Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-08-2019, 05:57

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna
Autor Wiadomość
Post: 16-08-2017, 19:46 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 52
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
a 1.2 dual jet na niemieckich autostradach daje rade tak jak w katalogu, 180km/h wg. gps, licznikowo z gorki tez mozna liznac 200 jak nikt nie przyblokuje ;)

przy dwoch osobach + konkretnie zawalonym bagazniku, spalanie 12.5l/100km wg. kompa przy predkosci maksymalnej, a srednia od tankowania do tankowania z autostrad i nie tylko (eko-szukanie czegokolwiek z paliwem przy migajacej ostatniej kresce :szok: gdzie potem i tak wchodzi tylko 33L...) ~ 8l

ogolnie da rade jechac z v-max caly czas bo tragedii z halasem nie ma i jest wrazenie jakby silnik byl ograniczony elektronicznie (na V biegu czerwonego pola nigdy nie zobaczymy, 4.5krpm+ to max jaki kojarze), ale paliwo znika niestety w oczach wiec szkoda tak latac bo potem tracimy czas i kase na stacjach, za to sprawdza sie idealnie w 100-120kmh + zakrety 8)


Na górę
Post: 20-08-2017, 17:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
wykonałem upgrade firmware'u w stacji. czasem stacja przerywała odtwarzanie via bluetooth na1-2sek. czy pomogło sprawdzę. ale aktualizację zrobić warto,.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 21-08-2017, 15:49 
Offline

Rejestracja: 10-01-2016, 17:21
Posty: 172
Suzuki: Vitara IIS 1.4AT 4WD
napisz proszę z jakiej wersji na jaką? sam robiłeś (skąd pliki?) czy w serwisie?

PS. Gdy kiedyś poprosiłem podczas przeglądu Vitary o update stacji to mi go zrobili z wersji 830 na... 830 :(

_________________
Vitara II 1.4 AllGrip AT
Swift V 1.2 CVT


Na górę
Post: 21-08-2017, 19:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
z 830 na 840, zapłaciłem za paczkę 150zl robote zrobiłem sam bo sie znam.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 23-08-2017, 20:50 
Offline

Rejestracja: 10-01-2016, 17:21
Posty: 172
Suzuki: Vitara IIS 1.4AT 4WD
chyba z 1830 na 1840 aktualizowałeś? bo w Swifcie niższych wersji oprogramowania chyba nie było.
Jeśli można wiedzieć to skąd wziąłeś oprogramowanie do samodzielnego upgrade? Czy to nie jest przypadkiem to samo, które od około 2 tygodni jest w sieci i które jednym w S-Crossach i Vitarach uruchamia Android Auto, a innym nie?

_________________
Vitara II 1.4 AllGrip AT
Swift V 1.2 CVT


Na górę
Post: 24-08-2017, 06:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
tak 1830 na 1840 tym co zdobylem aktualizuja tez nizsze np 1820, tak aby miec wlasnie android auto, ja mam z servisu...

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 03-09-2017, 19:26 
Offline

Rejestracja: 03-09-2017, 18:44
Posty: 6
quadalcanal pisze:
Cytuj:
Podobno z iPhoneów można obraz na wyświetlacz stacji zrzucać nawet podczas jazdy - zwolnienie ręcznego nie przerywa obrazu
Tak przynajmniej usłyszałem od swojego sprzedawcy. Może to ktoś potwierdzić?

SKLAMAŁEM. dziś właśnie uruchomiłem android auto a ten system wyświetla i nawigację i telefony i muzykę i filmy, wszystko co chce mieć z telefonu na wyświetlaczu, bez odpianania kabelka. system działa sprawnie, trzeba tylko poradzic sobie z instalacją i mieć odpowiedni smartfon. REWELACJA, Swift spełnia 100% moich oczekiwań.


Proszę o podanie nazwy smartfona.


