15
Suzuki: sx4 1,4 AT 2wd
clawis pisze:
Szukam pomysłu na zawór upustowy Blow off do silnika 1,4.Oryginalny padł .Niestety po gwarancji.

Jaki miałeś objaw padniętego zaworu upustowego?


Na górę
Post: 21-10-2020, 13:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-12-2016, 18:57
Posty: 492
Lokalizacja: Świdnica
Suzuki: VITARA S 1,4 AT AWD
Uszkodzony mechanicznie .Prawdopodobnie lakiernik montując zderzak .Słychać wylatujące powietrze .Po demontażu okazało się że jest pęknięty.Teoretycznie jest niezniszczalny .Niestety nie u mnie :D .Brak objawów oprócz świszczenia pod maską.To nie Subaru tylko Vitara 1,4.

_________________
Jest Vitara S 1,4 AT AWD
Ex S-cross 1,6 DDiS AWD


Na górę
Post: 27-06-2021, 13:44 
Offline

Rejestracja: 13-06-2020, 14:34
Posty: 56
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Vitara
Oryginał z Forge Motorsport Blow off do silnika 1,4. wychodzi w przeliczeniu na nasze sporo złociszy. W poszukiwaniu tańszej alternatywy zakupiona redukcja 45st TurboWorks Black 20-25mm w cenie 40zł z dostawą ,dwie opaski nierdzewne typu GBS -20zł. Zdemontowany oryginał wedle niego dorobiona zaślepka ,z aluminium na CNC koszt od 100zł do 150zł kwestia warsztatu. Na aliexpers zakupiony https://a.aliexpress.com/_mqQqYvT


Na górę
Post: 01-07-2021, 15:18 
Offline

Rejestracja: 18-06-2010, 13:01
Posty: 42
Lokalizacja: lubelskie
Umówiłem się na strojenie swojego sporta. Tylko strojenie, a nie gotowy moduł :) Ciekawe ile wypluje, ale celuję w około 190.

_________________
Swift Sport 2018
185 km@ 310 nM


Na górę
Post: 01-07-2021, 15:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Jeśli nie modyfikowałeś mechanicznie (intercooler etc) to raczej będzie bliżej 170 KM niż 190 KM.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 06-07-2021, 23:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
nikon pisze:
Umówiłem się na strojenie swojego sporta. Tylko strojenie, a nie gotowy moduł :) Ciekawe ile wypluje, ale celuję w około 190.

Daj koniecznie znać jak poszło i gdzie robiłeś, nosze się z zamiarem podniesienia mocy w K14D :)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 15-07-2021, 10:38 
Offline

Rejestracja: 18-06-2010, 13:01
Posty: 42
Lokalizacja: lubelskie
Remote pisze:
Jeśli nie modyfikowałeś mechanicznie (intercooler etc) to raczej będzie bliżej 170 KM niż 190 KM.


Hamowałem auto przed i po założeniu dolotu + forge blow off. Wyszło 160 na serii, więc nie obawiam się, że poprawiając nieco mapę + nieco wyższe ciśnienie dla turbo i czas jej pracy, spokojnie i bezpiecznie będzie 190+

_________________
Swift Sport 2018
185 km@ 310 nM


Na górę
Post: 15-07-2021, 15:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
A kiedy będziesz stroił i gdzie?

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 15-07-2021, 19:26 
Offline

Rejestracja: 10-03-2021, 08:00
Posty: 418
Suzuki: Vitara Hybrid 4WD
Mam takie pytania nie do końca w temacie tego wątku, ale z uwagi na Waszą wiedzę odnośnie silników Vitary może ktoś będzie wiedział. Sprawa dotyczy tego nowego silnika z hybrydą, czyli K14D, który według specyfikacji ma nieco mniejszą moc maksymalną niż K14C: 129KM vs 140KM, ale niby większy maksymalny moment obrotowy: 235Nm vs 220Nm.

I dwie kwestie mnie tu interesują:
1. Czy te 235Nm dotyczy samej jednostki benzynowej, czy już po doliczeniu wspomagania przez silniczek elektryczny - chyba niby może on generować nawet 50Nm?
2. Czy ktoś może wie jak się w tym silniku wygląda wykres momentu obrotowego? Chodzi o to, że w K14C maksymalny moment obrotowy był dostępny w zakresie obrotów 1500-4000, natomiast dla K14D specyfikacja podaje jedynie zakres 2000-3000. A ciekawi mnie jak się to kształtuje w szerszym zakresie np. takim jak dla K14C, czyli od 1500-4000, czy po prostu między 2000-3000 jest leki wzrost do tych 235Nm, a w pozostałym obszarze jest podobnie jak w K14C, czyli około 220Nm, czy może wygląda to jakoś inaczej.


Na górę
Post: 15-07-2021, 21:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1361
Suzuki: Vitara S 4WD AT
W tym materiale są wyniki z hamowni naniesione na jeden wykres: https://youtu.be/4Yb9fPUZwT4
Tutaj natomiast porównanie dynamiki, w zasadzie bez różnicy: https://youtu.be/DL5uxx7CBow

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]