Shaoii pisze:
Gdy odpalam auto (zimne) z silnika (tak lokalizuje) wydobywa sie dosyc dziwny dzwiek. Mianowicie ja sam odbieram to tak jakby w srodku "latal" jakis kawalek blachy i obijal sie o inne.
Górna osłona katalizatora - wystarczy podgiąć. Jeżeli to nie pomoże to przy kolejnej wymianie oleju spróbuj oryginalny filtr. U mnie to pomogło.
Shaoii pisze:
Problem znika gdy auto sie rozgrzeje jednak pojawia sie ponownoe gdy auto pracuje na poziomie 2000-2500 obrotow.
To już bardziej ta osłona od katalizatora. U mnie brzęczało ok. 2900 - 3100. Wystarczy co 3-4 msc podgiąć osłonę. Zasadniczo to brzęczenie = osłona od kata, klekot na zimnym = nieoryginalny filtr oleju. To możesz zrobić najmniejszym kosztem.
Shaoii pisze:
Podczas jazdy z predkoscia ok. 80km/h i przy ok 2000 obrotow auto zaczyna szarpac.
Te silniki nie lubią niskich obrotów. Rozumiem, że na innych biegach przy tych 2k rpm problemu nie ma?
Shaoii pisze:
2. Moze cos dzieje sie z lancuchem rozrzadu
Obsłuchaj silnik stetoskopem diagnostycznym. Kosztuje to ok. 20 - 30 zł. Jeżeli będzie grzechotać dziwnie z przodu silnika to problem jest z łańcuchem. Jeżeli będzie słychać normalną pracę to raczej nie.
Tyle możesz zrobić sam.