Makiwara pisze:
Minusy:
- pomimo dbania o kokpit pojawiające się małe rysy/zadrapania (jakość użytego plastiku w Baleno jest rzeczywiście katastrofalna)
- dość twarde zawieszenie, nierówności polskich dróg są bardzo wyczuwalne nawet przy trybie ECO
- niezachwycająca jakość nagłośnienia, rozumiem, że to nie ta półka cenowa, niemniej dla mnie to minus
- mała dostępna ilość we wszelakich schowkach
- brak możliwości wysuwania podłokietnika
- przy prędkości powyżej 120km/h niska waga samochodu przeszkadza czyt. podatność na podmuchy wiatru
- niski poziom widoczności przez przednią szybę, muszę się niestety wychylać, aby zobaczyć czy zmieniają się światła
- ciężka "współpraca" z asystentką głosową
tyle ode mnie po 3 miesiącach użytkowania
Odniosę się do plastiku na kokpicie.
Na pierwszy rzut oka zaraz po zakupie widać, że kokpit, boczki drzwi, tunel środkowy, kierownica włącznie ze skórą ekologiczną
potrzebują "konserwacji".
Po zastosowaniu dobrego środka do pielęgnacji tworzyw zmienia się nie tylko wygląd kokpitu i innych elementów, ale także podatność na zadrapania.
Nie chodzi mi o wybłyszczenie, ale o nadanie głębi koloru.
Dobry środek do tego celu można kupić już za kilkadziesiąt złotych .
Efekt u mnie był zaskakująco dobry.
Nazwy środka nie podaję - te z wyższej półki chyba wszystkie są skuteczne.
Jeśli chodzi o podłokietnik, to ja mam wersję premium bez podłokietnika - dokupiłem za 250 zł z możliwością wysuwania.
Schowek po stronie pasażera faktycznie mały, ale za to cztery miejsca na butelki o pojemności max 1,5 litra każda!
Szyba przednia nisko i zawieszenie dość twarde - potwierdzam.