Na górę
Post: 04-09-2017, 09:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
UMI PLUS, ponadto uruchomiłem na xaomi. ale każdy z jadrem powyżej 6 wystartuje. jeżeli mimo to stacja nie chce się podłączyć koniecznie aktualizować firmware stacji, ja zrobiłem znajomemu i pomogło /wersja 1820 na 1840/. stacja Bosch oczywiście.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 17-11-2017, 15:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-11-2017, 15:29
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SWIFT 1.0 BOOSTERJET
Witam, od połowy października użytkuję SWIFT'A 1.0 BOOSTERJET i szczerze powiem, że zaskakuje technologią oraz komfortem jazdy. Tempomat to mistrzostwo świata, pierwszy przegląd po 1200km wraz z wymianą oleju. Zakupiłem teraz opony, a dokładnie Pirelli Snowcontrol Serie III 185/55R16 87 T XL na OPONEO wyszło około 1500zł za komplet, drogo i niedrogo ale myślę, że na drogi podkarpackie powinny zdać egzamin. Moje aktualne spalanie wynosi przynajmniej na komputerze 6.3, czyżby ze względu na docieranie? Początkowo oscylowało w granicy 6.5. Żona ma problem z podłączeniem swojego iPhona 7 tak aby zrzucić dźwięk na audio samochodu, mój Samsung lata bez zarzutu. Radzicie coś zrobić z tym modelem odrazu na starcie? Jakieś odświeżanie systemów?


Na górę
Post: 17-11-2017, 16:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
na iphonach się nie znam, jak zmienilem na najnowszy root (z 5 na 6) android auto smiga pieknie. Co do spalania to jak 3x z rzędu tankowałem verva 98 to spalanie WZROSLO do 5,1 według dystrybutora. jak wróciłem ponownie do "zwyklej" 95 to spalanie w cyklu pół miejskim oscyluje wokół 4,6.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 17-11-2017, 21:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-11-2017, 15:29
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SWIFT 1.0 BOOSTERJET
Możesz podpowiedzieć jak przeprowadzić taką aktualizację? To moje pierwsze Suzuki, jeśli faktycznie spalanie zejdzie do granic 5L to będę pod wrażeniem. Biała perła na feldze 16 naprawdę robi wrażenie choć teraz nie będzie jej czas :lol:


Na górę
Post: 18-11-2017, 06:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
wymiana root jest w sieci, zalezy od marki...ja mam umi plus koledze robilem xaomi i calkiem inaczej sie robi...dolej do oleju dwusiarczek molibdenu, przewiduj sytuacje i stosuj eco driving zobaczysz co potrafi swift...

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 19-11-2017, 14:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-11-2017, 15:29
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SWIFT 1.0 BOOSTERJET
A móglbym prosić o informację co przy tym silniku usprawni lub jakie urozmaicenie wprowadzi dwusiarczek molibdenu?


Na górę
Post: 21-11-2017, 19:48 
Offline

Rejestracja: 21-11-2017, 00:52
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Swift
Serwus!

W zeszłym tygodniu nabyłem nowego Swifta w wersji Premium Plus z silnikiem 1,2 i manualną skrzynią biegów. Dodatkowo doposażyłem auto w czujniki parkowania, centralny podłokietnik i koło dojazdowe. Potrzebowałem jakiegoś małego auta do dojazdów do pracy. W kwietniu kupiłem nowego Hyundaia i10, ale później pomyślałem, że jednak przydałoby się coś ciut większego i bardziej komfortowego. Hyundaia dałem więc tacie, a sam postanowiłem spróbować Swifta.
Jest to mój pierwszy samochód Suzuki.

Moje spostrzeżenia/odczucia po tygodniu użytkowania.

Zawieszenie
Zanim kupiłem Swifta odbyłem również jazdy próbne nowym Forem Fiesta oraz Citroenem C3. Zawieszenie w tych autach było zdecydowanie bardziej komfortowe. Nie jestem ekspertem motoryzacji, ale odnoszę wrażenie, że jest to raczej twardsze zawieszenie. Kiedy kupowałem auto, miałem możliwość wymiany oryginalnych felg aluminiowych 16'' na stalowe 15''. Finalnie jednak zdecydowałem się na felgi aluminiowe. Być może na mniejszych felgach i oponach 175/65 komfort byłby lepszy.

Układ kierowniczy
Wprawdzie w jednym ze swoich filmów krytyk motoryzacyjny Maciej Pertyński skrytykował ten układ, ale ja być może nie jestem tak zaawansowanym kierowcą i dla mnie samochodem kieruje się bardzo dobrze. Na uwagę zasługuje mały (chyba) promień skrętu. Autem naprawdę świetnie się skręca. Szkoda, że w wersji Premium Plus nie można liczyć na regulowaną osiowo kierownicę. Dla mnie by się to przydało. Ciężko mi tak ustawić fotel, żeby nadgarstki zginały się godz. 12 na kierownicy i jednocześnie nogi nie były bardzo zgięte, a prawy łokieć mógł spocząć na podłokietniku.

Silnik
Ponownie piszę jako laik w dziedzinie motoryzacji. Dla mnie ten silnik jest bardzo dobry. Jest cichy. Nie odczuwam drgań w środku. Podobnie w Hyundaiu i10 również oceniam pracę silnika wysoko. 3-cylindrowy silnik w Citroenie pracował tak głośno przy ruszaniu i przyspieszaniu, że nie byłbym w stanie jeździć takim autem. Nie mogłem też dojść do porozumienia z silnikiem w nowym Nissanie Micra. Jakby w ogóle nie reagował na moje polecenia.

Skrzynia biegów
Faktem jest, że w Hyundaiu i10, którym poruszałem się do pracy od kwietnia, biegi zmieniało się nieco lepiej, płynniej; jest tam nieco krótszy skok lewarka. Nie mogę jednak powiedzieć, że w Swifcie źle zmienia się biegi. Jest to pewnie inna skrzynia. A czy jest ona dobra pod względem technologicznym? Tego to już nie wiem :) Wiem, że samochód dość wcześnie podpowiada mi zmianę biegu na wyższy. Często przy 60 km/h proponuje już 5 bieg. Stosując się do tych podpowiedzi, nie zauważyłem, żeby auto jakoś się dusiło. Tego nie mogę powiedzieć o podpowiedziach, które pokazywały mi się w użytkowanym wcześniej i10. Tam już zmiana na wyższy bieg przeważnie wiązała się z nieprzyjemną pracą silnika.

Spalanie
Przez ten tydzień jeździłem głównie do pracy. Uruchamiam samochód rano, jadę do pracy jakieś 3 kilometry, potem w trakcie pracy zdarza mi się wyjechać raz lub dwa na równie krótkie odcinki. Najczęściej jednak stoi i po ok. 10 godzinach wracam. W weekend odbyłem kilka tras po 30 km (mieszanka różnych rodzajów dróg). W chwili obecnej Średnie spalanie na komputerku to 4,9 l. Jeżdżę spokojnie, nie lubię nagłych przyspieszeń. Maksymalną prędkość, jaką przez ten tydzień rozwinąłem to 100 km/h. Trzeba też wziąć pod uwagę, że jest to okres jesienno-zimowy, więc zużycie może być większe. Dla porównania, w Hyundaiu i10 z silnikiem 1,2 od kwietnia średnie spalanie ustaliło się granicy 5,6 - 5,7 l.

Przednie szyby
Przed zakupem odbyłem 4 jazdy próbne w 4 różnych salonach. W trzech spośród testowanych aut drżały przednie boczne szyby podczas jazdy na nierównościach. Przyjąłem więc ryzyko, że również w egzemplarzu, który kupię szyby będą drżały. Tak też niestety jest. Jest to odczuwalne głównie przy jeździe na nierównościach typu kostka brukowa. Słychać wtedy drżenie obu przednich szyb. Mam jednak nadzieję, że będzie to można jakoś uszczelnić.

Wnętrze
Wielu krytyków motoryzacyjnych niepochlebnie wyraża się o plastikach w nowym Swifcie. Może i są to jakieś twarde plastiki, ale mnie to za bardzo nie przeszkadza. Kidy chcę jechać w luksusie, to wsiadam do limuzyny, która jest cała w środku obszyta skórą. Tutaj nie oczekuję jakichś innych plastików. Może nie znam się na plastikach :) Nie wiem, być może inne oczekiwania ma ktoś, dla kogo jest to jedyne auto i chciałby poczuć, że znajduje się we wnętrzu stworzonym z wyjątkowo dobrych materiałów. Dla mnie ważne jest to, że nic nie trzeszczy i nie skrzypi (póki co), nawet uwzględniając to twardsze zwieszenie, które czasem wprowadza samochód w niemałe wibracje. Faktem jest, że we wspomnianym przeze mnie Hyundaiu i10 nieco bardziej przyłożono się do ozdobienia niektórych elementów. Ładniej wykończone są pokrętła klimatyzacji, dźwignia zmiany biegów, lepsze jest podświetlenie przycisków w nocy. Ale z kolei w i10 kierownica jest mocno plastikowa, zaś w Suzuki mamy przyjemną skórzaną. Każdy producent ma zapewne inną wizję.

