Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 12:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: 31-08-2012, 09:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
W Moskwie oficjalnie pokazano GV po ostatnio opisywanych tu zmianach.
Zmieniony przód, grill, nowy zderzak i reflektory. Nowe 17- i 18-calowe felgi aluminiowe. Dodano dwa kolory lakieru – Bison Pearl Metallic 2 i Gaia Bronze Pearl Metalic.
We wnętrzu podobno nowe fotele, panele drzwi i drobne zmiany w materiałach.

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22-12-2015, 18:27 przez Avalanche, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 12:52 
Offline

Rejestracja: 24-02-2011, 22:10
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
No i moze wywalili ta przedpotopowa nawigacje strzalkowa .... he, he

pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 15:44 
Offline

Rejestracja: 21-04-2012, 05:40
Posty: 395
Lokalizacja: WPI
Ale 2H nie dołożyli do skrzynki rozdzielczej, jak np. w Pajero ?
Jest 6-ty bieg ? :lol:

_________________
Pozdrawiam,
MarekC


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 17:12 
Offline

Rejestracja: 24-01-2012, 18:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław
Niewątpliwie sylwetka Grand Vitary jest ponadczasowa ale nie ukrywam, że liczyłem już na nowy model. Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 21:46 
Offline

Rejestracja: 13-11-2011, 21:56
Posty: 42
Wynika z tego, że zmieniono akurat to, co zmiany nie wymagało. Nie kupiłem w końcu GV ze względu na SILNIK (wraz ze skrzynią biegów). I w benzynie i w dieslu. Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej...


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 22:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Cytuj:
Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być

Hmm wg mnie lifting zapodają kiedy przestaje się sprzedawać dany model,więc to dobrze swiadczy o GV II 8)
Cytuj:
. Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej...

Rozwiń myśl... :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 23:07 
Offline

Rejestracja: 13-11-2011, 21:56
Posty: 42
A cóż tu rozwijać? Choćby ostatnia wersja GV: Albo rachityczny, słaby, przestarzały i awaryjny diesel, dobity beznadziejną skrzynią biegów. Albo wyjący (chyba o więcej mocy i momentu) benzyniak 2.4. Gdyby chociaż miał skrzynię szóstkę, bez tego wibrującego lewarka... Tak mi się to auto podoba ale jak odpalam silnik i ruszam... to jednak nie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-09-2012, 07:28 
Offline

Rejestracja: 24-01-2012, 18:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław
leniwiec pisze:
Cytuj:
Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być

Hmm wg mnie lifting zapodają kiedy przestaje się sprzedawać dany model,więc to dobrze swiadczy o GV II 8)
Cytuj:
. Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej...

Rozwiń myśl... :roll:

Też uważam, że to dobrze świadczy o samym samochodzie, bo sylwetka jest tak dobra, że się pewnie bali coś ruszać żeby nie zepsuć.
Jednak w obecnych czasach samochody tej klasy szybciej ewaluują (pomijając niszowe samochody)
Ja poprostu chciałbym widzieć jakieś nowe, fajne pomysły Suzuki na Vitarkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-09-2012, 10:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-06-2012, 22:19
Posty: 39
Lokalizacja: Zakopane
xcracing pisze:
Ja poprostu chciałbym widzieć jakieś nowe, fajne pomysły Suzuki na Vitarkę :)


Ja też, choć jeśliby miało to być coś pokroju Qashqaia, czy innego przednionapędowego stwora to niech już lepiej zostanie jak jest ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-09-2012, 22:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-06-2012, 20:21
Posty: 32
Lokalizacja: Trójmiasto
Sylwetki - na szczęście nie zmienili :D - dla tego właśnie wyglądu nabyłem GVII - a mogła być Toyka
Dla pozostałych niecierpliwych - ten lift potrwa ok. 1,5 roku - GVIII będzie zaprezentowana w okolicach 2 połowy 2013 roku ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-09-2012, 06:23 
Offline

Rejestracja: 13-11-2011, 21:56
Posty: 42
Powtarzam się ale dla mnie wygląd GV2 jest powalający. Jakikolwiek lift może go tylko popsuć. Kilka razy podchodziłem do kupna GV2 i zawsze było tak: z zewnątrz - kupuję; po wejściu do środka - no, niech będzie... ; po odpaleniu silnika - no, nie wiem... ; po przejechaniu paru km - nie kupuję. Jednak na ulicy do tej pory za każdą GV obejrzę się. :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-09-2012, 09:23 
Offline

Rejestracja: 28-12-2011, 16:35
Posty: 140
No całkiem niezła.
Zgodzę się z leniwcem, że niedługo po liftingu zazwyczaj wypuszczany jest nowy model i oby w tym przypadku było tak samo.
Wygląd GV nadal może się podobać, choć jest na rynku już tyle lat bez żadnej zmiany.
Ja jednak mam nadzieje, że w Suzuki coś ruszy, coś się przełamie i od czasu nowego SX4 lub nowej GV zacznie w końcu walczyć z innymi producentami na tym samym poziomie bądź wyższym, bo na razie jest jakieś 10 lat za innymi zwłaszcza jeśli chodzi o silniki, wnętrze czy o jakość wykonania, bo jeśli chodzi o wygląd to jest nawet dobrze, Suzuki prezentują się nawet nieźle (choć lifting Splasha to dla mnie porażka, ale to inny temat.)
Tak czy inaczej mam nadzieje, że w przyszłości Suzuki będzie w końcu kojarzony z marką produkującą dobrze wykonane i komfortowe samochody na poziomie innych marek XXI w.


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-09-2012, 11:06 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
new pisze:
Ja jednak mam nadzieje, że w Suzuki coś ruszy, coś się przełamie i od czasu nowego SX4 lub nowej GV zacznie w końcu walczyć z innymi producentami na tym samym poziomie bądź wyższym, bo na razie jest jakieś 10 lat za innymi

Coś w tym jest. Kiedy SX4 wyszedł, takie rzeczy jak system bezkluczykowy nie występowały w tym przedziale cenowym (chyba oprócz najwyższej wersji Micry). Samochód był w 2006 roku pod względem wyposażenia powyżej standardu, ale teraz znalazł się w ogonie. GV była mniej więcej na poziomie wyposażenia innych, a teraz jest też z tyłu. Wszystko przez Koreańczyków Południowych :szalony:
Miejmy nadzieję, że to zmieni się z nowymi generacjami GV (pod koniec 2013) i SX4 (w połowie 2013).
No i te diesle. Fiatowski jest OK, więc czekam z niecierpliwością na kontynuację współpracy i zakończenie umowy z Renault (o ile nie wezmą czegoś nowoczesnego ze stajni Nissan/Renault).


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-09-2012, 13:20 
Offline

Rejestracja: 28-12-2011, 16:35
Posty: 140
Avalanche pewnie masz rację, jednym z ważniejszych konkurentów dla Suzuki, z resztą nie tylko dla Suzuki jest Kia i Hyundai. Po prostu świetnie patrzeć jak koreańskie firmy robią postępy. Dzisiejsze koreańce są przepiękne np. nowy Cee'd czy Hyundai I40. No postawić sobie Passata przy I40 to jak porównywać Niemkę z Polką :D
Co do Suzuki, kiedy wypuścili w końcu auto na dzisiejsze czasy dość dobre (Kizashi) które dobrze wygląda i ma dobre wnętrze to zażądali za niego absurdalnych pieniędzy, dlatego się nie sprzedaje, a szkoda. Po prostu Kia i Hyundai robią auta świeże, dobre i dość atrakcyjne cenowo, choć nie aż tak jak dawniej, no w końcu skok jakościowy i stylistyczny jest ogromny, a Suzuki stojąc w miejscu zostaje w tyle, i nie zmieni tego bogate wyposażenie standardowe np. w Splashu ani liftingi, tu trzeba porządnego KOPA tak jak w Korei, a w końcu zaczną sprzedawać więcej aut bo w porównaniu z Koreą i innymi markami to jest blado. Najsłabsze dochody w poprzednim roku miały: koncern PSA, Mitsubishi i Suzuki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-09-2012, 07:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Jak to nie ma dobrych silników a 2,7 V6 a 3,2 V6 :?: :szalony:


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-09-2012, 08:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Strasznie paliwożerne.
Dobre silniki u konkurencji ( skoro jestesmy przy samochodach Kia i Hyundai ) to 1.6 CRDi 128KM, 1,7 CRDi 136KM, 2,2 CRDi 195-197 KM
Z pewnością brakuje takich Suzuki

Ps. 1,6 CRDi mam w Vendze już nawet zmieniałem mapę silnika na 155 KM
1,7 CRDi jeździłem Optimą i był naprawdę fajny
2,2 CRDi jeździłem jak zastanawiałem się nad zmianą Carnivala i są teraz takie z floty po Euro za 89 tys.
Gdyby ten ostatni znalazł się w GV............rewelacja


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-09-2012, 12:53 
Offline

Rejestracja: 28-12-2011, 16:35
Posty: 140
Do: mrquad
Ja właśnie posiadam takiego Carnivala tylko z 09r.
Auto bardzo wygodne i ogromne ale to nie forum Kii więc nie będę się rozpisywał.
Co do silnika to ja mam 2.9 CRDi 185KM, radzi sobie nieźle (ma chip) ale brakuje 6 biegu, w tym po lifcie jest już silnik 2.2 z 6 biegową skrzynią i to pewnie jest lepsza opcja.
Te z Euro floty to ciekawa propozycja bo jednak mały przebieg i niższa cena.


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-09-2012, 12:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Miałem takiego z automatem ( zmieniłem mapę na 200KM ), ale sprzedałem, bo chciałem z tym silnikiem 2.2
Szkoda, że Suzuki nie ma takich nowych silników, chociaż też można podłubać w tych dieslach. Jamnikowi wrzuciliśmy 100KM i teraz chodzi :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-09-2012, 06:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Cytuj:
Strasznie paliwożerne.

Czy ja wiem?Jeździłem 2,7 V6 2007r spalanie max 16lpg i trzeba powiedzieć,że auto z tym silnikiem jedzie :szalony:
Każdy by chciał mieć super osiągi i spalanie poniżej 10 :sciana:


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-09-2012, 06:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-03-2012, 20:42
Posty: 391
Lokalizacja: Hajnówka
Moim zdaniem każdy kto kupuje takie auto musi się liczyć z tym że nie będzie mu paliło 5L. Zasada jest prosta stać cię na auto - stać i na paliwo. Nie przekonują mnie argumenty że czyjeś auto pali np. 4.7L. Zobaczymy co będzie zimą jak zawieje drogi. Vitara choćby ze spalaniem 12L bedzie jechac a taki ekonomiczny "wózek" będzie trzeba pchać.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-09-2012, 07:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Przecież czasy średniej pojemności silników o apetycie smoka odchodzą powoli w niepamięć. Silnik 2-2.5 ltra diesel lub 1,6-2 litry benzyna turbo z mocami w granicach 200 KM i momentem 400- 500Nm dla diesla i 250-300Nm dla benzyny to teraz norma i tego Suzuki brakuje.
Wystarczy zobaczyć nowe silniki BMW i przekonać się, że spalanie 6-8 litrów przy mocach na poziomie 200-250 KM jest możliwe ( oczywiście pomijam autostrady i prędkości od 160 w górę ). Nikt nie pisze tutaj o GV z litrowym silnikiem Forda, bo i byłoby to bez sensu, piszemy o brakach w nowoczesnych rozwiązaniach za którymi Suzuki chyba ma problem nadążyć.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-09-2012, 08:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-12-2011, 11:26
Posty: 62
Dla mnie GV z np. 1.4 TSI to trochę jak VW Amarok z Biturbo - na pewno jest rozchwytywany w RPA..., każdy tam marzy o podróży 1000 km bezdrożami takim wynalazkiem .... z dala od assistance ;).

Mam silnik 2.4 i mi pasuje, nie chcę turbo bo to wysilanie silnika, które wpływa na trwałość i generuje dodatkowe koszty, tak samo jak koła dwu-masowe, wtryski, skomplikowana elektronika itd.

Chciałem ładnie wyglądającego dinozaura i znalazłem :)

I umówmy się obecnie GV jest co najmniej w dobrej cenie (jak dobrze wyposażona dacia duster ;)). Jak spełnią wasze życzenia na pewno tak nie będzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-09-2012, 14:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
HOQS pisze:
Jak spełnią wasze życzenia na pewno tak nie będzie.

Niekoniecznie, silniki pochodzą z masowej produkcji i wystarczy zmienić dostawcę, z pewnością nie będzie drożej niż obecnie. Oczywiście nie ma co porównywać cen z drugiej strony oceanu, ale to inny temnat


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-09-2012, 07:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Cytuj:
1,6-2 litry benzyna turbo z mocami w granicach 200 KM i momentem 400- 500Nm

... i żywotnością 150kkm :zly:


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-09-2012, 07:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Tutaj duże znaczenie ma sposób uzytkowania i przeglądów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]