leniwiec pisze:
Cytuj:
Wlasnosciami trakcyjnymi w warunkach zimowych tylko nieznacznie ustepuja typowym oponom zimowym
No może jak się mieszka w mieście,ja mieszkam w górach i uznaje tylko opony zimowe na zime i letnie na lato.I to musi być dobra zimówka ,a nie byle co.
Gdybys przeczytal (i zrozumial) post na ktory odpowiadalem, wiedzial bys, ze Kolega
zimny zastanawial sie nad kupnem
tylko jednego kompletu opon na caly rok i pytanie brzmialo
zimowe czy wielosezonowe.
Nikt nie twierdzi, ze wielosezonowe sa lepsze zima od markowych zimowek i przynajmniej dwukrotnie padlo tutaj stwierdzenie "kompromis".
Faktem jest jednak, ze dobre opony wielosezonowe sa lepsze od zimowego badziewia z "Chin i okolic".
Ja mieszkam w miescie i pomimo stosunkowo niewielkich przebiegow rocznych, aktualnie porownywalnych z przebiegami Kolegi
zimnego od niemal dwudziestu lat
uzywam rowniez dwu kompletow kol zima/lato i to do wszystkich samochodow, ktorymi w tym okresie powozilem.
Tak sie akurat sklada, ze zdecydowana wiekszosc kilometrow, bo okolo 70-80% robie na autostradzie, wiec nie moge sobie pozwalac na "nadmiernie ostrozna" jazde,
tzn. znacznie wolniejsza od pozostalych uzytkownikow ruchu, bo to bylo by nie tylko zrodlem dyskomfortu psychicznego dla mnie ale i zagrozeniem dla wszystkich
nalezycie przygotowanych do jazdy w warunkach zimowych i poruszajacych sie zdecydowanie szybciej.
leniwiec pisze:
Cytuj:
Dunlopy Grandtreki SJ6
Właśnie,to są jedne z najlepszych zimówek,sam je używam,polecają je...
... i pewnie nikt nie bedzie tego kwestionowal, tylko... Twoj post nie wniosl niczego nowego ani do pytania, na ktore odpowiadalem, ani do tematu calego watku.