System multimedialny
Na pewno wielkim plusem jest możliwość integracji ze smartfonem. Testowałem Android Auto i naprawdę fajnie to działa. Na początku myślałem, że mój telefon nie będzie działał. Użyłem bowiem kabla sprężynkowego, którym zawsze w samochodzie ładowałem telefon. Kiedy jednak przyniosłem z domu normalny, prosty kabel USB, to połączenie zostało nawiązane.
Warto zwrócić uwagę, że podczas połączenia z Android Auto w celu aktywacji poleceń głosowych należy dłużej przytrzymać przycisk na kierownicy lub na ekranie dotykowym. Krótkie przyciśnięcie nie uaktywni sterowania głosem. Jest to również opisane w instrukcji SLDA. Ta, którą dostałem od dealera została nieco poprawiona i najnowsza wersja (z 23.10.2017) znajduje się tutaj -> http://www.suzuki-slda.com/Lists/User%2 ... ope_PL.pdf
Póki co zauważyłem następującą niedogodność, która występuje po sparowaniu telefonu za pomocą Bluetooth. Jeśli mam daną osobę zapisaną w kontaktach telefonu pod numerem 123456789, zaś ten ktoś dzwoni do mnie, wysyłając nr kierunkowy kraju (czyli +48123456789), to system nie rozpoznaje osoby z książki kontaktów i na ekranie pokazuje się sam numer. Również w historii połączeń jest on wyświetlany jako nieznany/nieprzypisany numer. Pamiętam, że kiedyś podobny problem był w którejś wersji Androida na telefony HTC w sieci Play. Nie można było się połapać, kto dzwoni. Było to bardzo uciążliwe. Trwało to do czasu wypuszczenia aktualizacji.
Nie wiem, jak by się system zachował, gdyby wystąpiła sytuacja odwrotna, czyli numer zapisany był z kodem kraju, zaś ktoś dzwoniły bez wysyłania tego przedrostka. Jeśli u Was jest podobnie, to może dobrze byłoby to gdzieś zgłosić i mieć nadzieję, że w kolejnej wersji SLDA zostanie to poprawione.
Nie wyświetlają mi się też powiadomienia o nowych SMS-ach. Posiadam telefon HTC One M8 z Androidem 6.0. Ciekaw jestem, czy u Was powiadomienia o SMS-ach pojawiają się prawidłowo.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! :)


Na górę
Post: 21-11-2017, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
u mnie czyta nowe sms, wynika to z faktu iż mam androida 7.0

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 21-11-2017, 21:20 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 52
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
wersja androida tutaj nie ma chyba znaczenia, na 5.0 tez czyta SMS i dziala AA, w HTC obstawial bym problemy zwiazane z ich nakladka systemowa, aczkolwiek zeby byc pewnym ze cos nie jest przypadkiem zle ustawione warto sprawdzic na innym telefonie

co do przypadlosci w postaci wibrujacej szyby: u mnie brak, ale bruk jest sporadyczny i nie zanotowalem nic takiego, bedzie okazja to poslucham dokladniej ;)


Na górę
Post: 21-11-2017, 22:19 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11237
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
Logarytm pisze:
W zeszłym tygodniu nabyłem nowego Swifta w wersji Premium Plus z silnikiem 1,2 i manualną skrzynią biegów. Dodatkowo doposażyłem auto w czujniki parkowania, centralny podłokietnik ...


No, to doposażyłeś go w coś, co według tego ględzącego redaktora jest w ogóle niedostępne do tego modelu Suzuki :szalony:

Gratulacje i dziękujemy za obszerny opis wrażeń :)
Szerokości i bezproblemowej eksploatacji!


Na górę
Post: 22-11-2017, 18:30 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 332
Suzuki: Swift
Avalanche pisze:
[...] co według tego ględzącego redaktora jest w ogóle niedostępne do tego modelu Suzuki :szalony:
[...]



Czyli nie tylko ja go nie lubię :]

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 22-11-2017, 20:10 
Offline

Rejestracja: 21-11-2017, 00:52
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Swift
Avalanche pisze:
No, to doposażyłeś go w coś, co według tego ględzącego redaktora jest w ogóle niedostępne do tego modelu Suzuki :szalony:

:D
Faktycznie. Pan redaktor chyba jest nieco negatywnie nastawiony do marki. Tak to chyba zwykle bywa, że jeśli coś nam się nie podoba, to zawsze możemy wyszukać różne niedociągnięcia. I na odwrót :)

Jeśli chodzi o problem z otrzymywaniem powiadomień o nowych SMS-ach, to udało mi się go rozwiązać.
Wyczytałem na jakimś forum Androida, że w przypadku zbyt długich wątków w skrzynce wiadomości, system samochodowy może mieć problem z połączeniem i odczytem danych ze skrzynki.
Początkowo myślałem, że wystarczy usunąć wątek rozmowy z osobą, od której odbierałem te testowe wiadomości. Jednak to nie pomogło. Dopiero całkowite wyczyszczenie skrzynki (usunięcie wszystkich wątków) przyniosło pozytywny rezultat. Po usunięciu wątków należy usunąć parowanie i skonfigurować połączenie Bluetooth ponownie. Nie wiadomo, co dokładnie jest przyczyną problemu i przeszkadza w odbiorze wiadomości. Być może są to jakieś załączniki w istniejących wątkach. Pieron wie.

