Witam.
Miałem problem z wypadającą jedynką przy ruszaniu. Rozebraliśmy skrzynię biegów okazało się, że padła przesuwka 1 biegu, synchronizatory... ogólnie części w Suzuki wycenione na 2800 zł. Kupiłem skrzynię, używkę. Zamontowaliśmy - niby wszystko pięknie, ale...:
1. Rano pedał sprzęgła wydaje się być miękki i trzeba go podpompować kilka razy, żeby można było wrzucić 1 lub wsteczny. Pozostałe biegi też wchodzą ciężko.
2. Na światłach (na skrzyżowaniu), gdy auto stoi - również ciężko wrzucić bieg.
3. Dużo łatwiej jest przełączać biegi podczas jazdy.
Wraz ze skrzynią biegów wymieniłem: sprzęgło komplet oraz wysprzęglik. Po zmontowaniu wszystkiego mechanik musiał wymienić jeszcze pompę sprzęgła, bo jak twierdził "sprzęgła nie było". Po wymianie sprzęgło wróciło, ale... jak pisze powyżej jest problem z wrzucaniem biegów.
Z różnych źródeł wiem, że jest problem z odpowietrzeniem układu sprzęgła.
Podpowiedzcie proszę, jak powinno wyglądać "fachowe" odpowietrzenie sprzęgła - może jakiś manual?
Pacjent: GVII, 2007, 2,0 benzyna, 140KM
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc, pozdrawiam