Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-02-2020, 17:30

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12-12-2018, 21:23 
Offline

Rejestracja: 30-10-2012, 11:18
Posty: 12
Takie pytanie - dzisiaj moja GV II 2.0 benzyna automat 2007 zaliczyła awarie. W trakcie jazdy po mieście zaczeła przerywać - tak jak by brakowało paliwa (a nie brakowało), przejechała jeszcze 50 metrów, drugi raz przerywało i silnik zgasł. Podczas próby uruchomienia rozrusznik nie pracował normalnie - szurał (jak by się nie zapinał się z silnikiem) , ale akumulator nie był rozładowany. Na szczęście dzięki ojcu i po przeczytaniu instrukcji udało mi się zaholować samochód do domu (po przełączeniu skrzynki rozdzielczej na N). Świece niedawno zmieniany, z rozrusznikiem, ani alternatorem nigdy nie było nic robione.

Jutro ciągne go do mechanika - ale macie pomysł co to może być? Dla mnie każda z tych rzeczy (przerywanie i rozrusznik) ma wytłumaczalną przyczynę, ale co mogło spowodować je na raz?


Na górę
Post: 12-12-2018, 21:52 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1812
Suzuki: SuziQuattro
Czy ktoś ci nie podgryzał elektryki ?


Na górę
Post: 27-02-2019, 17:30 
Offline

Rejestracja: 24-01-2018, 18:43
Posty: 11
Suzuki: GV2 2,4
Kolego jkan997 jeśli naprawiłeś GVke to mógłbyś napisać co było?Jestem ciekaw.


Na górę
Post: 28-02-2019, 15:21 
Offline

Rejestracja: 03-01-2012, 14:45
Posty: 183
Zadał pytanie i zniknął. Miałem to samo. Rozrząd do wymiany. Temat wałkowany na tym forum 7 lat temu.
Unikać tanich chińskich rozrządów- po kilku latach pękają....
Ja miałem badziewny BGA - po 4 latach pękł.
Tylko oryginalny dla świętego spokoju. GVII wyjątkowo wyczulone w sprawie rozrządu.

_________________
GVII + BRC


Na górę
Post: 28-02-2019, 20:59 
Offline

Rejestracja: 01-03-2017, 17:37
Posty: 37
Suzuki: GV II 2.0
Tak z ciekawosci, jak lancuszek strzelil, to duzo balaganu narobil?
Bo silniki w GV2 raczej sa kolizyjne...
Przynajmniej J20A


Na górę
Post: 01-03-2019, 10:28 
Offline

Rejestracja: 03-01-2012, 14:45
Posty: 183
Na szczęście dużych spustoszeń nie było. Po 100.000km na LPG dodatkowo planowanie głowicy itd.
Często urywa się górny ślizg łańcuszka rozrządu. Często hałasuje po 20-30 tys.km w przypadku taniego kompletu rozrządu.
Jeśli słychać niepokojące stukanie w górnej części pokrywy silnika bezwzględnie jechać do warsztatu.

Unikać tanich zestawów rozrządu. Wszelkie gówna: Dokuji, BGA i inne gówna z allegro poniżej 1000zł !!!!
Była masa postów na ten temat.
Zakładać tylko oryginalny zestaw w cenie około 2500zł
Ogólnie J20A nie jest do gazu. Ma miękkie gniazda zaworowe. Po 100 000km na LPG sprzedać auto albo robić remont.

_________________
GVII + BRC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl