Grand Vitary też miały o ile nie były produkowane w Japonii. Zdecydowałem, ze automatu montować nie będę bo to gra nie warta świeczki. Przycisk można dokupić za parę złotych na allegro, natomiast co do podłączenia to jeszcze nad tym siedzę. W oryginale, ten przycisk działa na licznik, wyświetlacz i radio. Ja zastanawiam się czy nie zrobić go tak aby sterował całym podświetlaniem, czyli dodatkowo panelem klimatyzacji i kilkoma innymi przełącznikami
Edit:
Po dogłębnej analizie schematów doszedłem do tego, że odtworzenie prawdziwej instalacji "Illumi Cancel" będzie praktycznie nie do zrobienia. Ale za to zrobienie tego "po swojemu" nie jest trudne.
Całe założenie tego przycisku to przełączenie wyświetlacza środkowego, radia oraz zegarów na tryb dzienny po wciśnięciu przycisku. W przypadku radia i wyświetlacza środkowego to prosta sprawa, wystarczy przycisk podłączyć po drodze sygnału 12V który do nich do chodzi jako informacja, że mają się przyciemnić.
Gorzej wygląda kwestia zegarów. Tam taki kabel nie idzie a z tego co zrozumiałem przyciemnianie sterowane jest za pomocą sygnału z BCM po tym jak zegary otrzymują informację o zapaleniu świateł pozycyjnych.
Jest natomiast specjalna linia na wtyczce zegarów która służy do wykonania funkcji Illumi Cancel po podaniu 12V, czyli na odwrót niż w radiu i wyświetlaczu środkowym, ale to nie problem, bo oryginalny przycisk obsługuje jednocześnie oba te stany.
Problem mam tylko taki, że nie mam pojęcia czy liczniki się różniły i np. w moim nie ma w ogóle podejścia do tej funkcji Illumi Cancel. Czy ktoś z Was ma na ten temat wiedzę jakąś? Albo może chociaż zdjęcie tylnej strony licznika z podpiętą kostką? Albo chociaż samej kostki?
(oczywiście o ile nie ma tej funkcji jako wyposażenie)