Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Chip Tiuning w GV DDIS
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=507
Strona 1 z 6

Autor:  POGO [ 23-12-2006, 16:16 ]
Tytuł:  Chip Tiuning w GV DDIS

Witam wszystkich!
Piszę tu po raz pierwszy:) jestem właścicielem GV DDIS którą poddałem chip tuningowi. autko ma ok 155km i 360 momentu obrotowego. prowiem tak jest o niebo lepiej:) na 5 biegu jedzie się jak na 4 auto przyspiedza do 4000 ob/min nie ma czegos takiego ze po 3000 jest spadek mocy. Mozna naprawde ciagnąć do 4000. 120 km/h na cyferblacie to moment. nie mowiac o wyprzedzaniu:) istna rakieta....:)
Tuning robiłem w autoryzowanej stacji Renault - opieka chipowa jest u nich dożywotnia...
pozdrawiam serdecznie
POGO

Autor:  spoono [ 17-01-2007, 21:59 ]
Tytuł: 

Gratuluję :D

Możesz zapodać na forum wykres z hamowni?

Autor:  Avalanche [ 17-01-2007, 22:13 ]
Tytuł: 

A jak to się ma do gwarancji na silnik?

Autor:  Cobra [ 17-01-2007, 22:31 ]
Tytuł: 

no jak sie domyslam o gwarancji suzuki na silnik mozesz zapomniec :P

Autor:  Konrad [ 19-01-2007, 10:24 ]
Tytuł: 

chyba ze im nic nie powiesz :D

Autor:  pitpaw [ 19-01-2007, 13:04 ]
Tytuł: 

Serwis jest w stanie zobaczyć zmiany przy odpytywaniu komputera i wtedy raczej nici z gwarancji jest to jednak jakieś ryzyko ale kazdy ma prawo robić to co uważa za słuszne

Autor:  czoboki [ 03-11-2007, 09:18 ]
Tytuł: 

-pawel- pisze:
4na4 pisze:
W serwisie coś wspominali, że mają dostać oficjalną zgodę z SMP na takie przeróbki i gwarancja będzie zachowana.

Jak tylko będziesz coś wiedział to daj znać bo sam jestem zainteresowany. Jeździłem Vitarą 2,0 TD po chipe :ok:


Też o tym słyszałem, w poniedziałek zadzwonie to Gadimexu i podpytam, bo słyszałem różne wersje. Problem tylko w tym, że trzeba auto na kilka dni zostawic bo demontują komputer i wysyłają do zmiany oprogramowania. Koszt ~3k PLN. Ja znam ludzi którzy zmieniaja oprogramowanie i bezpośrednio u nich to kosztuje ~2k PLN :) tylko wtedy wiadomo przy problemach moga być kłopoty z gwarancją.
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

Autor:  -pawel- [ 04-11-2007, 07:59 ]
Tytuł: 

Znajomy, który zajmuje się hipem powiedział, że modyfikując oprogramowanie w każdej chwili moża powrócić do ustawień fabrycznych i nie ma szans, żeby w serwisie sie zorientowali. Swoją drogą jak tylko bedzie możlia legalna modyfikacja chipa to zaraz to robię :lol:

Autor:  czoboki [ 04-11-2007, 09:01 ]
Tytuł: 

-pawel- pisze:
Znajomy, który zajmuje się hipem powiedział, że modyfikując oprogramowanie w każdej chwili moża powrócić do ustawień fabrycznych i nie ma szans, żeby w serwisie sie zorientowali. Swoją drogą jak tylko bedzie możlia legalna modyfikacja chipa to zaraz to robię :lol:


Z tego co wiem dużo zalezy od komputera. Są takie które maja licznik zmian oprogramowania, sa z ograniczona ilościa programowań.

Jak jest u nas nie wiem, tyle że nie bardzo sobie wyobrazam, będąc np. w Holandii dzwonić do kogoś i kazać mu przyjechać bo auto musze do serwisu w Holandii oddać :D

Autor:  ergie [ 04-11-2007, 09:56 ]
Tytuł: 

czoboki pisze:
(...)
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

A jak to wpłynie na żywotność silnika? I drugie pytanie od razu. Nie można by tego zrobić u kogoś kto zajmuje się tuningiem Renault? Przecież to silnik tej marki.

