piotr 333,
Czytałeś ten temat?
Poczytaj, tam jest napisane kiedy używamy poszczególnych ustawień
viewtopic.php?f=71&t=12862Ponieważ 4L to włączenie reduktora, czyli zmiana przełożeń, w efekcie po prostu nie dasz rady pojechać tak szybko na poszczególnych biegach, jak w przypadku ustawienia 4H czy 4 HL.
Paco,
Taka małą uwaga
4L i 4HL to nie blokada mostu przedniego, czy tylnego, a blokada centralnego dyferencjału. Koła na jednej osi w dalszym ciągu będą się kręcić z rożną prędkością. Natomiast znika zróżnicowanie prędkości kół przedniej i tylnej osi, które zostają spięte na sztywno. Nie zmienia to jednak faktu, że auto skręca mniej chętnie i można uszkodzić napęd skręcając na tępej nawierzchni.
_________________
Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"
I już bez klekocika