Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-07-2018, 06:37

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.4 i lpg
Post: 20-06-2018, 06:33 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
Cześć wszystkim
Mam zamiar kupić grand vitarę z 2010 120tyś przebiegu. Ogólnie zadbana.
Czy te silniki dają radę z gazem?
Jaką instalację polecacie żeby nie zakładać lubryfikacji?
Czy te luzy zaworowe to rzeczywiście taka poważna sprawa i trzeba regulować

Może ktoś poleciłby dobry warsztat lpg w warmińsko-mazurskim lub podlaskim.
Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 09-07-2018, 21:59 
Offline

Rejestracja: 19-03-2016, 22:08
Posty: 1
Mam instalację od 25 000 km, i na chwilę obecną nie narzekam, spalanie w mieście 14,5-15 l, trasa 12, Instalacja musi być złożona z dobrych komponentów, cena powinna oscylować w granicach 3000 pln, sterownik gazowy z obd, wtryski baracuda nie na listwie tylko jak najbliżej kolektora, reduktor do 200 km, zbiornik walec 55l, (1/3bagażnika mniej) wlew gazu pod klapkę paliwa), Zawory trzeba skontrolować co ok 30000 km- w serwisie suzuki usługa ok 300 pln


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 10-07-2018, 17:21 
Offline

Rejestracja: 01-03-2017, 17:37
Posty: 31
Ja mam 2.0 + STAG QNext plus. Wtryski również STAGA (dzięki temu mam 5 lat gwarancji).
Gazownik nie zakładał lubrykatora, ponoć teraz już nie trzeba.
Po 15k zapaliła się kontrolka silnika - P0420-> sonda lambda 2 -> za mała sprawność katalizatora.
Przegoniłem auto na autostradzie, skasowałem błąd, na razie OK.
To by pierwszy objaw jakichś problemów .

Kumpel ma 2.4 z rocznika około 2010 i nie dotyka się do auta tylko jeździ.
Zbiornik w bagażniku trochę przeszkadza, ale nie ma nic za darmo.


Na górę
Post: 10-07-2018, 18:07 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
Zbiornik najlepszy to 60 walec z lewej strony?
wojtek_roman pisze:
Ja mam 2.0 + STAG QNext plus. Wtryski również STAGA (dzięki temu mam 5 lat gwarancji).
Gazownik nie zakładał lubrykatora, ponoć teraz już nie trzeba.
Po 15k zapaliła się kontrolka silnika - P0420-> sonda lambda 2 -> za mała sprawność katalizatora.
Przegoniłem auto na autostradzie, skasowałem błąd, na razie OK.
To by pierwszy objaw jakichś problemów .

Kumpel ma 2.4 z rocznika około 2010 i nie dotyka się do auta tylko jeździ.
Zbiornik w bagażniku trochę przeszkadza, ale nie ma nic za darmo.


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 10-07-2018, 18:08 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
A luzy zaworowe sprawdzałeś?
pioran pisze:
Zbiornik najlepszy to 60 walec z lewej strony?
wojtek_roman pisze:
Ja mam 2.0 + STAG QNext plus. Wtryski również STAGA (dzięki temu mam 5 lat gwarancji).
Gazownik nie zakładał lubrykatora, ponoć teraz już nie trzeba.
Po 15k zapaliła się kontrolka silnika - P0420-> sonda lambda 2 -> za mała sprawność katalizatora.
Przegoniłem auto na autostradzie, skasowałem błąd, na razie OK.
To by pierwszy objaw jakichś problemów .

Kumpel ma 2.4 z rocznika około 2010 i nie dotyka się do auta tylko jeździ.
Zbiornik w bagażniku trochę przeszkadza, ale nie ma nic za darmo.


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 10-07-2018, 18:30 
Offline

Rejestracja: 01-03-2017, 17:37
Posty: 31
pioran pisze:
A luzy zaworowe sprawdzałeś?
pioran pisze:
Zbiornik najlepszy to 60 walec z lewej strony?
wojtek_roman pisze:
Ja mam 2.0 + STAG QNext plus. Wtryski również STAGA (dzięki temu mam 5 lat gwarancji).
Gazownik nie zakładał lubrykatora, ponoć teraz już nie trzeba.
Po 15k zapaliła się kontrolka silnika - P0420-> sonda lambda 2 -> za mała sprawność katalizatora.
Przegoniłem auto na autostradzie, skasowałem błąd, na razie OK.
To by pierwszy objaw jakichś problemów .

Kumpel ma 2.4 z rocznika około 2010 i nie dotyka się do auta tylko jeździ.
Zbiornik w bagażniku trochę przeszkadza, ale nie ma nic za darmo.


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka




Jeszcze nie, bo autko gazowałem przy 90k.
Ale pewnie jak dobije do 30k na gazie to sprawdzę.


Na górę
Post: 10-07-2018, 18:33 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
Czyli te silniki z reguły dobrze znoszą lpg?
wojtek_roman pisze:
pioran pisze:
A luzy zaworowe sprawdzałeś?
pioran pisze:
Zbiornik najlepszy to 60 walec z lewej strony?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka




Jeszcze nie, bo autko gazowałem przy 90k.
Ale pewnie jak dobije do 30k na gazie to sprawdzę.


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 10-07-2018, 18:46 
Offline

Rejestracja: 01-03-2017, 17:37
Posty: 31
Drugi kumpel prześmigał ~50 tysięcy na silniku 2.0 i nic sie nie dzieje.
nie wiem jak jest z 2.4


Na górę
Post: 10-07-2018, 18:47 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
wojtek_roman pisze:
Drugi kumpel prześmigał ~50 tysięcy na silniku 2.0 i nic sie nie dzieje.
nie wiem jak jest z 2.4
Podobnie pewnie. Regulacja zaworów w 2.4 pewnie bardziej skomplikowana

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 11-07-2018, 18:31 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 2474
Lokalizacja: Warszawa
Rany, przestańcie cytować całe posty jak dyskutujecie tylko ze sobą i odpowiadać na swoje pytania bezpośrednio pod postem na który odpowiadacie... :) Na dokładkę jeden odpowiada nad cytatem drugi pod. Miejcie litość. Proszę... :)

_________________
Pozdrawiam
Marek

GV II 2007 5d DDIS
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 11-07-2018, 19:25 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
Ok

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 13-07-2018, 08:44 
Offline

Rejestracja: 03-01-2012, 14:45
Posty: 170
25 tys.km czy 50 tys.km na LPG to żaden przebieg.
Czy ktoś oglądał silnik po 100 tys.km na LPG ?
Można założyć LPG, jeździć 6 lat robiąc np. 70 tys.km i stwierdzić że wszystko jest ok.
Pytanie jest w jakiej kondycji silnik jest po wspomnianym przebiegu 100 tys.km

_________________
GVII + BRC


Na górę
 Tytuł: Re: 2.4 i lpg
Post: 13-07-2018, 09:07 
Offline

Rejestracja: 24-02-2016, 12:29
Posty: 8
To jest wielka niewiadoma jaka kondycja po 100 tyś km na LPG.
Pewnie wszystko zależy od regulacji

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl