Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 12:16

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 31-01-2011, 00:16 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Ten film pokazuje auto ze skrzynia automatyczną. Nie wiem na ile się rożni od manuala.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-08-2011, 10:15 
Offline

Rejestracja: 29-12-2010, 11:20
Posty: 12
Lokalizacja: Zielona Góra
czy wskazane jest aby od czasu do czasu włączyć poszczególne tryby napędów...ja osobiście używam ich tylko zima kiedy są potrzebne ... latem nie są używane czy z braku smarowania może się coś zepsuć i wskazane jest ich użycie


Na górę
Post: 14-02-2018, 21:05 
Offline

Rejestracja: 19-01-2018, 17:15
Posty: 6
Suzuki: Grand Vitara II
Witam Koledzy. Nowy na forum i dlatego pytam tu.
Nie bede tlumaczyl jak bo nie wiem ale moja dziewczyna przyjechała ostatnio samochodem z wlaczonym N !!!!
Nic sie nie stalo jak myslalem na poczatku bo objawów dzwiekowych nie bylo ale pomyslalem ze zalacze teraz w garażu zmiane napędów bez ruszania.
I po wlaczeniu 4L LOCK zapiszczy i mrugnie 4L +N i kontrolka napedu. Ruszylem powoli przod i tyl ale kontrolka 4L sie zapaliła. Czy jest mozliwe ze jakies czujniki lub sam naped ulegl uszkodzeniu w jakims stopniu?


Na górę
Post: 15-02-2018, 21:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Kolega w górnika się bawi i wykopał. ;)

Nie bardzo rozumiem, z gdzie jest problem? :) Czy jak ustawisz pokrętło na 4H to auto jedzie normalnie?

Jeśli przekręcono pokrętło na N w czasie jazdy czy postoju bez odpowiedniej procedury to nic nie powinno się stać.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 17-02-2018, 19:17 
Offline

Rejestracja: 14-01-2018, 00:00
Posty: 47
Lokalizacja: Chełm
Suzuki: GVII 2006
Kolego żeby rozpiąć napędy ( N ) trzeba przytrzymać pokrętło w pozycji N, a nawet jeszcze dalej i tak przytrzymać przed ok 5 sec. i po rozłączeniu na pewno nie ruszysz autem bo reduktor będzie rozłączony ze skrzynią ;), co do Twojego pytania to o ile dobrze pamiętam żeby zapiąć 4LLock musisz wcześniej mieć zapięte 4HLock, wygląda to tak że: masz już 4HLock, zatrzymujesz auto, sprzęgło, hamulec, kola na wprost, i dopiero 4LLock,


Na górę
Post: 17-02-2018, 22:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Wszystko jest opisane w tym temacie i w "Dekalogu".

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]