Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 20:14

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 09-01-2017, 17:46 
Offline

Rejestracja: 22-01-2015, 22:21
Posty: 92
Czy kupując kluczyk z tej aukcji będzie można go zaprogramować do Grand Vitary 2006r ?
Później chcę go przełożyć do obudowy z nowym grotem, jako awaryjny kluczyk.
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-karta-s ... ml#thumb/1


Na górę
Post: 09-01-2017, 20:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Może tu znajdziesz odpowiedź? :)
viewtopic.php?t=8659

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 10-01-2017, 00:17 
Offline

Rejestracja: 11-06-2016, 15:55
Posty: 118
Lokalizacja: Limerick
Suzuki: Grand Vitara II
A ja mam pytanie, czy jest moliwosc zaprogramowania zamka tak aby zamykal sie po przekroczeniu przez samochod pewnej predkosci?

_________________
Mohinder
Suzuki Grand Vitara II,


Na górę
Post: 10-01-2017, 14:32 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
O ile pamiętam dyskusje, tak tu, jak i na KSP, to nie.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 28-01-2017, 16:16 
Offline

Rejestracja: 11-10-2007, 18:54
Posty: 70
Ręcznie nie, tester serwisowy, może G-scan, Launch.
Co do kluczyka to trochę wróżenie z fusów bo nie wiemy jaki masz transponder. Jeśli 46 to nie.


Na górę
Post: 13-02-2017, 21:07 
Offline

Rejestracja: 13-02-2017, 20:59
Posty: 3
witam ,mam GVII z 2006 kupiłem kluczyk od tego gościa i nie było najmniejszego problemu z przeprogramowaniem, tylko nie tą metodą podaną w linku.


Na górę
Post: 20-02-2017, 12:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
powerjack pisze:
witam ,mam GVII z 2006 kupiłem kluczyk od tego gościa i nie było najmniejszego problemu z przeprogramowaniem, tylko nie tą metodą podaną w linku.

Super. A jaką? Czy to może płatne? Przepraszam jeśli uraziłem, ale mi to na kryptoreklamę wygląda :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 06-03-2017, 19:22 
Offline

Rejestracja: 13-02-2017, 20:59
Posty: 3
Witam ponownie załączam filmik według którego programowałem kluczyk https://www.youtube.com/watch?v=PVNnWtnf4j0


Na górę
Post: 06-03-2017, 23:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Dzięki i przepraszam za brzydkie podejrzenia :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 14-07-2018, 00:43 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Na filmiku jest chyba pokazane kodowanie pilota centralnego zamka, a nie kluczyka ? Czy ktoś się orientuje czy można, a jak tak, to gdzie dostać samą elektronikę ? Czy z używanego kluczyka, ale od innej wersji silnikowej można przeprogramować pilota pod swoje auto ?

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 14-07-2018, 19:50 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Nie mogę edytować powyższego postu, więc napiszę post pod postem. Jestem tu od niedawna, ale zdążyłem już zauważyć, że pomimo, iż forum jest dość spore i na pewno jest na nim parę osób, które są dobrze zorientowane, to jednak niesienie pomocy, nazywając to delikatnie jest ograniczone, ale poradziłem sobie po raz kolejny sam i chętnie się podzielę tym, co udało mi się dowiedzieć. Jeżeli komuś uszkodzi się elektronika w kluczyku i nie będzie mógł zamknąć/otworzyć auta z pilota, nie musi szukać całego kluczyka, wystarczy zdobyć samą elektronikę, którą trzeba zaprogramować tak jak w filmiku, który wstawił forumowicz powerjack w swoim poście. Elektronika jest firmy Calsonic, a pełna nazwa wraz z jej oznaczeniem brzmi Calsonic Kansei Corp TS002. Odnalazłem na alledrogo jedno ogłoszenie z nową, oryginalną elektroniką za 250 PLN, ale można zejść z kosztów i poszukać używanego kluczyka i przełożyć samą elektronikę z takich modeli Suzuki jak : SX4, Alto, BALENO ,IGNIS , JUSTY, JIMNY ,GRAND VITARA , SWIFT, SAMURAI , SPLASH , WAGON R+, Agila. Jeżeli ktoś chciałby zejść jeszcze niżej z kosztów, można zamówić elektronikę z Chin, ale wiadomo, będzie to podróba i nie wiadomo jak wyglądać będzie jej jakość. Można ją znaleźć na Ebay pod nazwą REMOTE KEY FOB TS002.

