Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

GV II - awaria, prośba o diagnozę
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=17340
Strona 1 z 1

Autor:  jkan997 [ 12-12-2018, 21:23 ]
Tytuł:  GV II - awaria, prośba o diagnozę

Takie pytanie - dzisiaj moja GV II 2.0 benzyna automat 2007 zaliczyła awarie. W trakcie jazdy po mieście zaczeła przerywać - tak jak by brakowało paliwa (a nie brakowało), przejechała jeszcze 50 metrów, drugi raz przerywało i silnik zgasł. Podczas próby uruchomienia rozrusznik nie pracował normalnie - szurał (jak by się nie zapinał się z silnikiem) , ale akumulator nie był rozładowany. Na szczęście dzięki ojcu i po przeczytaniu instrukcji udało mi się zaholować samochód do domu (po przełączeniu skrzynki rozdzielczej na N). Świece niedawno zmieniany, z rozrusznikiem, ani alternatorem nigdy nie było nic robione.

Jutro ciągne go do mechanika - ale macie pomysł co to może być? Dla mnie każda z tych rzeczy (przerywanie i rozrusznik) ma wytłumaczalną przyczynę, ale co mogło spowodować je na raz?

Autor:  MS [ 12-12-2018, 21:52 ]
Tytuł:  Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę

Czy ktoś ci nie podgryzał elektryki ?

Autor:  MartinTeo [ 27-02-2019, 17:30 ]
Tytuł:  Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę

Kolego jkan997 jeśli naprawiłeś GVke to mógłbyś napisać co było?Jestem ciekaw.

Autor:  tomko [ 28-02-2019, 15:21 ]
Tytuł:  Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę

Zadał pytanie i zniknął. Miałem to samo. Rozrząd do wymiany. Temat wałkowany na tym forum 7 lat temu.
Unikać tanich chińskich rozrządów- po kilku latach pękają....
Ja miałem badziewny BGA - po 4 latach pękł.
Tylko oryginalny dla świętego spokoju. GVII wyjątkowo wyczulone w sprawie rozrządu.

Autor:  wojtek_roman [ 28-02-2019, 20:59 ]
Tytuł:  Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę

Tak z ciekawosci, jak lancuszek strzelil, to duzo balaganu narobil?
Bo silniki w GV2 raczej sa kolizyjne...
Przynajmniej J20A

Autor:  tomko [ 01-03-2019, 10:28 ]
Tytuł:  Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę

Na szczęście dużych spustoszeń nie było. Po 100.000km na LPG dodatkowo planowanie głowicy itd.
Często urywa się górny ślizg łańcuszka rozrządu. Często hałasuje po 20-30 tys.km w przypadku taniego kompletu rozrządu.
Jeśli słychać niepokojące stukanie w górnej części pokrywy silnika bezwzględnie jechać do warsztatu.

Unikać tanich zestawów rozrządu. Wszelkie gówna: Dokuji, BGA i inne gówna z allegro poniżej 1000zł !!!!
Była masa postów na ten temat.
Zakładać tylko oryginalny zestaw w cenie około 2500zł
Ogólnie J20A nie jest do gazu. Ma miękkie gniazda zaworowe. Po 100 000km na LPG sprzedać auto albo robić remont.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/