Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 09:26

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12-07-2018, 09:33 
Offline

Rejestracja: 14-11-2012, 13:30
Posty: 24
Jak w temacie, oryginalnie mam wtyczkę "jajkowata" 3 piny z góry i 2 z dołu. Praktycznie nigdzie nie mogę takiego EGR dostać. w trzech sklepach zamawiali niby ta jajkowatą a przychodziła podłużna. Domyślam się, że od Laguny. Ponoć można to przelutować, słyszałem też coś o przejścówkach do tej wtyczki. Ktoś coś więcej wie w temacie. Myślę, że nie jeden ma z tym problem. Jakiś schemat podłączenia ?


Na górę
Post: 13-07-2018, 10:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
witaj

sprawdz vdo 408-265-001-010Z

pozdrawiam


Na górę
Post: 13-07-2018, 15:13 
Offline

Rejestracja: 14-11-2012, 13:30
Posty: 24
Znalazłem na szrocie z laguny..... identyczny zaraz zakładam i sprawdzam. dzięki

ale jak by ktoś miał schemat podłączenia to pewnie nie jednemu by pomogło. pozdrawiam Tomek


Na górę
Post: 18-04-2019, 05:58 
Offline

Rejestracja: 12-08-2016, 05:48
Posty: 165
Lokalizacja: Stalowa Wola
Suzuki: GVII, SX4, Wagon
EGR i silnik jak w tytule ale inny problem.
Po wyłączeniu zapłonu po 3-4 sekundach słychać terkotanie około 5 sekund z okolic EGR, następnie krótka cisza i znów terkotanie 2-5 sekund, po włączeniu zapłonu terkotanie też ok. 5 sekund i cisza. Silnik odpala normalnie, w czasie jazdy wygląda wszystko na OK. nie wyświetla żadnych kontrolek awaryjnych. Czy to możliwe że skończył się EGR, podobno czasami można wymienić w nim jakieś kółka zębate. Może to jednak inny problem, będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

_________________
Pozdrawiam! Marek
GV II 1.9 DDiS ; SX4 1,6 M16 ; Wagon M13A


Na górę
Post: 18-04-2019, 15:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Głośne wyraźne terkotanie, tak jakby coś przeskakiwało? Jeśli tak, to na 99,99% wytarte kółka zębate, bo zawór "stoi". Wymiana całego EGR lub ewentualnie dorobienie kółek zębatych. Na drugim forum (http://forum.klubsuzuki.pl/index.php) użytkownik kzaremba2 miał możliwość dorobienia i dorabiał kilka kompletów. Kosztów nie pamiętam, ale niewiele w porównaniu do kosztu nowego EGR.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 19-04-2019, 21:23 
Offline

Rejestracja: 12-08-2016, 05:48
Posty: 165
Lokalizacja: Stalowa Wola
Suzuki: GVII, SX4, Wagon
czoboki - dzięki za informację, po świętach rozgrzebię egr i na pewno napiszę jaki dało to efekt.
P.S. Super psiak jak się wabi.

_________________
Pozdrawiam! Marek
GV II 1.9 DDiS ; SX4 1,6 M16 ; Wagon M13A


Na górę
Post: 19-04-2019, 22:07 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Xemen :)
Jest możliwe (choć mało prawdopodobne :( ), że da się zmienić ustawienie zębatek i po uruchomieniu zaworu (oczyszczeniu) będzie ok, ale bardzo wątpię.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 11-05-2019, 06:10 
Offline

Rejestracja: 12-08-2016, 05:48
Posty: 165
Lokalizacja: Stalowa Wola
Suzuki: GVII, SX4, Wagon
Witam!
Zamówiłem egr na Allegro za jedyne 302zł, producenta nie będę podawał, przyszedł - wtyczka ok, ładny, nowy, błyszczący i do d.py.
W stanie zamkniętym śmiało przeczołgała by się przez niego mała mrówka, pomiar rezystancji na pinach dziesięciokrotnie
odbiegał od podanych w serw. i mojego uszkodzonego(poszły ząbki na półksiężycu i zębatce redukcyjnej - zablokowany w stanie zamkniętym).
Szybko go zwróciłem.
Udało się znaleźć używany w cenie 99zł, gość twierdził że sprawny - nie kłamał, po wyczyszczeniu i zamontowaniu wszystko ok,
nie wymagał żadnej adaptacji.
To tak dla informacji, pozdrawiam!

_________________
Pozdrawiam! Marek
GV II 1.9 DDiS ; SX4 1,6 M16 ; Wagon M13A


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]