Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
GV II - awaria, prośba o diagnozę http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=17340 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jkan997 [ 12-12-2018, 21:23 ] |
Tytuł: | GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Takie pytanie - dzisiaj moja GV II 2.0 benzyna automat 2007 zaliczyła awarie. W trakcie jazdy po mieście zaczeła przerywać - tak jak by brakowało paliwa (a nie brakowało), przejechała jeszcze 50 metrów, drugi raz przerywało i silnik zgasł. Podczas próby uruchomienia rozrusznik nie pracował normalnie - szurał (jak by się nie zapinał się z silnikiem) , ale akumulator nie był rozładowany. Na szczęście dzięki ojcu i po przeczytaniu instrukcji udało mi się zaholować samochód do domu (po przełączeniu skrzynki rozdzielczej na N). Świece niedawno zmieniany, z rozrusznikiem, ani alternatorem nigdy nie było nic robione. Jutro ciągne go do mechanika - ale macie pomysł co to może być? Dla mnie każda z tych rzeczy (przerywanie i rozrusznik) ma wytłumaczalną przyczynę, ale co mogło spowodować je na raz? |
Autor: | MS [ 12-12-2018, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Czy ktoś ci nie podgryzał elektryki ? |
Autor: | MartinTeo [ 27-02-2019, 17:30 ] |
Tytuł: | Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Kolego jkan997 jeśli naprawiłeś GVke to mógłbyś napisać co było?Jestem ciekaw. |
Autor: | tomko [ 28-02-2019, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Zadał pytanie i zniknął. Miałem to samo. Rozrząd do wymiany. Temat wałkowany na tym forum 7 lat temu. Unikać tanich chińskich rozrządów- po kilku latach pękają.... Ja miałem badziewny BGA - po 4 latach pękł. Tylko oryginalny dla świętego spokoju. GVII wyjątkowo wyczulone w sprawie rozrządu. |
Autor: | wojtek_roman [ 28-02-2019, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Tak z ciekawosci, jak lancuszek strzelil, to duzo balaganu narobil? Bo silniki w GV2 raczej sa kolizyjne... Przynajmniej J20A |
Autor: | tomko [ 01-03-2019, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: GV II - awaria, prośba o diagnozę |
Na szczęście dużych spustoszeń nie było. Po 100.000km na LPG dodatkowo planowanie głowicy itd. Często urywa się górny ślizg łańcuszka rozrządu. Często hałasuje po 20-30 tys.km w przypadku taniego kompletu rozrządu. Jeśli słychać niepokojące stukanie w górnej części pokrywy silnika bezwzględnie jechać do warsztatu. Unikać tanich zestawów rozrządu. Wszelkie gówna: Dokuji, BGA i inne gówna z allegro poniżej 1000zł !!!! Była masa postów na ten temat. Zakładać tylko oryginalny zestaw w cenie około 2500zł Ogólnie J20A nie jest do gazu. Ma miękkie gniazda zaworowe. Po 100 000km na LPG sprzedać auto albo robić remont. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |