Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 23:40

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14-05-2016, 17:39 
Offline

Rejestracja: 14-05-2016, 17:05
Posty: 6
Suzuki: Vitara
czołem.
mam takiego twora kupionego na Litwie: Suzuki Vitara 2004 r. ale w budzie Vitara I
3-drzwiowa, 1.6 benzyna/gaz 16V.
(żaden składak, auto kupione z demobilu policji, takie wersje na wschodzie chodziły)

auto dławi się kiedy pracuje na benzynie. kiedy przełącza się na gaz, pracuje normalnie.
jak na razie po kupnie wymieniłem: rozrząd, olej/filtr, świece.
...no i teraz filtr paliwa, ale nic nie pomogło. :(
mądrzejsi proponują, żebym wymienił pompę paliwa, przewody zapłonu etc.
ale metodą prób i błędów, mogę wymienić i całe auto. do dupy. :sciana:

jeśli mieliście podobny problem, piszcie.
z góry dziękuję.

_________________
Przemyslaw


Na górę
Post: 06-06-2016, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
witam

zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, filter paliwa był kiedyś wymianiany ?

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 12-06-2016, 03:17 
Offline

Rejestracja: 14-05-2016, 17:05
Posty: 6
Suzuki: Vitara
drysiek pisze:
witam

zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, filter paliwa był kiedyś wymianiany ?

pozdrawiam Adrian


jasne.
mój cyt.: ...no i teraz filtr paliwa, ale nic nie pomogło

ale miałeś rację. wymiana pompki paliwa pomoże.

OT:
gdzie szukać (nie wiem jak to nazwać) mocowanie pompy paliwa w zbiorniku?
kupić baniak czy pompkę to banał, ale mocowanie... nigdzie nie mogę znaleźć.

_________________
Przemyslaw


Na górę
Post: 05-08-2017, 20:51 
Offline

Rejestracja: 05-08-2017, 20:35
Posty: 1
Suzuki: Vitara I
U mnie było to samo na bęzynie Vitara ledwo pod górkę jechała na 3 biegu prychała dławiła się miałem wrażenie że lepiej jechała gdy odpuszczałem trochę gazu jak by ją zalewało. A na gazie jechała super była żwawa miała moc. Stwierdziłem wymienie filtr paliwa. Przy dokręcaniu przewodu do filtra lekko szarpnołem gowy przewód i przy okazji uszkodził się metalowy przewód zasilający.Kópiłem miedziany 8mm śr zewnętrzna ,6 wewnętrna założyłem go i jak ręką odjoł MOC WRÓCIŁA silnik pracuje stabilniej.Został mi jeszcze problem falowania na obrotac między 2000 a 2500 wyczytałem gdzieś że można sprubować regulacji i adaptacji przepustnicy.
Wp


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]