Na tempomacie nie nastąpi wypalanie inicjowane przez komputer, czyli to będzie wypalanie po prostu z jazdy i na bardzo krótko. Zabijesz DPF i będzie płacz.
Bez urazy, ale czytajcie instrukcję. Tam jest opisane jak należy wypalać DPF i to działa.
Poza tym częste zapalanie się kontrolki może świadczyć o problemach z silnikiem. Branie oleju, lejące wtryskiwacze. Warto to sprawdzić.
U mnie też pokazywał tylko 200
To jest właśnie efekt wypalania kompem. Z doświadczenia mojego i innych: wymieniaj olej w interwałach 10000 km lub rok. Nie rzadziej.
Te silniki są niestety delikatne i przez stały napęd oraz ułożenie wzdłuż mocno obciążone. O DPF i EGR nawet nie wspominam.
Trzeba o nie bardzo dbać.
Jeśli masz auto od niedawna, to po 160 tyś warto jeszcze sprawdzić EGR (czyszczenie), przepustnicę (czy nie zlana), filtr zaworu odmy, czy jest cały, turbinę, wtryskiwacze.
Mój silnik skończył się po 160 tyś. Gdybym wiedział to co wiem teraz, pewnie by się nie skończył.
No ale to już sprawy do innych tematów, nie tu.
_________________
Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"
I już bez klekocika