rolkos pisze:
Podłączę się do tematu. Chcę kupić samochód na długie wycieczki i lekki off-road. Tak żeby na wypad do Rumunii starczył (niezawodny), dało się trochę podnieść zawieszenie i wjechać na jakiś rajd w klasie turystycznej. GV 2 się nada? Zastanawiam się nad silnikami benzynowymi, 2.0 wydaje się trochę słaby, 2.4 to samochody po 2008 roku(drogie). Czy warto się interesować silnikami 2.7 i 3.2? Widziałem kilka GV ze Stanów w rozsądnej cenie, tylko czy nie jest to jakaś pomyłka? Jak z korozją w GV2?
Do offroadu lepiej się nadaje GV I z uwagi na ramę,większy wykrzyż,łatwość liftowania.
Do turystyki może jeszcze lepiej nadawałaby się XL7 z uwagi na większy bagażnik,no i sam silnik jest fajny 2,7V6.
W gV2 też jest 2,7v6,ale regulacja luzów zaworowych płytkami jest trochę upierdliwa.
3,2 fajny silnik,ale rzadko spotykany,więc będzie problem z ewentualnymi częściami do niego.
Co do egzemplarzów z USA,to uważaj,bo często są tylko z napędem na tył !Poznasz po braku pokrętła od napędów na desce.
_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót