DeMaDeS pisze:
będzie bezobrazkowo:
1. skręcamy kierownicę w lewo o 90stopni i widzimy srubke od obudowy kierownicy - odkrecamy
2. skręcamy kierownicę 180 stopni w prawo i widzimy srubkę od obudowy kierownicy - odkręcamy
3. patrzymy na obudowę kierownicy od spodu, idealnie na srodku między kierownica a wajhą od regulacji położenia jest otworek - w nim jest sruba identyczna jak dwie poprzednie - odkręcamy
4. opuszczamy kierownicę w dół
5. mocujemy się z górną obudową by odłączyły się zatrzaski od jej dolnej części, wyjmujemy
6. zdejmujemy dolną obudowe, stacyjka będzie trochę przeszkadzać
7. odpinamy kostkę od przełącznika (zatrzask na kostce), potem naciskamy na zatrzask na przełączniku i go wysuwamy, zawadzi o pierścień od immo który jest na stacyjce ale jest on na "zawiasie", odchyli się sam
8. wkładamy nowy przełącznik i składamy do kupy.
Bez instrukcji 10 minut.
Ewentualne uwagi proszę do mnie na PW
_________________
Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"

I już bez klekocika
