Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 22:17

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 17 18 Następna
Autor Wiadomość
Post: 18-04-2017, 20:02 
Offline

Rejestracja: 21-04-2015, 10:39
Posty: 372
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Suzuki: S-Cross 1.6 Pb
jacky-x pisze:
... przykładowo @bielux przetestował cztery różne w dwóch wersjach i za każdym razem wg niego był nie do przyjęcia.

I to jest najciekawsze, bo ja nie mam co do układu kierowniczego jakichś większych uwag - ciekawe co by bielux powiedział gdyby spróbował na moim?


Na górę
Post: 18-04-2017, 20:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2017, 20:57
Posty: 64
Ja, jak i wielu innych użytkowników nie mamy problemu z układem kierowniczym :)
i wydaje mi się że prędzej zależy to od konkretnego egzemplarza niż od upodobań ;)
co nie zmienia faktu że to niedopuszczalne żeby klient kupował baleno-niespodziankę :roll:

Jeżeli chodzi o układ kierowniczy to na chwilę obecną ponarzekać mogę tylko na belkę skrętną która zachowuje się jak... belka :) i sobie skacze trochę na poprzecznych nierównościach, ale to już taki jest jej urok w każdym aucie ;)
nie wiem jak auto zachowuje się przy szybkiej jeździe, bo więcej niż 130-140km/h jeszcze nim nie jechałem.. ale do tej prędkości prowadzi się jak każde inne auto na prostej.. czyt. nuda i można usnąć :P

_________________
Suzuki Baleno P+ 8)


Na górę
Post: 18-04-2017, 21:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-05-2016, 07:34
Posty: 284
Lokalizacja: PO
Suzuki: S-Cross FL
Bastian pisze:
Ja, jak i wielu innych użytkowników nie mamy problemu z układem kierowniczym :)
i wydaje mi się że prędzej zależy to od konkretnego egzemplarza niż od upodobań ;)
co nie zmienia faktu że to niedopuszczalne żeby klient kupował baleno-niespodziankę :roll:

Jeżeli chodzi o układ kierowniczy to na chwilę obecną ponarzekać mogę tylko na belkę skrętną która zachowuje się jak... belka :) i sobie skacze trochę na poprzecznych nierównościach, ale to już taki jest jej urok w każdym aucie ;)
nie wiem jak auto zachowuje się przy szybkiej jeździe, bo więcej niż 130-140km/h jeszcze nim nie jechałem.. ale do tej prędkości prowadzi się jak każde inne auto na prostej.. czyt. nuda i można usnąć :P

No chyba że wieje to wtedy trzeba być skupionym. Aczkolwiek tutaj chodzi o masę auta, mała jest tutaj minusem ale ma też zalety

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 19-04-2017, 17:04 
Offline

Rejestracja: 09-09-2016, 11:35
Posty: 237
Suzuki: baleno
Kolego k_radek nie uprawiam wycieczek personalnych pod kątem kolegi rapper94pl, jedynie wyrażam swoją opinie w obszarze artykułu.
Jeżeli zabrzmiało to niestosownie lub grubiańsko i jakiś z forumowiczów czuję się urażony to przepraszam.
Ja mogę wypowiedzieć się jedynie z własnego podwórka podobnie jak moi przedmówcy:
- brak problemów z układem kierowniczym,
- bujałem się baleronem 185 km/h i nie potwierdzam "strachu w oczach", przemieszczałem się płynnie w bardzo elastycznych zakresach silnika na dystansie 100km, prowadziło się bardzo komfortowo na oponach wielosezonowych
- nie zauważyłem żadnych niepokojących nacieków rdzawych na spawach, choć to może kwestia koloru gdyż mam ciemny grafit metalic (może osoby mające problem mogą podzielić się dydaktyką w temacie i umieszczą poglądowe zdjęcia)
- co do reszty użytkuję i obserwuję, jeżeli pojawi się niepokojący objaw to opiszę na forum


Na górę
Post: 19-04-2017, 19:50 
Offline

Rejestracja: 29-01-2017, 12:21
Posty: 103
Suzuki: Baleno
Użytkuję Baleno od 28 stycznia 2017r . w tym czasie przejechałem 7tyś.km nie stwierdziłem żadnych problemów z układem kierowniczym , nie stwierdziłem żadnych hałasów dobiegających z okolic tylnej belki najszybciej jechałem 170 km/h i nie było strachu w oczach. Przejeżdzałem znaczne odległości z prędkościami 130-150 km/h które samochód uzyskuje bez najmniejszego problemu. Jedyny problem to to ,że jest bardzo wrażliwy na podmuchy wiatru. Parę razy zdarzyło się ,że nie odpalił za pierwszym razem tylko drugim .po wciśnięciu guzika stycznik zaskoczył ale rozrusznik nie zakręcił. Musiałem wcisnąć drugi raz i wtedy odpalał normalnie. Żadnych innych problemów nie stwierdzam i mam nadzieję ,że tak pozostanie.


Na górę
Post: 19-04-2017, 21:39 
Offline

Rejestracja: 19-02-2016, 10:13
Posty: 30
Ja też nie mam zastrzeżeń ani do układu kierowniczego ani do prowadzenia. Wbrew temu co w artykule napisane, nie uważam aby z tyłu było mało miejsca na nogi (jest wręcz bardzo dużo), auto dobrze się trzyma w zakrętach, a bagażnik jest rewelacyjny jak na tę klasę. Żonie podoba się zwłaszcza dzielona podłoga - siata z zakupami się nie wywraca i nie lata po całym bagażniku.
Jedyne do czego mam lekkie zastrzeżenia, to siedząc z tyłu mocno się podskakuje przy przejeździe przez progi zwalniające, zawieszenie mogłoby być mniej sztywne.


Na górę
Post: 19-04-2017, 23:11 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
Widzę, że zostałem wywołany przez użytkownika k_radek do tablicy. W moim poście z 17-04-2017 godz. 21.21 rapper94pl nie był w żaden sposób glanowany /sic!/ pisownia orginalna k_radek, ani też k_radek również w żaden sposób nie jest dyskryminowany na forum. Tzw. przez k_radek kółko wzajemnej adoracji, raczej darzy współczuciem pechowego nabywcę Suzuki Baleno 1.2 Elegance.
Zadałem sobie trud i jeszcze raz zatopiłem się w treści testu poleconego przez rappera94pl w Forzamagazine i doszedłem do wniosku, że piszący ten test nigdy nie zetknął się z Baleno 2016, zresztą jak sam o sobie pisze jest hobbystą, miłośnik podróży oraz włoskich i brytyjskich aut różnego wieku. Dalszy komentarz zbyteczny. Forumowicz jacky-x "ja nie mam baleronka i mieć nie będę" ale" wnioskuję", używa mentorskiego tonu i dochodzi do wniosku "że ten układ nie jest normalny". Drogi jacky-x, zapewniam, jest normalny, ale dla posiadaczy Nowego Suzuki Baleno, którzy w tym temacie zabierają głos.
Osobiście nie mędrkuję w temacie np. Bentley Continental czy Lancia Delta, ale sprawdzę czy i tam przypadkiem nie jesteś all-knowing.


Na górę
Post: 19-04-2017, 23:26 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
Do @ Tro, potwierdzam Twoje spostrzeżenia. Mały rozstaw osi/ 2520mm/ , belka skrętna to idealny przepis na mało komfortowe zawieszenie, ale to standard w segmencie "B ". Sprawdź ciśnienie przód 2,5, tył 2,2. Po kilku tysiącach zawieszenie się nieco "ułoży".


Na górę
Post: 20-04-2017, 08:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Widzę, że zostałem wywołany do tablicy :D ;)

Proszę o spokojną i w miarę możliwości merytoryczną dyskusję, bez wycieczek osobistych, szukania TWA itp itd :) Wiem, czasem się nie uda, ale... :)

Cytuj:
masakra, taniocha, szmelc, strach szybko jechać, trzymać się z dala od tego ... - to jest moja prawdziwa opinia po roku posiadania tego auta.

Dobrze by było, aby takie opinie (wiem, że to przykład i lekka prowokacja ;) ) były poparte argumentami dlaczego się tak uważa, tak samo gdyby opinia była: "super, rewelacja, debeściarskie auto ever" :D
Nie czytałem całego wątku, piszę ogólnie, proszę nie brać cytatów jako odpowiedź do konkretnego użytkownika :) )

Cytuj:
Forum jednak jest do wyrażania zdanie na plus oraz na minus odnośnie jakiegoś tematu (w tym przypadku auta) i trzeba szanować opinię innych a nie skakać do gardła bo "ktoś powiedział coś złego o aucie które ja kupiłem"


Tego się trzymajmy :D i pamiętajmy, że na forum są tylko i wyłącznie opinie subiektywne :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 20-04-2017, 08:57 
Offline

Rejestracja: 17-12-2016, 13:57
Posty: 253
Lokalizacja: Sadowie
Suzuki: Baleno
W pełni zgadzam się z przedmówca!

_________________
Hellboy :takjest:


Na górę
Post: 20-04-2017, 10:19 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
@czoboki, oczywiście merytoryki brak. Jednak stary powielony test w Forza magazine odniósł zamierzony skutek. Towarzystwo trochę się ruszyło i zaczęło dyskutować. A tak na marginesie proszę mnie oświecić, czy "szukanie TWA" w Twoim poście to:
- amerykańskie linie lotnicze / Trans World Airelines/
- grupa etniczna ludności pigmejskiej
- czy też dorabianie komuś twarzy /ostatnio modne/


Na górę
Post: 20-04-2017, 10:44 
Offline

Rejestracja: 12-04-2016, 13:42
Posty: 43
steja pisze:
Forumowicz jacky-x "ja nie mam baleronka i mieć nie będę" ale" wnioskuję", używa mentorskiego tonu i dochodzi do wniosku "że ten układ nie jest normalny". Drogi jacky-x, zapewniam, jest normalny, ale dla posiadaczy Nowego Suzuki Baleno, którzy w tym temacie zabierają głos.
Osobiście nie mędrkuję w temacie np. Bentley Continental czy Lancia Delta, ale sprawdzę czy i tam przypadkiem nie jesteś all-knowing.


Ech, @steja szkoda nawet gadać :( Jestem tu bo byłem zainteresowany i to bardzo baleno, ale jednak z wielu powodów ten model odpuściłem. To, że słucham rzeczowych wypowiedzi kolegów którzy tego auta używają, próbuję wyciągnąć wnioski i przelać je na forum to mędrkowanie? Nikogo, nigdy tu nie krytykowałem, nie uzywam tonu wyższości itd, ale jako miłośnik motoryzacji chcę się dowiedzieć jak najwięcej i wyrazić swoją opinię, ale widać ... nie wolono, bo nie jesteś posiadaczem, szkoda. Osobiście bardzo podobają mi się posty @martinesqa stonowane, bez skrajności, ataków itp przykład o wspomnianym układzie "W mojej ocenie jest to atut choć jak widać innym może to przeszkadzać" czyli jest to jednak coś innego niż norma, czy lepsze ? dla jednych tak , dla innych problem. Zapewniasz mnie, że jest "normalny" bo ty tak masz i nie ma problemu, a widzisz są tacy jak ja na forum, którzy nie mają tego auta i nie koncentrują się na jednym aucie, ale dopuszczają myśl, że tak nie musi być w każdym egzemplarzu i są też inne odczucia i proszę poszanuj też tych kolegów (mnie to już ... :( , ale inni jezdzili i wyrazili opinię wiec warto to uszanowac, mimo ,że nie podzielają twego zdania. Gdyby nie było problemu, co negujesz to nie byłoby tematu a skoro jest temat to ... coś musi być na rzeczy.

Myslę, że to mój ostatni post na tym forum, bo może fatycznie co sie wypowiadać jak zrezygnowałem z tego modelu. Dziękuję kolegom (min. @martinesq, @k_radek, @atomik67) którzy pomogli wyjaśnić pewne sprawy w sposób koleżenski, cierpliwy i z poszanowaniem. Życzę wszystkim zadowolenia z balenek (zawsze powtarzałem, że to fajne autko, tylko te szczegóły) i szerokiej drogi. Pozdr


Na górę
Post: 20-04-2017, 11:21 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Nosz... Bardzoładniekurczeproszejeszcze... :P Wróćcie proszę od tematu wątku :D plissss...

steja
TWA - Towarzystwo Wzajemnej Adoracji :D

jacky-x
Daj nam szansę :)

Wieczorem będę tu trochę sprzątał (taki jest plan). Niektóre posty wylecą, niektóre będą edytowane :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 20-04-2017, 12:02 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
@czoboki,
dyskusję która nieco wymknęła się niektórym forumowiczom spod kontroli nie cechuje grubiaństwo , złośliwość, czy wręcz dyskryminowanie któregoś z piszących posty. Zgodnie z ramowym tematem: testy, opisy, wrażenia z jazdy, opiniowany był odgrzewany kotlet z forzamagazine.pl wrzucony na forum przez rapper94.pl w którym jest zawarte dużo nieprawdy i nieścisłości.
Wieczorne sprzątanie mógłbyś sobie darować, a wyrzucanie postów lub ich edytowanie uważam za zbędne.
Ale Ty tu przecież Pany.........


Na górę
Post: 20-04-2017, 14:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2017, 20:57
Posty: 64
jacky-x nie uciekaj :P pisz lepiej co tam u konkurencji żeby nie trzeba było czytać Twoich postów o micrze na forum nissana ;)

Ja już jestem po pierwszym przeglądzie i powoli coraz odważniej zaczynam jeździć po zakrętach :) auto trzyma się jak narazie bardzo dobrze drogi, jeszcze mi nie plozylo w zakręcie :P

_________________
Suzuki Baleno P+ 8)


Na górę
Post: 17-06-2017, 16:08 
Offline

Rejestracja: 20-02-2016, 10:20
Posty: 336
Suzuki: Swift
Zachar z Auto-centrum testował 1.0 BJ:

https://www.youtube.com/watch?v=ivcqXqp ... 1870308079

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 17-06-2017, 19:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-01-2011, 14:46
Posty: 707
Spalanie https://www.youtube.com/watch?v=sXiL8FUi5WQ


Przyspieszenie https://www.youtube.com/watch?v=e0QlRVeKIXM


Na górę
Post: 21-06-2017, 07:57 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Świetne wyniki spalania.
6 litrów przy prędkościach autostradowych :)


Na górę
Post: 04-07-2017, 15:09 
Offline

Rejestracja: 04-07-2017, 14:56
Posty: 1
Witam wszystkich.Założyłem konto, ponieważ jestem zainteresowany zakupem Baleno 1.2 90 KM, DualJet w wersji wyposażenia Premium, ale do rzeczy :
Odbyłem jazdę próbną modelem w wersji wyposażenia Elegance.
+Cicho przy prędkości miejskiej-jechałem najszybciej 75 km/h
+Sporo miejsca dla kierowcy-mam 184 cm wzrostu
+Podoba mi się ergonomia przycisków i cały układ deski rozdzielczej
+Dobrze przyśpiesza do tych +/- 70 km/h-więcej nie jechałem
+Biegi wchodzą pewnie
Z minusów...no właśnie, nie wiem czy to objawy tego nieszczęsnego układu kierowniczego o którym się naczytałem na forum : przy zmianie pasa ruchu przy prędkości 70 km/h bujnęło autem niczym okrętem na pełnym morzu,a dodatkowo kierownica chodziła topornie.Też tak macie ? :)
Dodatkowo mała przednia szyba, ale do tego można się przyzwyczaić.Kierownica obszyta skórą, ale jakoś dziwnie mi się ją trzymało w dłoniach.
Edit : Aaaa i bym zapomniał : cholernie twarde są te fotele.Co prawda nie ustawiałem sobie niczego, bo fotel był ustawiony idealnie pode mnie.
Podsumowanie=trzeba jeszcze obejrzeć Opla Corsę E.


Na górę
Post: 04-07-2017, 22:39 
Offline

Rejestracja: 26-08-2016, 15:42
Posty: 122
@Pawel88,
po roku użytkowania, 8500 km przebiegu, nie zgłosiłem na przeglądzie w ASO żadnych usterek a tym bardziej wad.
- silnik-rewelacja, niskie zużycie paliwa, żywy
- skrzynia biegów- bez zastrzeżeń, cicha, lekko wybiera przełożenia
- układ kierowniczy -no problem
minusy:
-patyczki ustawień przy zegarach, toż to totalne dziadostwo
- nisko opuszczony dach z przodu, przez co mała powierzchnia szyby wręcz uniemożliwia obserwację sygnalizatorów
- cienkie, głęboko tłoczone blachy karoserii sprawiają wrażenie niskiego poziomu bezpieczeństwa przy czołówce np. z motocyklem
- wnętrze smutne, niskiej jakości materiały,/budżetowe /
Odnośnie siedzeń: twarde? Nic takiego nie stwierdziłem w swoim jeździdle.
Podsumowując: to taki jeżdżący Bollywood, nic co dobre nie może być "tanie". Moim zdaniem warto dołożyć więcej kasy i kupić coś większego , bezpiecznego produkowanego w UE, Japonii czy nawet Korei, szczególnie przy posiadaniu rodziny 2+.
Kto szuka ten znajdzie.

Baleno Premium 08/2016 Z9Q


Na górę
Post: 14-09-2017, 18:54 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 248
Suzuki: Vitara
Kupiłem go 3 miesiące temu, przejechałem ok. 8000km. Wcześniej miałem kilka dni od dilera na jazdę próbną. Samochodem jestem generalnie zachwycony.
Kupiłem białego w wersji Premium Plus z felgami z wersji Elegance- piszę o tym dlatego, że tak skonfigurowany wygląda według mnie wyjątkowo dobrze, podoba się wielu ludziom. Przy okazji wymieniłem opony na Hankook'i, co powinno polepszyć trakcję.

Zachwycony jestem przede wszystkim spalaniem- 5,0 litry/100km ( autostrada, miasto, normalne trasy), prowadzeniem ( mam bezpośrednie porównanie ze swiftem z 2011 roku- jest o niebo lepiej), funkcjonalnością
( bardzo duży bagażnik, bardzo duża ilość miejsca na nogi, szczególnie z tyłu), dynamiką ( znowu wyraźnie lepiej od swifta- czuć wyraźnie 100 kg niższą masę) oraz komfortem jazdy ( oczywiście w tej klasie, tzn. niskim hałasem, bardzo dobrym nagłośnieniem).

Uwaga: w wersji Elegance, uważam nagłośnienie za wyraźnie gorsze, pewnie z powodu innej jednostki mocy.
W wersji Premium i Premium Plus dźwięk charakteryzuje się według mnie wyjątkową w tej klasie muzykalnością, przestrzennością oraz kontrolą basu. W wersji Elegance robi się "płasko", pospolicie.

Zwraca też uwagę wysoka kultura pracy silnika.

Nie potwierdzam uwag recenzentów odnośnie układu kierowniczego- według mnie jest optymalnie pomyślane do tego rodzaju auta.
Nie napotkałem problemów z niepowracającą kierownicą, poza tym po kolejnych przejechanych kilometrach wyraźnie układ robi się "luźniejszy". Jest też przecież coś takiego, jak choroby wieku dziecięcego- nie tylko Suzuki ma takie kłopoty ;-)

Zawieszenie zdecydowanie nie jest miękkie- według mnie raczej twardawe, podwozie jest niezwykle sztywne, co powoduje specyficzne wybieranie nierówności oraz zachowanie na zakrętach (pewne, przewidywalne).

Jakość plastików- cóż, wyraźnie lepiej od wspomnianego swifta, ale bez szału, choć spasowanie bez zarzutu. Konkurencja daje tutaj trochę więcej, ale wymięka, choćby jeśli chodzi o ekonomikę i funkcjonalność.

Wszystkiego mieć nie można- należy pamiętać, że auto tak skonfigurowane kosztuje ok. 53 tysięcy.

Obawiałem się działania systemu Radar Brake Support ( przestraszony przez recenzentów), ale jest ok.
Parę razy uratował mi już du...ę! ;-)
Fajnie też jeździ się z adaptacyjnym tempomatem, przede wszystkim na autostradach.
Porównajcie, ile za takie wyposażenie trzeba zapłacić u konkurencji.

_________________
ex Suzuki Swift III
ex Suzuki Swift V
ex Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
ex Suzuki Baleno 1.0 Elegance
Suzuki Vitara 1.4 129 hp mild hybrid Premium 2WD


Na górę
Post: 15-09-2017, 18:00 
Offline

Rejestracja: 29-01-2017, 12:21
Posty: 103
Suzuki: Baleno
Jeżeli chodzi o system Radar Brake Support to całkowita pomyłka wręcz stwarza zagrożenie parę razy już mi się zdarzyło że w trakcie wyprzedzania zaczynał mnie hamować . Lubię przy wyprzedzaniu podjeżdzac do samochodu wyprzedzanego jak najbliżej (ale nie za blisko) z odpowiednią szybkością i wtedy wyprzedzać niestety komputer czesto odczytuje mój manewr błędnie mysląc chyba że będzie zderzenie i daje po hamulcach . Ponadto często uruchamia się na strzałkach kierunkowych montowanych na łukach. Zbedny bajer do niczego nie przydatny.


Na górę
Post: 15-09-2017, 20:41 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 248
Suzuki: Vitara
+Kali

Może powinieneś raczej zmienić styl jazdy?

Ja np. wpadam w szał, jak mi ktoś siedzi na zderzaku, nie mówiąc o takim sposobie wyprzedzania, jak piszesz.
Na egzaminie na prawo jazdy prawdopodobnie byś oblał :P

A tak już zupełnie poważnie- jakieś założenia przy projektowaniu musieli przyjąć, raczej nie zakładali, że kierowcy będą tak się zachowywać przy wyprzedzaniu, jak ty.

Ja w każdym razie jestem zadowolony i jak pisałem parę razy uratował mi dupę

_________________
ex Suzuki Swift III
ex Suzuki Swift V
ex Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
ex Suzuki Baleno 1.0 Elegance
Suzuki Vitara 1.4 129 hp mild hybrid Premium 2WD


Na górę
Post: 15-09-2017, 20:50 
Offline

Rejestracja: 13-09-2017, 14:08
Posty: 248
Suzuki: Vitara
+steja

...grube blachy nie dają automatycznie bezpieczeństwa. Kiedyś auta tak budowano i nie były wcale bezpieczne, wręcz przeciwnie.

Nie uważam, że fakt produkowania go w Indiach automatycznie go dyskwalifikuje! To są raczej względy psychologiczne a nie techniczne.
Miałem kiedyś Hondę produkowaną w Japonii i poziom wykończenia był tragiczny!

_________________
ex Suzuki Swift III
ex Suzuki Swift V
ex Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus
ex Suzuki Baleno 1.0 Elegance
Suzuki Vitara 1.4 129 hp mild hybrid Premium 2WD


Na górę
Post: 15-09-2017, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2017, 20:57
Posty: 64
Kali pisze:
Jeżeli chodzi o system Radar Brake Support to całkowita pomyłka

Ja bym go tak surowo nie oceniał :) pierwsze kilometry z nim to była owszem porażka, bo każde dojechanie... wróć... próba podjechania do poprzedzającego auta kończyło się pikaniem ;) zwłaszcza rano jak się jedzie do pracy nie jest to zbyt przyjemne ;)
Natomiast po kilkudziesięciu kilometrach, w nawyk wchodzi człowiekowi łagodniejsze dojeżdżanie i nie hamowanie w ostaniej chwili, właśnie po to aby nie słyszeć tego irytującego brzęczyka ;) Widzę w tym duży plus, zwłaszcza dla młodych kierowców którym pozwoli to wyrobić sobie lepsze nawyki za kółkiem :ok:
Co więcej ja się z nim nawet polubiłem, pewnie dlatego bo go nie uświadczam na co dzień ;) a jeżeli już mi się zdarzy to w 99% działa wtedy kiedy powinien... nie rzadko ratując mi skórę ;)

Dotychczas chyba raz mi się tylko zdarzyło że system stworzył niebezpieczną sytuację ;) Jechałem lewym pasem i auto przede mną nagle wrzuciło kierunek że skręca w lewo i mocno dało po hamulcach... chciałem odbić na prawy pas więc sprawdziłem czy mam miejsce i czy zdążę wjechać przed inne auto jadące już tym pasem.. i w momencie gdy zacząłem już skręcać i byłem między dwoma pasami, auto mi przyhamowało mocno przez co znalazłem się w niebezpiecznej sytuacji, bo byłem już zbyt daleko żeby wrócić na lewy pas i jechałem zbyt wolno żeby zmieścić się przed jadące prawym pasem auto :nono:
Nie winię jednak za tą sytuację systemu, bo winny byłem sam nie trzymając odpowiedniego dystansu do poprzedzającego auta ;)

_________________
Suzuki Baleno P+ 8)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 17 18 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]