kysioo pisze:
krudnik78 pisze:
Ja mam OBD2 2.1 BT też za około 15-20PLN ale on czyta tylko ECU. Do tego mam jeszcze DELPHI DS150E VCI też na BT. Ten skaner czyta też inne systemy ale nie ma adaptacji przepustnicy EGR bądź DPF.
Z tego co widzę, to twó ELM327 powinien się łączyć z Suzi, musisz pokombinowaćw ustawieniach Torque.
Dajcie spokój z elm327 i podobnymi, szkoda czasu, co do delphi zgadzam sie całkowicie, sprawdzałem też ostatnio moją suzi jakie ma adaptacje/ nastawy dostępne na ktsie boscha v2016 - jeszcze mniej niż autocom-delphi
jeśli ktoś potrzenbuje natomiast dogłębnej diagnozy to trzeba sobie sprawić techa :
http://pl.aliexpress.com/item/Tech2-Dia ... d35f20cb34 - coś takiego - polecam, miałem to przez jakiś czas i oprócz suzuki robi jeszcze gm-y czyli ople/saby/isuzu itd kwestia żonglerki dyskietkami pcmcia, klon jest ciągle updatowany przez chinczyków i ma się w zasadzie to samo co ASO
ale to jednak 250 dolarów nawet za chińczyka.... co do wartości mierzonych np w silniku (parównywałem na 1.9ddis) to delphi ma dokladnie to samo (tyle samo bloków) co tech2, klona delphi pchaja na alledrogo juz kolo 200zł bodajże
pozdro
Częściowo się zgodzę. Mam zarówno ELMa oraz Delphi. Uważam, że elm leżący sobie w schowku auta na stałe, to przydatna rzecz gdy trzeba na szybko zobaczyć, gdy coś się stanie na trasie. I tylko do tego. Delphi to już coś więcej, bo też obsługuje wiele marek, można kluczyki programować itd. Ale nie ma tak podstawowej funkcji jak, adaptacja przepustnicy czy EGR do naszych DDiS i tego mi bardzo brakuje.
Mój mechanik ma KTSa boschowskiego i jest tam adaptacja przepustnicy, EGRu czy DPFa. Oczywiście jest to sprzęt warsztatowy, który również jest cały czas aktualizowany.