Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 21:19

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
Post: 02-06-2019, 07:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Ale to 11 generacja Corolli (e160), stary model :(

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 02-06-2019, 09:56 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Niestety chodzą takie słuchy o zaprzestaniu sprzedaży Baleno w Polsce pod marką Suzuki. Tak konkretnie dzieżko się czegoś dowiedzieć, tajemnica handlowa.

Dwa dni temu kupiliśmy Baleno, jest już po odprawie celnej, czekamy na odbiór, wersja Premium plus, nie wiadomo jak będzie z dostępnością po wakacjach więc nie ma co czekać.
Samochód nie do pobicia w relacji cena jakość, jak na razie nie ma konkurencji, bardzo przestronny z tyłu.
Odwiedziliśmy wiele salonów różnych marek, na początku Baleno nie braliśmy pod uwagę, ale ostatecznie wypada najlepiej, także pod względem wyposażenia, znakomity i oszczędny ślinik czterocylindrowy. Swift też niezły, ale Baleno jest ładniejszy i więcej przestrzeni w środku.

Podobno już w tym miesiącu, ale nie wiem czy też w Polsce, Baleno będzie dostępne pod znaczkiem Toyoty, ceny też będą niestety pewnie inne. Toyota na sprzedawać Baleno, jako model Toyota Glanza ma by dostępne w dwóch wersjach wyposażenia, również ze skrzynią automatyczna.
https://www.motorbeam.com/toyota-glanza ... of-launch/


Na górę
Post: 02-06-2019, 10:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Toyota będzie sprzedawać brandowane Suzuki tylko w Indiach.
W EU nie ma szans aby Toyota wypuściła takie auto jak Baleno na rynek. To budżetowa konstrukcja na rynek Indyjski i europejscy klienci Toyoty by takiego auta po prostu nie kupili.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 02-06-2019, 13:22 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Remote pisze:
Toyota będzie sprzedawać brandowane Suzuki tylko w Indiach.
W EU nie ma szans aby Toyota wypuściła takie auto jak Baleno na rynek. To budżetowa konstrukcja na rynek Indyjski i europejscy klienci Toyoty by takiego auta po prostu nie kupili.


To dziwne? Bo Toyota produkuje nie tylko drogie ale i tanie, budżetowe samochody i sprzedaje w Polsce i w Europie np. Aygo, Yaris czy czy Aurus.
Yaris jest w tej samej cenie co Baleno Toyota Aygo to inna kategoria i wiadomo jest dużo tańszy od Baleno.
Uwzględniając rabaty dla grup zawodowych to Yaris może wyjść nawet taniej niż Baleno bo w Suzuki rabatów nie ma jeśli już to małe.
Dla mnie Yaris czy Baleno to takie same budżetowe samochody, w tej samej kategorii jakościowej czy cenowej z tą różnica że w mojej ocenie Baleno jest lepsze, większe mniej pali, no i chyba ładniejsze ale to już kwestia gustu. Mieliśmy przewidziane 50 tyś na samochód, wybór padł ba Baleno premium plus, lakier metalik, bardzo dobrze wyposażony.
Obecnie Toyota to nie to samo co kiedyś, Toyota była synonimem luksusu, teraz produkują też budżetowe samochody, na rynek Azjatycki i Europeistki i wcale się tego nie wstydzą, bo takie jest zapotrzebowanie rynku. Nie oszukujmy się, każdy kupuje taki samochód na jaki go stać, a segment samochodów budżetowych cieszy się dużym powodzeniem. Razem z żoną cieszymy się z budżetowego samochodu Baleno, i czekamy na wiadomość o odbiorze z salonu, bo taki chcieliśmy, nie chcemy wydawać 100tyś. na samochód wyższej klasy, są inne wydatki.

Producenci samochodów będą mieli coraz trudniej sprzedawać samochody w Europie ze względu na normy emisji co2 będą zmuszeni dostosować silniki do obowiązujących norm, Suzuki czy Toyota myślę że sobie z tym poradzą, silniki baleno 1,2 spełniają normy Euro6


Na górę
Post: 02-06-2019, 14:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Baleno sprzedawało się w EU słabo. Jakościowo odbiegało od średniej segmentu B.
Ilość miejsca, bagażnik oczywiście na plus Baleno.

Zresztą jakość Baleno widać jak postawimy obok siebie Swifta i Baleno. Jak zaczniemy oglądać te same elementy to widać spora różnice na plus Swifta. No a jak postawimy obok choćby nowe Polo, Ibize czy Fieste to już jest przepaść w jakości wnętrza i komforcie jazdy.

Rozbieralem ze znajomym Baleno do wyciszenia i naprawdę wyglądało to gorzej niż mój poprzedniej generacji Swift.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 03-06-2019, 09:49 
Offline

Rejestracja: 27-07-2017, 09:07
Posty: 73
Suzuki: Baleno 90KM
Remote pisze:
Toyota będzie sprzedawać brandowane Suzuki tylko w Indiach.
W EU nie ma szans aby Toyota wypuściła takie auto jak Baleno na rynek. To budżetowa konstrukcja na rynek Indyjski i europejscy klienci Toyoty by takiego auta po prostu nie kupili.

A niby dlaczego w Europie ludzie by nie kupili niskobudżetowego auta? Jak widać na wszystko jest popyt jeśli tylko obniżyć cenę. Ludzie kupują Dacie , Fabie i inne tanie wynalazki, a też wszyscy się z tego śmieją że nie są to auta wysokich lotów. Ale cena dostępna dla Kowalskiego i dlatego schodzi z półek.

Coś tam gazety motoryzacyjne piszą o tym. Może tak być, że Toyota chce przejąć ten model , który jest niskobudżetowym i ich yarisków i aurisków schodzi mniej. A i tak produkcja zostanie zapewne w Indiach tylko pod marką Toyoty, bo przecież Toyota też ma swoją fabrykę w Indiach.
Cytat : "Toyota Glanza to nowa wersja Maruti Suzuki Baleno. Hatchback premium ma zostać uruchomiony w Indiach w czerwcu, a rezerwacje prawdopodobnie rozpoczną się wkrótce. Glanza będzie początkowo produkowana w fabryce Suzuki w Gujarat, natomiast produkcja zostanie przeniesiona do zakładu Toyota Bidadi jeszcze w tym roku.
Toyota zaoferuje Glanza w dwóch wersjach wykończenia - G i V - które będą dostępne z manualnymi i automatycznymi (CVT) skrzyniami biegów. Samochód będzie wyposażony w zmienioną przednią kratkę, a ogólny wygląd będzie podobny do Baleno. Toyota zaoferuje swoim klientom najwyższej jakości obsługę posprzedażną, która obejmie aplikację na smartfony, rozszerzone gwarancje, serwis Toyota Express (TOYOTA EM60), ekskluzywne akcesoria Toyoty, Toyota QService, gwarancję na nadwozie i lakier, Toyota Financial Services i Roadside Assistance wśród inni.
Toyota Glanza zapakuje 1,2-litrowy silnik benzynowy zgodny z normą K12B BS-VI, który zapewnia moc 83 KM i maksymalny moment obrotowy 113 Nm. Zostanie on połączony z 5-biegową manualną skrzynią biegów, podczas gdy CVT będzie również w ofercie. W ofercie nie będzie układu napędowego z silnikiem wysokoprężnym."
Ot takie to zawirowania i sztuczki handlowe. :lol:


Na górę
Post: 03-06-2019, 10:21 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Tak zgadzam się Suzuki zaoszczędziło na wykończeniu wnętrza nowego Baleno, jest przeciętne.
Za to mechanicznie i wyposażenie, systemy bezpieczeństwa już wypada lepiej od konkurencji.
W Baleno mamy 4 cylindrową wolnossącą jedenastkę 90Km, konkurencja w większości 3 cylindrów-ki małej pojemności wysilone.
Rozmawiałem z mechanikiem i ostrzegał żeby unikać 3 cylindrowych silników turbodoładowanych, ich trwałość i kultura pracy jest kiepska, powiedział ze dla siebie na pewno nie kupiłby takiego samochodu.
Baleno może też z powodzeniem pełnić rolę samochodu rodzinnego, przestronne wnętrze, duży bagażnik z tyłu dla pasażerów miejsca jest więcej niż w Vitarze. Komfort jazdy wyciszenie jest moim zdaniem bardzo dobry jak na segment B
Jednak trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że jeżeli ktoś przywiązuje dużą wagę do wykończenia wnętrza, to konkurencja wypada trochę lepiej.
Ja z kolei wychodzę z założenia że samochód wymyślono po to żeby jeździł a Baleno z tego zadania wywiązuje się wzorowo, jest wystarczająco dynamiczny i bardzo ekonomiczny, zakładam że będzie też trwały.
Uważam że samochód z tego segmentu nie kupuje się po to żeby zachwycać się jakością wykończenia wnętrza.
Za 50 tyś. nie znajdziemy u konkurencji tak dobrze wyposażonego samochodu z tempomatem adaptacyjnym, radarowym systemem antykolizyjnym, podgrzewanymi fotelami, skórzana kierownicą, czy innymi zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, no i przede wszystkim z takim silnikiem. Czy Baleno dobrze się sprzedaje? tego nie wiem, ale będąc w ciągu 2 tygodni 3 razy w salonie za każdym razem stały inne egzemplarze a będąc ostatnim razem, klient akurat odbierał czerwone Baleno, wiec chyba nie jest tak źle ze sprzedażą.
W przyszłym tygodniu, będziemy już mieć Baleno to napiszę coś więcej, jak już dłużej nim pojeżdżę.

Tak wygląda Suzuki Baleno pod znakiem Toyoty.

Obrazek


Na górę
Post: 03-06-2019, 13:13 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Co do wspominanej wcześniej Skody Fabii czy WW Polo to nie wyobrażam sobie, zęby ktoś kto choć trochę zna się na motoryzacji kupił świadomie te samochody. To co wciskają teraz klientom to kpina, za 50tyś. będzie miał naprawdę bieda wersje z lipnym 3 cylindrowym silnikiem TSI, awaryjnym o bardzo niskiej trwałości. Polo czy Fabia są raczej dla klientów nie zorientowanych, którzy kupują samochód ze względu na wygląd czy opinie o marce, ale Polo czy Fabia to już nie są te samochody co dawniej produkowane. Za kilka lat będzie pełno tych samochodów na rynku wtórnym, sprzedawanych przez zmęczonych ciągłymi usterkami użytkowników. Znajomy ma od 4 lat Polo w dieslu ma już dość tego samochodu od dłuższego czasu szuka kupca jak na razie nie może znaleźć.


Na górę
Post: 03-06-2019, 13:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Romano pisze:
będzie miał naprawdę bieda wersje z lipnym 3 cylindrowym silnikiem TSI, awaryjnym o bardzo niskiej trwałości.


Akurat 1.0TSI jest wyjatkowo trwałym silnikiem (patrząc przez pryzmat innych nowych silników)


Romano pisze:
Znajomy ma od 4 lat Polo w dieslu ma już dość tego samochodu od dłuższego czasu szuka kupca jak na razie nie może znaleźć.


Małolitrażowe, uzywane diesle w klasie B są faktycznie ciężko sprzedawalne. Z benzynami jest zupełnie inaczej.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 03-06-2019, 14:32 
Offline

Rejestracja: 14-04-2019, 16:40
Posty: 15
Lokalizacja: Podlaskie
Suzuki: Baleno Premium Plus
Suzuki Baleno...jeśli serio koniec to... tu największym błędem jest niedostateczna reklama. U mnie jej nie widać, żebym nie szukała auta to ... w tv, zwykłej prasie i źródłach " bombardujących" przeciętnego Kowalskiego nic!!!
Słabe wykończenie? W tej cenie popatrzcie np Skody, Ople... te dodatkowe tysiące na coś jednak są wydane, a tu ich brak trzeba sobie uświadomić.
Dacia tandetnej wykończona ale się reklamuje a jak patrzeć na cenę...dodać jej to co ma Baleno i też już nie wychodzi tak malutko jak w reklamie.
Yaris rzeczywiście kosztuje podobnie jak Baleno ale przestrzenią nie dorówna, tu konkurentów bardziej szukała bym w postaci Mazdy 2 lub Hyundai i20. Mazda stylistycznie na plus ale renoma rdzy  dużo bardziej niż w Suzuki tę markę wyprzedza mimo zapewnień o poprawie tej kwestii. Hyundai no ładny, fajny, zwinny ale też rdza go lubi patrząc po starszych modelach. Oba finansowo gdy ja się rozglądałam za autem wychodziły drożej i dłuższy termin oczekiwania ( widać chyba więcej klientów wybiera wzrokowo). 
Pamiętam swoją reakcję na Baleno... wizualnie szału nie było ;-) ale po wizytach w  salonach innych marek i porównaniu cen oraz co w niej dostanę właśnie Suzuki wygrało. Tańsze niż większość kilkuletnich używek na naszym rynku!  Zamiast ładnego kilkulatka ale z jakąś historią, ma się nowe, na gwarancji, wcale nie brzydkie i chyba patrząc na awaryjność marki - można liczyć na kilka wspólnych lat (zwłaszcza z wersją bez turbo i dwumasy).
Prostota to jego zaleta, tylko za mało eksponowana. Kilka dobrych reklam zrobiło by swoje. Kiedyś kupić Dacię dla wielu to był wstyd, a teraz np Dustera tak reklamują, że wszędzie widać i kierujący nim nie czerwienią się ze wstydu. Mniejsze modele też nie odstraszają kupujących, bo widać je na ulicy, czyli nie każdy oczekuje wypasionej jakości.
W przypadku Baleno to wygląda trochę jakby marce tak mocno nie zależało na jego sprzedaży, mi Crossa bardziej eksponowano i chyba moda na te większe auta też ma wpływ na słabe wyniki mniejszych i zawsze droższe to więcej salon zarobi ;-)


Na górę
Post: 03-06-2019, 20:33 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Co do reklamy Baleno to się zgadzam, całkowity brak, ja szukałem samochodu i nie wiedziałem że istnieje taki samochód jak Baleno.
Natrafiłem na Baleno przypadkiem, po wizytach w kilku salonach znanych marek zwątpiłem i zacząłem rozglądać się za używanym samochodem.
Oglądając używane Mitsubishi, żona zwróciła uwagę na stojący obok samochód też używany 3 letnie właśnie baleno w wersji Elegance.
Spojrzałem na samochód i powiedziałem kochanie na taki to nas nie stać, na co żona że kosztuje 44900 ja do niej, co ty mówisz?
I tak własnie przypadkiem zainteresowaliśmy się Baleno, co skończyło się zamówieniem nowego w salonie . Też tak myślę że Suzuki nie zależy zbytnio na promocji tego modelu, rabatu też dają mało. Zastanawialiśmy się nad Yaris bardzo popularny samochód ale niestety bardzo mały i ciasny wewnątrz z dobrym silnikiem 1,5 wychodzi też drożej niż Baleno. Mazda odpada, rdzewieją strasznie, brak ocynku blachy, podobnie jak Hyundai i20 choć nowe modele mają już lepsze zabezpieczenie antykorozyjne, no i Baleno jeździ się lepiej lepsza dynamika i pali 1,5-2 litry mniej niż i20. Niskie spalanie jest też wyznacznikiem jakości ślinika, dobry silnik powinien palić mało i mieć dobrą dynamikę no i trwałość oczywiście. Silnik 3 cylindrowy
jak dla mnie to taki silnik dla ubogich, mam na myśli klasę silnika, nie jego cenę. Niby trwałość 1,0 TSI to 200tyś. ale myślę że te dane są mocno naciągane przez producenta. Mechanik twierdzi że nie wie jak obecne, najnowsze, ale wcześniejsze TSI nie wytrzymywały 100tyś km. Poza tym trwałość przyzwoitych 4 cylindrowych silników jest 2-3 razy większa, niż 3 cylindrowych wysilonych silników.


Na górę
Post: 03-06-2019, 22:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
Romano - a na ile tysięcy kilometrów kupujesz samochód? Ile tys km zrobiles poprzednim swoim modelem (tym przed Baleno)?

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 04-06-2019, 08:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1361
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Romano pisze:
Rozmawiałem z mechanikiem i ostrzegał żeby unikać 3 cylindrowych silników turbodoładowanych, ich trwałość i kultura pracy jest kiepska, powiedział ze dla siebie na pewno nie kupiłby takiego samochodu.
Oj wielu jest takich malkontentów. Wyślij go do salonu Suzuki, niech pojeździ Boostejetem 1.0 ;) Sporo jest już tych jednostek z przebiegiem ponad 100 000 kilometrów, żadnych problemów. Nie znam też żadnego przypadku wypadku lotniczego wynikającego z awarii trzycylindrowej, doładowanej jednostki Suzuki.

Romano pisze:
z tyłu dla pasażerów miejsca jest więcej niż w Vitarze.
Zgadza się. Może tego na pierwszy rzut oka nie widać, ale Baleno ma większy rozstaw osi niż Vitara.

Romano pisze:
Co do reklamy Baleno to się zgadzam, całkowity brak, ja szukałem samochodu i nie wiedziałem że istnieje taki samochód jak Baleno.
Swego czasu Suzuki dosyć intensywnie reklamowało Baleno: https://youtu.be/tpbtIXjRTNc

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 04-06-2019, 08:36 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Remote pisze:
Romano - a na ile tysięcy kilometrów kupujesz samochód? Ile tys km zrobiles poprzednim swoim modelem (tym przed Baleno)?


Jeżeli ktoś kupuje samochód na 2-3 lata potem zmiana, to pewnie ze trwałość silnika nie ma dużego znaczenia.
Jeżdżę 10-ty rok Astrą 3 nabite jest ponad 200tyś ślinik 1,7 CDTI w znakomitej kondycji jak na razie, jedyne co to dwu-masę wymieniłem rok temu i alternator. Opinie mechaników są takie, że nie da się tego silnika zajechać, jeśli jest prawidłowo eksploatowany, myślę że to przesadne stwierdzenie, ale drugie tyle myślę ze mógłby wykręcić. Wcześniej miałem Renault 19 silnik 1,4 chodził na LPG, samochód miał 17 lat jak go sprzedałem i grubo ponad 200tyś. był zupełnie bezawaryjny, tylko części eksploatacyjne były wymieniane. Sprzedałem go człowiekowi który jeszcze 5 lat jeździł tym samochodem, jak mnie spotkał to dziękował, że dobry samochód mu sprzedałem. Twierdził ze nigdy mu się nie zepsuł i sprawny był do końca, ale wymienił bo już się wstydził takim starym samochodem jeździć.
Nie należę do ludzi, którzy lubią zmieniać samochody, w myśl zasady "jak koń jest dobry nie oddaje się do rzeźni"


Na górę
Post: 04-06-2019, 09:08 
Offline

Rejestracja: 04-06-2019, 01:21
Posty: 28
Znalazłem te forum chyba trochę za późno. Baleron Premium+ do odbioru w sobotę a teraz czytam dopiero o usterkach o których nie wiedziałem. :) Do teraz jeździłem Mitsubishi Coltem VII 3D 1.1 75km R3. Zrobiłem nim 102 000 i póki co spaliły się 4 żarówki, raz wymieniałem klocki, świece, filtry i oleje co roku. Nigdy nic się nie działo, auto z salonu rocznik 2012 i nie ma mowy o korozji.
Pociesza mnie to że oba "japońce" i był to ich ostatni rok produkcji, może coś w tym jest. ;)

_________________
Mitsubishi Colt - Inform 1.1
Suzuki Baleno - Premium+ 1.2


Na górę
Post: 04-06-2019, 13:06 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Włóczykij pisze:
Znalazłem te forum chyba trochę za późno. Baleron Premium+ do odbioru w sobotę a teraz czytam dopiero o usterkach o których nie wiedziałem. :) Do teraz jeździłem Mitsubishi Coltem VII 3D 1.1 75km R3. Zrobiłem nim 102 000 i póki co spaliły się 4 żarówki, raz wymieniałem klocki, świece, filtry i oleje co roku. Nigdy nic się nie działo, auto z salonu rocznik 2012 i nie ma mowy o korozji.
Pociesza mnie to że oba "japońce" i był to ich ostatni rok produkcji, może coś w tym jest. ;)


Najwięcej usterek mają samochody z początku produkcji, jednak Baleno nadal będzie produkowane, także pod znaczkiem Toyoty, podobno tylko ma nie być sprzedawane w Polsce a ile w tym prawdy to nie wiadomo.
Ja odbieram Baleno w przyszłym tygodniu. Mam pytanie czy sprawdzaliście swoje samochody czujnikiem lakieru?
Kolega który, ileś tam lat temu, pracował w salonie Toyoty, opowiadał że zdarzało się że sprzedawali samochody po szodach transportowych
lakiernia była na miejscu, malowali uszkodzone auta i szły jako nowe.
Tak pomyśleć to wiadomo że, przy transporcie kilkuset szt. nie uniknie się uszkodzeni. Teoretycznie sprzedawca powinien powiadomić o takim fakcie kupującego i obniżyć cenę, jeśli ten zgodzi się kupić taki samochód. Ale nie spotkałem się jeszcze żeby salony oferowały tańsze samochody po szkodach transportowych a wiadomo że takie są, wiec co się z nimi dzieje? Czy faktycznie wciskają takie auta nieświadomym klientom. Słyszałem od kogoś że kobieta miała szkodę, kilkuletnim samochodem kupionym w salonie, rzeczoznawca stwierdził że samochód jest po naprawie blacharsko lakierniczej i ma niższą wartość niż zadeklarowana w polisie ubezpieczeniowej.
Kobieta była bardzo zdziwiona bo była przekonana ze kupiła fabrycznie nowy samochód, ale nie była w stanie tego udowodnić, no bo niby jak?


Na górę
Post: 04-06-2019, 13:25 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Romano pisze:
Baleno nadal będzie produkowane, także pod znaczkiem Toyoty, podobno tylko ma nie być sprzedawane w Polsce a ile w tym prawdy to nie wiadomo.

Toyota Glanza, czyli Maruti Suzuki Baleno, sprzedawana będzie już za chwilę w Indiach i tylko w Indiach. Nie będzie prawdopodobnie nawet eksportowane do innych krajów tamtego regionu, a na 100% nie do Europy.


Na górę
Post: 04-06-2019, 14:07 
Offline

Rejestracja: 27-07-2017, 09:07
Posty: 73
Suzuki: Baleno 90KM
Lepiej by było aby nie sprzedawali w Europie z logo Toyoty. Dziwnie by to wyglądało jakby dwa Baleno stały obok siebie. Jeden ze znaczkiem SUZUKI a drugi z Toyoty. Chociaż jak mój kolega powiedział : Polonez też był z logo Daewoo. :D


Na górę
Post: 04-06-2019, 18:19 
Offline

Rejestracja: 01-06-2019, 14:24
Posty: 57
Suzuki: Baleno
Dla mnie to jest dziwne że Toyota będzie sprzedawała Baleno w Indiach a w Europie nie.
Chyba że obawiają się że Yaris by im nie schodziła, bo porównując do Baleno to wybór raczej oczywisty.
Yaris moim zdaniem dla europejczyków jest po prostu za mały, owszem ładnie starannie wykończony, ale nic poza tym.
Co by było gdybym spotkał znajomego na drodze który ma 2m wzrostu, co mu powiem? przepraszam ale nie zabiorę cię, bo mam za mały samochód.
Za nic się z tyłu nie wbije chyba że w pozycji leżącej, albo będzie siedział poskulany, Yaris to samochód dla Azjatów, Baleno moim zdaniem bardziej sprawdzi się w Europie.
Baleno ma słabsze wykończenie wnętrza od Yaris to fakt, ale jest za to o wiele bardziej praktyczny, większy, mechanicznie też nie ustępuje Toyocie.
Gdyby Yaris była trochę większa i cichsza w środku, przy większych prędkościach, Baleno nie miało by racji bytu na naszym rynku, bo cenowo konkurować z Yaris za bardzo nie może. Jedyne czym Baleno możne konkurować to własnie wielkością wnętrza, dobrymi silnikami a to już bardzo dużo, bo większość samochodów segmentu B to niestety małe ciasne maluchy. Osobiście źle się czuję w mały samochodzie, nie dlatego że się nie mieszczce, bo mieszczę się bez problemu. Może to kwestia tego że jeździłem większym samochodem i dlatego odczuwam jakiś dyskomfort.
Gdyby Yaris była nawet tańsza od Baleno, to wybrałbym Baleno, własnie ze względu na w miarę przestronne wnętrze, słabsze wykończenie czy estetykę wnętrza, bardziej jestem w stanie zaakceptować.


Na górę
Post: 04-06-2019, 23:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:59
Posty: 110
Lokalizacja: Katowice
Suzuki: Baleno
krzysztof4000 pisze:
Chociaż jak mój kolega powiedział : Polonez też był z logo Daewoo. :D

Z tego co pamiętam, to chyba takiej sytuacji nie było (ktoś mógł sobie sam taki znaczek zamontować na Polonezie). Ale było odwrotnie, w ostatnim okresie produkcji "wychodziły" Lanosy i Matizy ze znaczkim FSO.


Na górę
Post: 05-06-2019, 06:09 
Offline

Rejestracja: 27-07-2017, 09:07
Posty: 73
Suzuki: Baleno 90KM
BogdanK pisze:
krzysztof4000 pisze:
Chociaż jak mój kolega powiedział : Polonez też był z logo Daewoo. :D

Z tego co pamiętam, to chyba takiej sytuacji nie było (ktoś mógł sobie sam taki znaczek zamontować na Polonezie). Ale było odwrotnie, w ostatnim okresie produkcji "wychodziły" Lanosy i Matizy ze znaczkim FSO.


Pewnie masz rację. On do tej pory jeździ Lanosem od nowości. A swoja drogą branża motoryzacyjna robi dziwne rzeczy chociażby Fiat Sedici i Suzuki SX4 w sumie to prawie :lol: bliźniacze auta a różni producenci.


Na górę
Post: 05-06-2019, 18:35 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 248
Suzuki: Vitara
Toyota jest produkowana w Turcji, Baleno oczywiście w Indiach. Dzięki takiemu manewrowi (według mnie bardzo inteligentnemu) obie firmy tną koszty transportu. Dzięki temu Suzuki pozostanie pewnie na pozycji lidera wśród najbardziej rentowych firm motoryzacyjnych a Toyota bardziej dynamicznie wejdzie na rynek indyjski, gdzie w porównaniu z Suzuki przędzie cienko.

Corolla jest też autem bardziej europejskim a Baleno bardziej indyjskim i pewnie Suzuki ma tego świadomość.
Będziemy mieli bardziej europejskie "Baleno" i "Vitarę" z najwyższej klasy napędami hybrydowymi a Toyota znakomite silniki Suzuki.

Niestety też będzie pewnie drożej, za lepsze wykończenie, ale jest szansa na dalszy wzrost sprzedaży.

_________________
ex Suzuki Swift III
ex Suzuki Swift V
ex Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
ex Suzuki Baleno 1.0 Elegance
Suzuki Vitara 1.4 129 hp mild hybrid Premium 2WD


Na górę
Post: 05-06-2019, 21:51 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
Zgadzam się z f72 że dzięki" bardzo inteligentnemu manewrowi" wg f72 Suzuki tnie koszty transportu. Indyjskie Baleno dla Hindusów, a polski posiadacz tego jeździdła zrobiony w bambuko. Wartość odsprzedaży z pewnością spadnie, a po części to "dzwoń pan do Bombaju".

Suzuki Baleno Premium 2016


Na górę
Post: 05-06-2019, 23:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:59
Posty: 110
Lokalizacja: Katowice
Suzuki: Baleno
steja pisze:
a po części to "dzwoń pan do Bombaju".

Za kilka lat może faktycznie być problem, jak np. z częściami do Kizashi.


Na górę
Post: 06-06-2019, 10:50 
Offline

Rejestracja: 27-07-2017, 09:07
Posty: 73
Suzuki: Baleno 90KM
BogdanK pisze:
steja pisze:
a po części to "dzwoń pan do Bombaju".

Za kilka lat może faktycznie być problem, jak np. z częściami do Kizashi.


Może nie będzie tak źle z tymi częściami. Nie porównywałbym Baleno do Kizashi. Części są tradycyjnie droższe i słabo dostępne do aut które są mało popularne i sklepom nie opłaca się im sprawozdawać bo zalegałyby półki. Ilu nabywców Kizashi jest w Polsce? Ciekawe. Polskie salony w 2014 roku zaprzestały sprzedaży mało popularnej marki. W 2013 roku Suzuki w Polsce sprzedało raptem 5 (słownie pięć ) egzemplarzy dobrze wyposażonych aut z jedną wersją silnikową 2,4 l. Łącznie w całej Europie sprzedano tylko 4600 szt. No i cena robiła swoje ok. 124 tys. za egzemplarz, dlatego pewnie części trudno dostępne mi drogie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]