Zrobiłem też dodatkowe testy z numerek kierunkowym kraju. Wygląda na to, że problem występuje zawsze, kiedy jest niezgodność pomiędzy numerem dzwoniącym a numerek zapisanym. Jeśli więc dzwoni do nas ktoś, kto wysyła +48, a my mamy go w kontaktach bez tego przedrostka oraz w przypadku, gdy dzwoniący nie wysyła numeru kierunkowego, a my w kontaktach mamy przy jego numerze +48.
Nie wiem, gdzie by można zgłosić ten problem. Na stronie Suzuki SLDA nie znalazłem żadnych danych kontaktowych.

Zapominałem też napisać o hamulcu ręcznym. U mnie ten hamulec zaczyna działać gdzieś od 4/5 ząbka. Maksymalne zaś zaciągnięcie to 7/8 ząbek. Być może wydaje mi się to dziwne w odczuciu, bo w poprzednim aucie ręczny trzymał już na 1 ząbku. Ciekawe, jak to jest u Was. Zastanawiałem się, czy może czegoś nie przestawili w salonie, montując mi centralny podłokietnik. Choć teoretycznie montaż podłokietnika nie powinien w żaden sposób ingerować w pracę hamulca.


Na górę
Post: 22-11-2017, 20:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11237
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
Hamulec powinni ci wyregulować na pierwszym przeglądzie. Nie trzeba z tym specjalnie jechać.


Na górę
Post: 22-11-2017, 20:29 
Offline

Rejestracja: 21-11-2017, 00:52
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Swift
W takim razie wspomnę o tym podczas przeglądu. Kurde, bardzo tu jest szybko 1. przegląd. Już po 1000 km. Nigdy się z tym nie spotkałem, żeby tak szybko był przegląd. Ponoć 300 zł kosztuje. W krakowskim salonie, w którym kupowałem auto, zaproponowano mi ten przegląd za darmo. Do Krakowa jednak mam trochę kilometrów, więc muszę przekalkulować zyski/straty :)


Na górę
Post: 22-11-2017, 20:41 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 11237
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara II
Często jest za darmo, jako "gest dealera".
Jeżeli masz bliżej jakiś serwis, może też dadzą się przekonać :)


Na górę
Post: 25-11-2017, 00:01 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 332
Suzuki: Swift
W japan motors w Chorzowie stwierdzili, że każda usługa regulacyjna jest płatna. 20 złotych sobie za ten ręczny policzyli :komandos: :]

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 25-11-2017, 00:23 
Offline

Rejestracja: 21-11-2017, 00:52
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Suzuki: Swift
Dzięki za informację. Ja zastanawiam się, czy nie pojechać do Katowic. Będę próbował najpierw zorientować się w ich "ofertach".

Dziś zabrałem się za pielęgnację wnętrza. W salonie w Krakowie przejechali mi wszystkie plastiki jakimś Plakiem i świeciły się niemiłosiernie. Do tego były tłuste. Kupiłem więc dobry APC i to usunąłem. Kurde, nie widziałem, że ten APC jest taki mocny. Nieźle mi naskórek zdarło z ręki :szok:
Zaś na desce rozdzielczej w miejscu poduszki pasażera plastik przyjął nieco inny kolor. Potem jednak użyłem dressingu Poorboy's Natural Look i ładnie wszystko pokryłem. Kiedy się jednak dobrze przyjrzeć, to widać delikatne obrysy w miejscu montażu poduszki. Może zrobię jutro jakie zdjęcie i wstawię.


Na górę
Post: 25-11-2017, 09:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 247
Lokalizacja: Jelenia Góra
w Wałbrzychu przeglad po 1000 km tylko 170 zł, nast przegląd też bedzie tanio ponadto wleją mi oryginalny japoński olej 5W30 Ecstar. moze dlatego tak tanio bo moj poprzedni swift tez byl u nich a nowy wlasciciel mojego swifta dalej do nich jezdzi.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl