Szanowny Panie,
Obsługa serwisowa w ASO wiąże się z zachowaniem gwarancji, dlatego zakładamy, że skoro Pan do nas przyjeżdża, to zależy Panu na jej zachowaniu i obsłudze zgodnej ze standardami producenta. Doradca serwisowy, zgodnie ze stanowiskiem gwaranta - Suzuki Motor Poland, w dobrej wierze, aby mógł Pan utrzymać warunki gwarancji, przekazał Panu informację o konieczności zastosowania oryginalnego filtra oleju. Jako autoryzowany serwis jesteśmy zobligowani do przestrzegania wytycznych producenta jeżeli chodzi o stosowane części i zakresy naprawy.
Oczywiście, jeśli Pan nie planuje kolejnego przeglądu bądź koniecznie chce zastosować filtr innego producenta, ma Pan do tego pełne prawo, ale wiąże się to z utratą gwarancji.
Po otrzymaniu tej informacji sam podjął Pan decyzję o zastosowaniu jednak oryginalnego filtra.
Jeśli chodzi o aktualizację oprogramowania stacji multimedialnej, nie mamy wpływu na to, jeśli podczas aktualizacji stacja zawiesi się i proces nie kończy się sukcesem. Zdarza się, że stacja multimedialna przestaje działać z powodu usterki oprogramowania, zarzut zepsucia stacji jest niezasadny i krzywdzący. Jest to wtedy zwyczajna usterka produktu, nie wina osób w serwisie. Oczywiście mógł Pan zlecić nam takową aktualizację, znając wszystkie za i przeciw.
Pod nazwą pakietu przeglądu na fakturze, którą Pan oglądał po powrocie do domu, wyszczególnione są materiały i ilości, jakie zostały zastosowane w Pana samochodzie. Przed przyjęciem Pana samochodu do serwisu przekazaliśmy Panu zlecenie do podpisu z kosztorysem i pełną sumą do zapłaty. Nie wnosił Pan sprzeciwu i wszystko zaakceptował dlatego Pana opinia jest dla nas wysoce niezasadna i krzywdząca.
Mamy nadzieję, że wyjaśnienia są wystarczające.
Z poważaniem,
Serwis Suzuki Japan Motors
hizel pisze:
Byłem dziś w Japan Motors w Bielsku w najdroższej myjni świata. Z własnym olejem zapłaciłem 1020zł (masakra). Miałem też swój filtr ale pan w serwisie oświadczył że stracę gwarancję na silnik jak nie założę ich filtra więc musiałem się zgodzić (porażka). Poprosiłem o aktualizację oprogramowania radia, po raz kolejny bo po pierwszym roku też prosiłem ale wtedy nie mieli oprogramowanie. (wszyscy mieli tylko oni nie). W tym roku z tym oprogramowaniem znów PORAŻKA bo podobno już 2 radia zepsuli przy aktualizacji i nie mają co klientowi założyć bo od 3 miesięcy nie mają radia na wymianę i mogą mi to zrobić ale na moją odpowiedzialność. Więc jak sobie pomyślałem że będę jeździł przez kilka miesięcy bez radia bo coś im nie wyjdzie to zrezygnowałem z tej usługi. Jedyne z czego jestem zadowolony to że umyli mi auto bo przy takiej pogodzie jakoś dłuższy czas mi się nie chciało i było brudne. 1020 i auto umyte. Na szczęście to już ostatnia moja wizyta na tej drogiej myjni bo 3 serwisu nigdy nie robię bo i tak po 3 latach jest po gwarancji i lepiej podjechać do normalnego serwisu. Filtr oleju już mam na następny raz:)
Co ciekawe oglądałem w domu fakturę i cwaniaki nie wyszczególniają za co zapłaciłem. Jest jakaś usługa z kodem. Nie polecam Japan Motors w Bielsku. Omijać z daleka!