Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 22:57

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19-08-2017, 11:34 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Witam , od 2 dni mam dziwna przypadłość mianowicie nie mogę zmienić położenia dźwigni z parkingu na drive. Tylko pierwsze przełączenie, jak już da radę przełączyć to reszta dział prawidłowo. Nic nie szarpie nic nie słychać auto jeździ prawidłowo, błędu nie wyrzuca. Jakieś pomysły?


Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 19-08-2017, 12:35 
Offline

Rejestracja: 18-06-2017, 12:46
Posty: 39
Dzieje się to zawsze? Czy tylko jak stoisz z górki-pod górkę? zanim przełączysz na P zaciąg ręczny i sprawdź czy sytuacja będzie się powtarzała.


Na górę
Post: 19-08-2017, 12:37 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Na płaskim i nie zawszę, jak wróci żona to sprawdzę z recznym

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 23-08-2017, 17:15 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Auto sprawdzone i oto co zaobserwowałem. Aby przełączyć bieg muszę mocno wcisnąć pedał hamulca, przy ostrzejszym ruszeniu ze świateł zapala się kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego i po chwili gaśnie, czasami pedał hamulca jest twardy, poziom płynu w zbiorniku prawidłowy. Jakieś pomysły ?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 23-08-2017, 19:39 
Offline

Rejestracja: 16-08-2017, 11:24
Posty: 33
Suzuki: GV II 2.0
A kiedy ostatnio zmieniałeś olej w skrzyni?


Na górę
Post: 23-08-2017, 19:51 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Dwa lata temu... Nie całe 30 kkm.

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 23-08-2017, 20:22 
Offline

Rejestracja: 16-08-2017, 11:24
Posty: 33
Suzuki: GV II 2.0
Możliwe że coś z elektryką, sprawdź czujnik hamulca pod pedałem i czy światła hamowania działają prawidłowo.


Na górę
Post: 24-08-2017, 13:22 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Czujnik działa, światła też działają prawidłowo.

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 05-09-2017, 15:16 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Panowie wszystko sprawdzone co mogłem sprawdzić i nadal się blokuję więc została do sprawdzenia skrzynia, teraz pytanie o dobrego fachowca w okolicach Dąbrowy górniczej, Katowic, do Krakowa też mogę podjechać jak warto.

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 05-09-2017, 15:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
A czy sprawdzałeś linkę między stacyjką a mech.zmiany biegów / blokady parkingu?

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 05-09-2017, 15:34 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Nie a czy ona działa mechanicznie (wajcha) czy elektrycznie ( elektromagnes) i gdzie dokładnie ja znajdę

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 07-09-2017, 22:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
chodzi mi o te linkę: http://www.catcar.info/suzuki/?lang=en& ... Q9PTI2Mjgz

- ma blokować wyjęcie kluczyka gdy lewarek nie jest na P - być może ten mechanizm przeszkadza w drugą stronę - linkę widać gdy zdemontuje się obudowę kolumny kierowniczej - stosunkowo prosto to sprawdzić.

Jeśli nie zostanie nic innego to podjeź do Mysłowic (Palka) - popytać może coś podpowiedzą

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 01-10-2017, 10:52 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Witam, winnym całej awarii jest przekaźnik który raz działa raz nie. Byłem w warsztacie zajmującym się skrzyniami i tu przestrzegam bo gdybym miał dwie lewe ręce do mechaniki to zawierzył bym fachowca i zastawił auto na naprawę za okazyjna cenę 2500 do 7000 zł w zależności czy trzeba zdjąć skrzynie czy nie, aaa i najważniejsze brak błędu w komputerze. Nie spodobało mi się lanie wody fachowca który potraktował mnie jak dziecko... Dziś sprawdziłem jeszcze raz wszystko i okazało się że to zepsuty przekaźnik.Obrazek

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 01-10-2017, 19:32 
Offline

Rejestracja: 16-08-2017, 11:24
Posty: 33
Suzuki: GV II 2.0
Jak do tego doszedłeś?


Na górę
Post: 01-10-2017, 20:24 
Offline

Rejestracja: 31-05-2016, 09:33
Posty: 163
Zdjołem obudowę od od lewarka i kawałek tunelu. Aby sprawdzić mechanizm blokady lewarka ( elektromagnes ) i od niego po kolei jeszcze raz wszystko sprawdzałem, czujnik przy ręcznym, czujnik przy pedale i w tedy zauważyłem że mechanizm przy lewarku " wariuje" jak się naciśnie pedał hamulca. Czujnik przy pedale zdemontowany i sprawdzony miernikiem( sprawny) więc zostało sprawdzić przekaźniki. Mój uszkodzony cyka normalnie więc cewka sprawna ale styki przepalone lub zaśniedziałe i raz przewodzą a raz nie, szybka podmiana na inny i problem rozwiązany. Koszt 40 zł i godzina poświęcona na diagnozę i naprawę ( czwarte podejście do problemu i sukces ).

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]