Bardzo dziękuję za materiały i pomoc! Bez nich nigdy bym nie wpadł na przyczynę!!! To jest tak jak człowiek nie znający się na temacie bierze sprawę w swoje ręce
Ale pierwsze koty za płoty. Pewnie osoby zajmujące się tym załatwiły by temat od razu. Jak się okazało przy wymianie czujnika włączania napędów trzeba bardzo uważać. Przy wykręcaniu czujnika okazuje się, ze w środku reduktora znajduje się metalowa kulka, bez której ani rusz! W momencie kiedy wykręciłem czujnik a samochód stał na kołach, kulka ukradkiem, niezauważalnie wypadła. Na szczęście okazało się, że kulka była w miejscu gdzie wymieniałem czujnik. Na schemacie ewidentnie widać, że przed czujnikiem jest kulka. To dotyczy zarówno czujnika 4WD jak i L4. Jeszcze raz dziękuję za pomoc!!! Napędy śmigają ja lala
P.S. gdzie ma zaznaczyć że mi pomogłeś tak aby się wyświetlało ? Jestem pierwszy raz na takim forum