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 14-07-2018, 20:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3897
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Niestety często ludzie wpadają z problemem, a jak go rozwiążą, to już tu prawie nie zaglądają lub rzadko. Dzięki za opis.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 15-07-2018, 13:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Zbynio pisze:
Można ją znaleźć na Ebay pod nazwą REMOTE KEY FOB TS002.


Najpier trzeba sprawdzić jaki się ma klucz bo nie są zamienne...
występowały KBRTS002 - 009

002 i 004 433MHZ to typowe "europejczyki" (choć występowały 315mhz do aut z pochodzeniem USA)
003 to keyless także wersje 315/433
005 USA GV / XL7 / SX4 tylko 315mhz
009 s-cross USA

pozdrawiam

P.S. mnie się wydaje, że to forum niesie pomoc ale jest ona specyficzna z uwagi na markę - awarii w suzuki jest tak mało i są tak nietypowe, że zwykle problem do problemu nie jest podobny. Często też ktoś szuka jasnowidza podając mało szczegółów nie wspominając o modelu itp


Na górę
Post: 17-07-2018, 19:26 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Sprawdziłem to co napisałeś i jest to nieprawda. Oznaczenie KBRTS003, 5... dotyczy zupełnie innych pilotów, które są trzy przyciskowe z funkcją PANIC, a nie dwu, tak jak na filmiku, w linku poniżej załączam przykłady. Jeżeli chodzi o częstotliwości, tu również są nieścisłości w tym co napisałeś. Owszem, są dwie częstotliwości: 433 (EU) i 315 (US), ale rozgranicza się je tylko ze względu na wersje kontynentalną, w żadnym aucie z przeznaczeniem na EU nie może występować częstotliwość 315 Mhz z uwagi na zakaz stosowania tej częstotliwości w Europie, to samo tyczy się rynku US, tam nasza częstotliwość jest zabroniona, pozostaje więc jedynie znać pochodzenie naszego auta, by dobrać właściwą częstotliwość, to samo tyczy się radioodbiorników, anten etc.

KBRTS003
https://www.ebay.com/itm/Suzuki-KBRTS00 ... 1886533024

KBRTS005
https://www.ebay.com/itm/NEW-06-07-08-0 ... m570.l1313

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 17-07-2018, 22:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Zbynio pisze:
Sprawdziłem to co napisałeś i jest to nieprawda. Oznaczenie KBRTS003, 5... dotyczy zupełnie innych pilotów, które są trzy przyciskowe z funkcją PANIC, a nie dwu, tak jak na filmiku, w linku poniżej załączam przykłady. Jeżeli chodzi o częstotliwości, tu również są nieścisłości w tym co napisałeś. Owszem, są dwie częstotliwości: 433 (EU) i 315 (US), ale rozgranicza się je tylko ze względu na wersje kontynentalną, w żadnym aucie z przeznaczeniem na EU nie może występować częstotliwość 315 Mhz z uwagi na zakaz stosowania tej częstotliwości w Europie,


gdzie napisałem nieprawdę ? Programowanie zamka jest zbliżone i wymaga tylko 2 przycisków.
1. 003 jest w wersji 2 i 3 przyciskowej
2. 005 jest w wersji z 2, 3(+panic), 4(+panic +starter), 5(+panic +starter +bagażnik tylko xl7 luxury) pomijając kształt obudów.. i jak napisałem w wcześniejszym poście tylko 315mhz,
3. napisałem także 002 i 004 - typowe Europejczyki - nie są zamienne a oba można "trafić" w najczęściej spotykanej u nas formie.

obie częstotliwości jeżdżą po drogach. Na forum jest co najmniej kilku posiadaczy GV XL7 SX4 w wersji USA (pewnie mieszkają poza UE...) ich także może interesować wymiana klucza/elektroniki pilota.

pozdrawiam


Na górę
Post: 18-07-2018, 02:04 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Odniosłem się do konkretnego typu elektroniki pilota centralnego zamka, czyli TS002, która występuje tylko i wyłącznie w jednym typie kluczyka, który był pokazany na filmiku, a nie wszystkich, o czym napisałem, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, a który występuje również w innych modelach niż GV, które wskazałem powyżej, dlatego nie rozumiem dlaczego mnie zacytowałeś i usilnie krzewisz swoje mądrości. Szkoda, że wcześniej nie przejawiałeś swojej aktywności i troski o innych w temacie, a gdy potrzebowałem pomocy milczałeś, nie mając nic do powiedzenia. Teraz, jak wszystko opanowałem i nakierowałem innych, Twoja filozofia, mówiąc delikatnie zdaje się być zbędna.

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 18-07-2018, 08:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Napiszę jeszcze raz w tym jednym typie kluczyka mogą występować 2 typy elektroniki 002 i 004. Nie można tak jak ktoś napisał powyżej kupić dowolnego klucza z "SX4, Alto, BALENO ,IGNIS , JUSTY, JIMNY ,GRAND VITARA , SWIFT, SAMURAI , SPLASH , WAGON R+, Agila" jako dawcy elektroniki pilota bo może nie działać.

Zbynio narzekasz na brak pomocy na forum, a jak ktoś rozwinie temat to go krytykujesz i obrażasz :nono:


Na górę
Post: 18-07-2018, 11:25 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
drysiek pisze:
Zbynio narzekasz na brak pomocy na forum, a jak ktoś rozwinie temat to go krytykujesz i obrażasz :nono:


Czym innym jest realna pomoc, a zupełnie czymś innym mędrkowanie po fakcie. Nie trawie takich sytuacji, jak ktokolwiek szuka pomocy i jest cisza w temacie, nikt kompletnie nie ma NIC do powiedzenia, a jak ktoś rozwiąże problem i wskaże rozwiązanie to nagle pojawiają się znawcy i mędrkują, rozpowszechniając swoje filozofie. Temat jest od 2015, Ty na forum od 2011, wnioski nasuwają się same.

Co do typu kluczyka, nie trzeba mieć wysoce rozwiniętego umysłu, by dostrzec różnice, ale producent i tak się zabezpieczył, dla mniej rozgarniętych napisał na obudowie w którym jest TS004, natomiast TS002 oznaczył symbolami, na wypadek gdyby ktoś czytać nie umiał.

Obrazek

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 18-07-2018, 11:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
niestety nie wszystkie obudowy miały symbol CE w wersji ts002, a część kluczy po latach wygląda jak np ten:
https://www.ebay.ie/itm/Suzuki-Opel-rem ... 4d695dc3a2

temat programowania pilota przewija się przez forum od 10lat wielokrotnie rozwiązany, włączyłem się by przestrzec przed kupowaniem w ciemno używanego klucza.

pozdrawiam serdecznie


Na górę
Post: 18-07-2018, 15:30 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Ty naprawdę masz problem z logicznym myśleniem, dajesz link do kluczyka z nieoryginalną, chińską obudową, z chipem do zrobienia, stawiając to jako przykład na poparcie swoich argumentów :roll: A wystarczyło poczytać treść ogłoszenia, a nie tylko patrzeć na zdjęcia, by wiedzieć co sprzedawca oferuje zamiast brnąć z uporem maniaka ze skrajności w kolejną skrajność ;/ Jeżeli odczuwasz aż taką ogromną chęć zaistnienia, wystarczyło napisać dla potomnych, by odkręcili jedną śrubkę w obudowie swojego pilota, ściągnęli wieczko, sprawdzili symbol widniejący na elektronice, a następnie szukali po tym numerze zamiennika, jest wiele aukcji, ogłoszeń, w których nie po marce pojazdu, a właśnie po symbolu elektroniki można odnaleźć właściwą dla siebie część, do tego jednak trzeba ruszyć wyobraźnią, którą niestety nie wszyscy posiadają.

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 18-07-2018, 17:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Przykład powyżej to taki sam klucz jak na Twoim lewym zdjęciu. W sieci zdjęć wiele: https://allegro.pl/kluczyk-pilot-suzuki ... ml#thumb/1
Daj już Zbynio spokój, szkoda zaśmiecać forum wymianą niepotrzebnych zdań.

pozdrawiam


Na górę
Post: 18-07-2018, 18:26 
Offline

Rejestracja: 04-07-2018, 22:15
Posty: 22
Człowieku bzdury piszesz i ludzi w błąd wprowadzasz. W tym linku, który dałeś z ebay.ie jest podróba o czym pisze sam sprzedawca i jest to nawet pokazane na focie, czego Ty nie widzisz, lub nie chcesz widzieć. Zobacz jak wygląda oryginał w linku z alledrogo od strony śrubki (klucz ma dwie strony) i porównaj to z tym, co wstawiłeś wcześniej i przestań się w końcu ośmieszać. Dalsza rozmowa jest faktycznie bezsensowna, tym bardziej z osobą, która usiłuje podważać fakty, a na to szkoda mojego czasu.



Obrazek

_________________
GV II 2007r 2.0 B M/T 4wd


Na górę
Post: 18-07-2018, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
Dyskusję ze Zbyniem uważam za zamkniętą.

Wracając do konkretów:
dla zainteresowanych tematem elektronika z pilota Ignisa z lat 2003 do 2006 pasuje do GVI po lifcie, programowanie także poprzez przycisk drzwi, natomiast pilot z Ignisa nie działa w SX4 / sedici

z nowości dzisiaj trafił do mnie na "naprawę centralnego zamka" a w konsekwencji na wymianę jednego z przycisków,oryginalny, jeszcze inny typ - OMRON obudowa pozornie taka sama, rocznik 2015:
Załącznik:
klucz ce.jpg


elektronika inna fabrycznie przygotowana na 3przycisk - jest miejsce na switch na płytce, w gumce przetłoczenie oraz otwór w wewnętrznej części obudowy:
Załącznik:
ce2.JPG


na obudowie brak symboliki KBRTS XXX, częstotliwość 433MHz:
Załącznik:
ce3.JPG


same switche także inne - te które używałem do tej pory w pilotach suzuki to 4,5x4,5x0,8:
Załącznik:
przycisk.jpg


pozdrawiam


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 21-07-2018, 15:39 
Offline

Rejestracja: 21-12-2017, 19:34
Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Suzuki: Grand Vitara II
Witam,
Mam wrażenie, że coś mam pecha do moje suzuki grand vitara II... tym razem z pilotem… a mianowicie:
dojechałem do domu i chciałem zamknąć drzwi z pilota… zauważyłem, że pilot nie reaguje… więc wymieniłem baterie… niestety to nie pomogło.

Po wciskaniu przycisku na pilocie również nie świeci dioda więc wnioskuje, że może być to pilot… i teraz mam pytanie:


1. Czy można elektronikę w pilocie naprawić?
2. A może ktoś zna fachowca z Krakowa co może ten temat ogarnąć?
3. Czy pilot z innego modelu z oznaczeniem Ts001 będzie pasował do mojej Grażynki?


Na górę
Post: 21-07-2018, 22:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 462
Lokalizacja: Pszczyna
:-) sprawdz jeszcze raz baterie - te klucze praktycznie się nie psują.

001 to europejka keyless - często wymaga przyuczenia po wymianie baterii:

wejdz do auta zostaw drzwi kierowcy otwarte:
włącz i wyłącz zapłon kluczykiem
naciśnij czujnik/przycisk na słupku otwiarcia drzwi 3razy
włącz i wyłącz zapłon
przytrzymaj na pilocie guzik z otwierania przez chwilę potem z zamykania

powinno pomóc :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]