Autor:  czoboki [ 04-11-2007, 11:56 ]
Tytuł: 

ergie pisze:
czoboki pisze:
(...)
A podnosza do ~160KM i ~400NM.

A jak to wpłynie na żywotność silnika? I drugie pytanie od razu. Nie można by tego zrobić u kogoś kto zajmuje się tuningiem Renault? Przecież to silnik tej marki.


Kolega, który się tym zajmuje twierdzi, że nieznacznie. Natomiast pytanie jak to sie ma do układu przeniesienia napędu tego nie wiem, tu bym widział nieco większe zagrożenie. Z drugiej strony najwięcej zależy od użytkownika. Jeśli będziesz wyciskał z auta wszystko co można, to i bez tuningu długo nie pojeździsz :)

Jeśli zrobisz to poza serwisem to wiadomo co sie stanie z gwarancja jak dojdą że cos zmieniałeś. Natomiast jeśli SMP sie pod tym podpisze to nie ma problemu. Pozostanie jeszcze tylko pytanie jak z gwarancja europejską, bo SMP to nie Suzuki Europa.

Autor:  4na4 [ 04-11-2007, 15:07 ]
Tytuł: 

No to poczekamy co SMP wymyśli - bo tutaj ważna jest oczywiście gwarancja ale także i Assistance. Myślę jednak, że w Europie będzie (jeżeli będzie w Polsce) to akceptowane.

Autor:  GV2007 [ 05-11-2007, 08:17 ]
Tytuł: 

U mnie na razie ~150KM i 340 Nm ale tylko z obliczeń. W przyszłym tygodniu jadę na hamowanie silnika (hamownia była przed tarowaniem). Różnica jest duża szczególnie przy 1500-2000 obr/min. Spalanie spadło o ok 0,5 l/100 km :lol:

Autor:  -pawel- [ 05-11-2007, 12:04 ]
Tytuł: 

POGO i GV2007 jak robiliście modyfikacje, BOX czy ECU?

Autor:  GV2007 [ 05-11-2007, 12:21 ]
Tytuł: 

Ja mam ECU jeśli dobrze rozumiem ten skrót - daje to większe możliwości indywidualnego strojenia silnika. Oryginalny soft jest w firmie tuningowej do wczytania w każdej chwili.

Autor:  -pawel- [ 05-11-2007, 12:54 ]
Tytuł: 

Jak jest ze spalaniem?

Autor:  GV2007 [ 05-11-2007, 13:02 ]
Tytuł: 

Pisałem już wcześniej spadło o ok. 0,5l (z 9,2 na 8,7) przy tej samej dynamice jazdy w mieście. Oprócz tego wcześniej jechałem z przyczepą kempingową ~100 km/h i palił 9,5 litra ostatnio znowu miałem krótki wypad z przyczepą już po tuningu i spalił tylko 8,5 litra!!!

Autor:  wilkosz [ 05-11-2007, 15:26 ]
Tytuł: 

a cena, jak to wychodzi :)

Autor:  GV2007 [ 05-11-2007, 15:36 ]
Tytuł: 

miało być 1500 zł, ale utargowałem na 1000 :roll:

Autor:  blizzard [ 05-11-2007, 15:59 ]
Tytuł: 

A tak na marginesie, czy GV ma filtr cząstek stałych??? Bo jest to dość istotne przy takiej zabawie.

Autor:  ergie [ 05-11-2007, 16:26 ]
Tytuł: 

blizzard pisze:
A tak na marginesie, czy GV ma filtr cząstek stałych??? Bo jest to dość istotne przy takiej zabawie.


ma :!: :roll:

Autor:  blizzard [ 05-11-2007, 16:37 ]
Tytuł: 

A czy ktoś z tuningowców wie co się dzieje z takim filtrem po tuningu :?: :roll:

Polecam się dowiedzieć ;)

Autor:  LordSiti [ 05-11-2007, 16:54 ]
Tytuł: 

co sie dzieje :?:

Autor:  blizzard [ 05-11-2007, 16:59 ]
Tytuł: 

a topi się :idea:

Autor:  Konrad [ 06-11-2007, 11:55 ]
Tytuł: 

nie sadze zeby az tak drastycznie ale moga byc problemy niestety :?
a czy ktos z Was sprawdzal moc przed zmianami, ile seryjnie wyplulo koni i Nm? i jakby ktos mogl wykresik wstawic jak sie rozklada przebieg momentu ;)

Strona 1 z 6 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/