mały v8 pisze:
Wiem ze to forum Suzuki, zaraz zaczną się komentarze jakie to świetne auto terenowe itd
Bo jest świetne. W porównaniu do Ravki
mały v8 pisze:
Z całą odpowiedzialnością twierdzę że jak komuś nie potrzebny ten reduktor, i nie wjeżdża w większy teren jak leśna droga, to lepiej kupić coś bardziej bardziej komfortowego. A najlepiej jak główny zainteresowany sam się tym przejechał i ocenił, bo ilu użytkowników tyle opinii , niektórzy niczym innym z tego segmentu nie jeździli , więc może nie mają porównania.
Dokładnie tak
Skoczybruzda pisze:
ak to jest z tą GV2?
Szukam, opinii po całym internecie, przeczytałem już chyba wszystko co było do przeczytania, ale dalej mam mętlik. Ile osób tyle opinii.
Szukam 5d z 1,9.
Źródłem złych opinii jest pochodzenie silnika, czyli Renault (a wiadomo, że Renault to samo zło
), zwłaszcza, że silnik ten zdobył złą sławę w Lagunie II zwanej "Królową Lawet". Fakt, że od tamtego czasu wiele zmieniono w osprzęcie jakoś umyka ludziom, podobnie jak fakt, że ten sam silnik (oczywiście po modyfikacjach osprzętu, a zwłaszcza elektroniki, która była głównym winowajcą problemów) jest w Lagunie III i ta problemów nie ma.
Generalnie silnik wymagający zgodnego z instrukcją użytkowania i serwisowania. Wówczas nic się nie dzieje.
Tak na marginesie - czytając ostatnio tak fora jak i FB, mam wrażenie, że więcej różnych problemów ma silnik 2.0, ale to może być mylne wrażenie
_________________
Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"
I już bez klekocika