Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 23:42

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 518 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 15-10-2015, 17:32 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Video test z AUTOCAR India:
https://www.youtube.com/watch?v=075jHElR8XU


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-11-2015, 08:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Jeden z pierwszych testów wersji europejskiej:
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 16-review/
(więcej testów w oddzielnym wątku)

+ Świetny silnik 1.0 BoosterJet
+ Wyposażenie
+ Zaskakująco cichy w środku (Cx 0,29)
+ Duży bagażnik
+ Niezły automat

- Zawieszenie nieadekwatne do zastosowanego napędu, dobre do spokojnej jazdy
- Układ kierowniczy nie dający wyczucia drogi
- Pięciobiegowa skrzynia wymaga redukcji przy szybkim wyprzedzaniu

Brak informacji o cenach, ale gdzieś wspominają o 15.900 EUR dla wersji 1.0 turbo, co np. w Niemczech jest odpowiednikiem ceny Swifta 1.2 z automatyczną skrzynią biegów.


Ostatnio zmieniony 12-11-2015, 11:42 przez Avalanche, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 20-02-2016, 12:26 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
A tutaj filmik testowy prosto z Indii: https://www.youtube.com/watch?v=04F8gzabM2c, który pokazuje jak mniej więcej będzie wyglądać wersja Premium/Premium+ z zewnątrz: klamki w kolorze nadwozia, brak chromowanej listwy pod szybami bocznymi i przede wszystkim - przednie reflektory halogenowe a nie HID. Nie wygląda tak ładnie jak z HID-ami - tam listwa od grilla ładnie się łączy z reflektorem - tutaj nie, ale nie jest tak źle.

Oglądając to doznałem olśnienia i już chyba wiem czemu w wersjach C/P/P+ nie ma lamp przeciwmgielnych: chodzi o to, że w wersji Elegance lampy LED do jazdy dziennej są zintegrowane z reflektorami. W pozostałych wersjach nie. Jak sądzę - LEDy do jazdy dziennej trafią zamiast lamp przeciwmgielnych.


Na górę
 Tytuł: Nowe Baleno
Post: 22-02-2016, 21:13 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 13:25
Posty: 161
Lokalizacja: mazowsze
Jako, ze mialem dzis okazje byc na pokazie przedpremierowym to napisze pare slow.

Auto obecnie nalezy do segmentu B+, cos jak Skoda Fabieda, czy Punto. Suzuki chwali sie bagaznikiem 355l i masa wlasna od 850kg (w co akurat nie wierze ;->) wytwarzane jest w Indiach, wiec spodziewam sie montazu gorszego niz na Wegrzech. Pokazana byla wersja z silnikiem 1.4 Dualjet, co mialo znaczyc, ze ma cztery cylindry... takie zdanie wyglosil pan prowadzacy. Oczywiscie chodzi o podwojny wtrysk per cylinder. Wersja byla najbogatsza mozliwa, wyposazona w skrzynie automatyczna. Jako ciekawostka taki uklad silnik-skrzynia-wersja ma byc niedostepny w Polsce :D no ale pokazali. Niestety bylo ciemno i tloczno, wiec auta dokladnie nie obejrzalem. Na pewno na tylnej kanapie nie ma za duzo miejsca na glowe, bo szuralem o podsufitke. Deska miala na srodku modny obecnie tablet, wszystko ladnie swiecilo. Co do jakosci to sie nie wypowiem, bo byl polmrok :P

Do napedu bedzie jeszcze jeden silnik, nowosc 3-cylindrowy Boosterjet. Silnik ten bedzie mozna skompletowac z 6. stopniowym automatem. Niestety nie ma mozliwosci wziecia 6. biegowego manuala, co dla mnie jest duzym minusem.

Dostepna bedzie tez hybryda, jak powiedziano, uproszczona w porownaniu do innych producentow. Glowna jej zaleta ma byc dodatkowe 50Nm momentu obrotowego jak chcemy ostro przyspieszyc i spalanie mniejsze o.... no niewiele, bo nawet chyba nie 0.5l/100km. Hybryda ma byc dostepna tylko w jednej wersji - Elegance... najbogatszej.

Duzo uwagi poswiecono tez aktywnemu tempomatowi wbudowanemu w .... znaczek Suzuki. Dozylismy czasow, ze znaczek bedzie drozszy od zderzaka :D

Chwile o cenach. Te na pokaz przedpremierowy mialy byc atrakcyjne i tak: 1.4 zaczynalo sie od 41tzl za golasa, poprzez 46tzl za Comfort Plusa, az po okolice 52tzl za Elegance (nazwy jak ze Skody :D). Bosterjet byl w dwoch specyfikacjach najwyzszych, w cenie od 56tzl do 61tzl, a na hybryde trzeba bylo wylozyc 63tzl. Podobno dzis byly super ceny, bo znizki siegaly 6-7tzl. Jak w maju, kiedy ma ruszyc sprzedaz, zawolaja 62tzl za boosterjeta to trzeba bedzie znalezc amatora :D

Ps. Sorry za literowki i bledy, ale pisze z komorki :/


Na górę
Post: 23-04-2016, 17:13 
Offline

Rejestracja: 19-02-2016, 10:13
Posty: 30
Dziś przejechałem się testowo wersją elegance z silnikiem 1.2 dualjet. Na plus to autko jest niesamowicie zwrotne, skrętne i świetnie trzyma się w zakrętach. Promień skrętu rewelacyjny, co przydaje się przy nawracaniu. Nie odczuwałem nierówności i nie rzucało autkiem. Skrzynia biegów jest przyzwoicie zestawiona, silnik na niskich biegach dobrze reaguje, rusza żwawo, nie rzęzi. Miejsca faktycznie jest dużo z przodu i z tyłu. Obejrzałem też ekspozycyjne premium plus. Na materiały wykończenia ani elegance ani premium nie narzekam, jest przyzwoite - szału nie robi ale kompletnie do niczego też nie jest. Gdzieś czytałem o brzydkiej podsufitce, nie potwierdzam, normalna. Miło zaskakuje zorganizowanie schowków przy skrzyni biegów - miejsce na dwa kubki, ruchoma przegroda i możliwość umieszczenia czegoś z przodu. Za hamulcem ręcznym albo głębszy schowek otwarty w premium albo podłokietnik w elegance. W osłonach przeciwsłonecznych są lusterka z klapkami, w których jest wycięcie np na kwitki autostradowe. W wersji premium plus przy tylnich siedzeniach jest gniazdo 12V.
Na minus, to silnik 1.2 jak dla mnie jest głośny na wyższych obrotach i na tylnym siedzeniu osoba o wzroście więcej niż 180cm może ocierać się o sufit. Demonem przyspieszenia autko nie jest, na V biegu bez redukcji nie ma co próbować wyprzedzać. Próg bagażnika jak na zdjęciach, wysoki. Fotele składają się dość płasko w stosunku do deski przedzielającej bagażnik. Pod podłogą bagażnika jest jeszcze miejsce na zestaw naprawczy lub koło dojazdowe - pełne się może nie zmieścić.
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony i autko małżonce się bardzo podoba. Kolor szary metalic (ZNZ) jest jaśniejszy niż się wydawało z próbki.


Na górę
Post: 26-04-2016, 19:18 
Offline

Rejestracja: 25-02-2016, 01:17
Posty: 20
..jest już polski mini-test
https://youtu.be/KSv351p37fs
szkoda tylko, że znowu testowana jest wersja najwyższa -Elegance
a nie np. Premium Plus..


Na górę
Post: 26-04-2016, 20:17 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Zatem, oczywiście nie nazwałbym tego testem, a raczej informacją handlową dealera. Ponadto jakość dźwięku pozostawia oczywiście wiele do życzenia ;)

A tu fajna galeria zdjęć, nieco obrobionych :D
http://autokult.pl/27664,suzuki-baleno-juz-w-polsce

i krótki test/opinia o wersji 1.2:
http://autokult.pl/27677,suzuki-baleno- ... lanie-cena


Na górę
Post: 30-04-2016, 08:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1504
Suzuki: TM3 LR Highland
http://m.superauto24.se.pl/testy/test-n ... 24507.html

Kolejny test

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 30-04-2016, 17:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
i kolejny: http://moto.onet.pl/aktualnosci/suzuki- ... est/2l9wb9

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 03-05-2016, 07:50 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Test po francusku:
http://www.autonews.fr/essais/211214-es ... ride-prix/

Baleno w ruchu z wp.pl:
http://wp.tv/i,suzuki-baleno-w-miasto-z ... aid=616f10

i porównanie ze Swiftem dla kursantów :D
http://naukajazdy-zamosc.pl/porownanie- ... ki-baleno/


Na górę
Post: 05-05-2016, 12:54 
Offline

Rejestracja: 12-04-2016, 13:42
Posty: 43
Króciutki filmik http://moto.wm.pl/354390,Suzuki-baleno- ... z47mTji8Pa


Na górę
Post: 05-05-2016, 21:52 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
Pierwsze wrażenia po pierwszej jeździe BP+ 1.2 DJ, czyli tak trochę na gorąco - może po trochę z powodu koloru Fire Red ;)

* Wnętrze fajne, przestronne. Wygląd kokpitu w porządku - plastiki w porządku - mam wrażenie, że nieco przyjemniejsze niż w S-Crossie. Wyjątkiem jest środkowa wstawka, czyli okolice radia i pokręteł od klimy - tutaj ten plastik jest jakiś taki tandetny. Radio wygląda OK, choć raczej nagród za wzornictwo nie zdobędzie (tak samo jak sposób umiejscowienia tego radia z tym plastikowym kołnierzem). Ogólnie, wygląd nie razi za bardzo ale nie ma porównania do S-Crossa. Może wersja Elegance byłaby fajniejsza, ale mi osobiście nie podoba się ten ekran multimedialny.

* Schowek zamykany jest dość mały - może to i zaleta - żona nie będzie badziewia za dużo tam trzymać ;) Schowki/przegródki są nad tunelem środkowym między lewarkiem biegów a kokpitem. Wygląda, że będzie można tam kilka przydatnych rzeczy trzymać, np. jeden jest wyprofilowany tak że prosi się aby tam smartfona wrzucić. W porównaniu z S-Crossem są mniej wygodne w sięganiu po rzeczy - w S-Cross w jednym z "kubeczków" trzymam piloty do bram i po prostu łatwo i wygodnie po nie sięgam. W Baleno będzie to mniej wygodne.

* Nie mam "Elegansa" to nie mam podłokietnika (i tak go nie lubię ) - zamiast tego jest dodatkowa przegródka między fotelami. Na końcu umieszczono dodatkowe gniazdo zapalniczki dla tych jadących z tyłu. Fajnie.

* Deska rozdzielcza przypomina tę z S-Crossa - dwa zegary i wyświetlacz kompa po środku. Niestety nie jest to ten sam system co w S-Cross - dla mnie to rozczarowanie. Nie rozumiem czemu nie można wrzucić jednolitego systemu do wszystkich modeli. Sprawdziłem instrukcję - zmiana ustawień będzie nieco kłopotliwa - tu S-Cross to kwintesencja prostoty i przejrzystości. Dopiero wersja Elegance oferuje komputer typu S-Crossowego i to mocno podrasowany jeśli chodzi o to co się wyświetla. Cóż, nie byłem skłonny zapłacić 10k więcej aby to mieć, ale z drugie strony - czy nie można było prostej monochromatycznej wersji takiej jak w S-Cross umieścić także w Baleno? Dziwne. Tak poza tym to wszystko standardowo (włączniki świateł, wycieraczki, spryskiwacz, itp). Tu ciekawe odczucie - dźwignia kierunkowskazów jest jakoś nieco inaczej umieszczona niż w S-Cross. Nic radykalnego, ale jakoś nie zawsze "trafia" w odruchowe czynności.

* Prowadzenie auta jest niezłe. Chętnie przyśpiesza, jedzie równo, dobrze się trzyma drogi. Dobrze hamuje. Układ kierowniczy też OK - nie odczuwałem żadnych niedogodności. Mogłoby być nieco ciszej jeśli chodzi o szum opon. Wydaje mi się, że wyboje pokonuje lepiej niż S-Cross. Skoro wspomniałem o poziomie głośności to ... życzyłbym sobie aby tak S-Crossa wykonano - żadnych trzeszczeń czy stuków pomimo jazdy dość nierówną drogą. W S-Cross od początku miałem jakieś postukiwania z kokpitu, czy klekotanie tylnej półki. Tutaj cisza (no dobra - coś-tam się czasem odzywało, ale może to były te piloty do bram w przegródce?). Mam nadzieję, że tak pozostanie ;)

* Podpowiadacz zmiany biegów jest dużo rozsądniejszy niż w S-Cross - wreszcie zmiany na wyższe biegi są proponowane przy rozsądnych wartościach prędkości/obrotów. Podpowiedzi typu wrzuć 5-tkę się nawet nie mogłem w mieście doczekać i przez jakiś czas się zastanawiałem czy to w ogóle działa jak należy ;)

* Skoro o skrzyni biegów to wspomnę, że chodzi jak w zegarku. Wszystkie biegi wskakują precyzyjnie i bez żadnego oporu. Jak w masło. Jest lepiej niż w S-Cross.

* Widoczność dość dobra, za wyjątkiem tyłu oczywiście, ale tu nie jest dużo gorzej niż w S-Cross - jestem przyzwyczajony. Boczne lusterka fajne - sporo widać.

* Spalanie - tutaj naprawdę dobrze, o ile średnia nie jest za dużo oszukiwana - dowiem się po ponownym zatankowaniu. Ta czy inaczej - po zatankowaniu do pełna i zresetowaniu licznika paliwa, a potem przejechaniu do obwodnicy śródmiejskiej i dalej obwodnicą w kierunku centrum - na pierwszych światłach, po kilku kilometrach jazdy (raczej w trybie pozamiejskim) miałem 3.8 l/100km. Potem, wracając do domu przez ciąg kilku świateł na krzyżówkach zużycie podskoczyło do 4.9 by przed domem spaść do 3.9. Jeśli się to potwierdzi na stacji benzynowej to ja się pytam - po co komu hybryda? ;-)

Jeśli ktoś ma jakieś pytania to chętnie odpowiem, o ile będę mógł :)

p.s.
Reflektory przednie - halogeny a nie HIDy (czy jak je tam zwą) komponują się lepiej niż się spodziewałem. Jest dobrze. Ogólnie rzecz biorąc - na żywo autko prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach w folderach.

p.p.s.
Pomimo krótkiej jazdy, radar hamowania zdążył mnie "opiszczeć" dwa razy a raz to nawet już za hamowanie się brał. W obu przypadkach bez powodu bo nie było niebezpieczeństwa - ot np. turlałem się w kierunku samochodu przede mną, czekającego na światłach. Trzeba się będzie przyzwyczaić ;)


Na górę
Post: 06-05-2016, 02:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
witaj MiPr! ja mam pytania...jeżeli mozna. zanim zapytam powiem ze w 2011 kupilem swifta 3 drzwi z salonu. i to byla rewelacja. niskie spalanie mimo "wysokoobrotowej" jazdy w miescie rzędu 5,5 to dla mnie rewelacja. zwrotnosc niewielkie rozmiary ładny wyglad....po dotarciu silnika uwielbialem go krecic /z ciekawostek dolewałem do oleju dwusiarczek molibdenu celem dbania o smarowanie w pierwszych sekundach rozruchu/. moje pytania:
czy jak w swifcie powyzej 120 km/h robil sie wiertarkowy halas? jak mozesz od jakis obrotow i predkosci wzrastal halas? w 2014 sprzedalem swifta bo nie jestem juz sam i ciagnie mnie z powrotem do suzuki wlasnie do baleno...
jak jest z dzwiekiem? czy brzmi jakos sensownie dla ucha? czy raczej plasko i tępo jak w np fabii colcie czy np micrze? pytam gdyz mialem bmw ktore naprawde ladnie gra, co ciekawe pod przednimi fotelami byly basowe glosniki w... podlodze i dzwiek byl naprawde przyjemny dla ucha, znacznie lepszy niz w peugeot 508 czy nawet citroen DS5 /w obu sluchalem naglosnienie JBL/.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 06-05-2016, 10:09 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
Jeśli chodzi o dźwięki to raczej nie jestem zbyt miarodajną osobą ;)

Tym niemniej dźwięk silnika określiłbym jako przyjemny - raczej kojarzy mi się z czymś większym pod maską. Skojarzeń z wizytą u dentysty jeszcze nie miałem, ale też nie miałem okazji wejść na wysokie obroty (może gdzieś w weekend przejadę się obwodnicą autostradową). Najwięcej to na 4 biegu dobiłem do 80~90 i raczej nie było to związane z nieprzyjemnymi doznaniami dźwiękowymi. Dzisiaj jechałem w miarę równą drogą, bez wybojów i łat i poziom hałasu określiłbym jako w pełni akceptowalny, ale prędkości były poniżej 90 km/h.

Jeśli chodzi o radio o dziś wrzuciłem na pendrajwie trochę mongolskiego hard-rocka (jak ktoś ciekawy to niech poszuka sobie Tengger Cavalry) i wrażenia były neutralne (ale też nie mam specjalnych wymagań do nagłośnienia w aucie). Mam wrażenie, że basy są lepsze niż w S-Cross i można je sobie podrasować ustawiając equalizer na jakiś odpowiedni styl, ale generalnie nie było tak aby mnie muzyka porywała :) Porównania zbyt dużego nie mam z innymi autami ale wydaje się, że Zafira A miała nagłośnienie lepszej jakości.

Generalnie Twoje pytania są o sprawy dość subiektywne w odbiorze - chyba najlepszym wyjściem jest po prostu jazda testowa - zawsze możesz zabrać ze sobą swoją własną muzykę na penie i odtworzyć ją w trakcie jazdy.

Post Scriptum:
Dzisiaj żona kierowała a ja pobawiłem się parowaniem radia z moim smartfonem. O dziwo udało się bez instrukcji, ale nie pytajcie jak :D
Po sparowaniu, puściłem przez BT Rammstein-a, EQ ustawiony na Rock (znaczy się: basy na full, itp.) i muszę powiedzieć, że było całkiem OK, szczególnie gdy podbiłem głośność dźwięku przez BT na telefonie.


Na górę
Post: 07-05-2016, 07:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
Witaj, wielkie dzieki za informacje, co do dzwieku oczywiscie ze moja ocena subiektywna ale... czytam duzo opinii bo planuje kolejny zakup i wiele ludzi wlasnie opisuje ze w aucie za np 120 000 kiepsko gra i lepeij zamowic z navi i jbl /peugeot 508/. ale to ja mam skrzywienie bo faktycznie trzeba samemu ocenic. baleno zalicze jak wyjde ze szpitala stad moje podpytywania, testuje auto poki co na "sucho". gratuluje zakupu i milego uzywania balenki...pozdr

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 08-05-2016, 10:07 
Offline

Rejestracja: 12-04-2016, 13:42
Posty: 43
Pomiar przyspieszenia 0-100km/h w praktyce.
https://www.youtube.com/watch?v=rcdlA1_0tb4
https://www.youtube.com/watch?v=ZLc3vucd4Qw


Na górę
Post: 08-05-2016, 19:32 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 13:25
Posty: 161
Lokalizacja: mazowsze
jacky-x pisze:

Mała uwaga to jest 100km/h licznikowe nie rzeczywiste ;)

Ogolnie bedzie cos miedzy 12-13s. W sumie przy tej masie nie powala, ale moze jeszcze nie do konca ulozone silniki byly.
Ciekawe jak boosterjet, bo na papierze Suzuki podaje niewiele lepiej niz dla 1.2 a to przeciez 20KM wiecej.


Na górę
Post: 09-05-2016, 19:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
1) mialem swifta 2011, po ok 40 000 czas wyniosl ok 11,4
2)baleno jest lzejszy prawie o 100kg to tez ma jakies znaczenie..

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 11-05-2016, 21:44 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
jacky-x pisze:

Coś nie mam zaufania do tych testów. Np. na pierwszym z nich na końcu prezentowana jest próba prędkości maksymalnej - wyszło 141km/h. Ciekawe, bo ja dzisiaj wracając do domu specjalnie wybrałem trasę przez obwodnicę autostradową i bez trudu dobiłem do 140 (licznikowego) i raczej jeszcze spory zapas był (nie pamiętam obrotów, ale do 6000 jeszcze sporo brakowało). Auto przyspieszało dość chętnie, ale asfaltu spod kół nie wyrywało ;) Prowadziło się dość stabilnie. Hałas nie za duży. Przyjemnie się prowadzi - przez kilka ostatnich dni miałem z tego radochę, bo zabrałem go żonie i śmigałem sobie do pracy. Podobają mi się różne "bajery", których nie mam w S-Cross: radio z BT (teraz puszczałem sobie muzykę ze smartfona a i tryb głośnomówiący raz użyłem), automatyczne światła, tempomat adaptacyjny i radar hamowania. Braki: klima manualna (z chęcią bym dopłacił do automatycznej, ale nie nie w "opcji" za 10k) no i ten ułomny komputer. No, system bezkluczykowy też byłby fajny ale da się żyć bez niego. Swoją drogą - kluczyki nie są zbyt piękne. Aha, spalanie na kompie nadal 4.0 ;)

p.s.
A co do Indyjskich wersji Baleno - warto zwrócić uwagę na fakt, że one mają montowane inne modele silników - nie wiem na ile różne, ale jednak inne.

ADDENDUM:
Przypomniałem sobie o jeszcze jednej niedogodności Baleno - zła widoczność do góry - jak stanę na światłach jako pierwszy to żurawia muszę zapuszczać aby zobaczyć czy już zielone, i to pomimo maksymalnie obniżonego fotela. Aha i kierownica w poziomie by mogła być regulowana w wersji P+ - szkoda, że tego poskompili :(


Na górę
Post: 12-05-2016, 09:47 
Witam wszystkich

To ja dodam swoje kilka słów odnośnie tego modelu (odebrany trzy dni temu).

W wersji Elegance podłokietnik jest bardzo krótki, muszę "odrywać" łokieć od niego aby zmienić bieg.
Spalanie w mieście (Warszawa, trasa Żoliborz - przez Jana Pawła - Mokotów więc głównie korki) 7,4 z komputera - nie jest źle, w poprzednim aucie (Astra G 1.7 DTI) było sześć z groszami - po dotarciu zobaczę jak będzie przy identycznym stylu jazdy, teraz jeżdżę spokojnie bo przebieg 100km.

Jedna rzecz mnie tylko zdenerwowała, jak światła są ustawione na AUTO to lekki cień wystarczy aby zmieniły się z dziennych na drogowe.
Jak jechałem pomiędzy drzewami to robiła się dyskoteko bo ciągle się przełączały i w pewnym momencie zgłupiały, zawiesiły się tak pomiędzy- wiecie może czy da się zmienić czułość czujnika od świateł?
W podręczniku obsługi jest napisane że można to zrobić w serwisie, ALE ta informacja jest zaklejona białą karteczką.


Na górę
   
Post: 12-05-2016, 11:22 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
k_radek pisze:
Jedna rzecz mnie tylko zdenerwowała, jak światła są ustawione na AUTO to lekki cień wystarczy aby zmieniły się z dziennych na drogowe.
Jak jechałem pomiędzy drzewami to robiła się dyskoteko bo ciągle się przełączały i w pewnym momencie zgłupiały, zawiesiły się tak pomiędzy- wiecie może czy da się zmienić czułość czujnika od świateł?
W podręczniku obsługi jest napisane że można to zrobić w serwisie, ALE ta informacja jest zaklejona białą karteczką.

Potwierdzam - żona mi dzisiaj zaraportowała, że światła zapaliły się jej ze 3~4 razy po drodze do pracy - przejeżdżała zacienionymi ulicami. Ja sam nie miałem takiego efektu ale raczej jeździłem po otwartym terenie. Raz tylko światła się zapaliły mimo, że całkiem jasno było - niby wieczór był ale słoneczny i jasny więc bez przesady. Nie wiem czy to się da regulować - jak pojadę na przegląd po 1kkm to zgłoszę to - może da się jakoś poprawić.


Na górę
Post: 12-05-2016, 12:42 
Możesz mi coś potwierdzić?

Dziś dałem koledze się przejechać i zwrócił moją uwagę na jedną rzecz. Po puszczeniu koła kierownicy gdy zakończony został np. manewr skrętu, kierownica nie wraca do "jazdy na wprost" tylko trzeba kontrować.
Mam pecha i pierwszą wizytę w serwisie muszę zaplanować czy tak jest bo "to nowe" i będzie ok, minie z czasem.


Na górę
   
Post: 12-05-2016, 16:29 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 13:25
Posty: 161
Lokalizacja: mazowsze
k_radek pisze:
Możesz mi coś potwierdzić?

Dziś dałem koledze się przejechać i zwrócił moją uwagę na jedną rzecz. Po puszczeniu koła kierownicy gdy zakończony został np. manewr skrętu, kierownica nie wraca do "jazdy na wprost" tylko trzeba kontrować.
Mam pecha i pierwszą wizytę w serwisie muszę zaplanować czy tak jest bo "to nowe" i będzie ok, minie z czasem.

Nie wiem co prawda jaka jest skala tego zjawiska u Ciebie, ale cos takiego tez jest w Splashu. Wspomaganie jest jakos dziwnie skalibrowane w okolicy polozenia centralnego kierownicy. W porownaniu do np. Punto trzeba sie silowac z ukladem kierowniczym. Po jakims czasie sie czlowiek przyzwyczaja do tego. Sprobuj tez na pustym placu pokrecic szybko kierownica prawo-lewo do oporu. W Splashu np. sie przy szybkich menewrach wspomaganie usztywnia, pewnie ma to na celu zapobegnie przegrzaniu.

Ps. Teraz oczytalem, w ogole nie wraca? Takie rzeczy afaik byly tez w nowym Spacestarze.


Na górę
Post: 12-05-2016, 17:36 
Czyli muszę odczekać trochę.

Mnie to mocno zdziwiło, w Astrze jak wychodzę z zakrętu to mogę kierownicę dosłownie puścić, a tutaj trzeba kontrować.

Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka


Na górę
   
Post: 12-05-2016, 18:20 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
Hmm, nie zwróciłem uwagi jak się kierownica zachowuje. Musiałbym się przejechać i sprawdzić. Nie zauważyłem jednak nic co by odbiegało od moich przyzwyczajeń. Sprawdzę jak będę miał okazję - pewnie w weekend.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 518 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]