Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 21:26

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno Vitarki
Post: 09-10-2015, 16:12 
Offline

Rejestracja: 12-11-2014, 19:23
Posty: 1
Milośnicy i użytkownicy!!
Noszę sie z zamairem kupna Vitary z 2 litrową benzynką http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 13351.html
Pytanie bardzo szerokie i zdaje sobie sprawę z niejednoznacznej odpowiedzi.
Ale czy warto, czy jesteście zadowoleni?? Bedzie to drugie auto w rodzinie o rocznym małym przebiegu około 5 tyśkm
Jestem kompletnie zielony w temacie tej marki i modelu , ale poprostu mi sie podoba , a z racji wieku chcę już trochę wyższy pojazd. Na co zwrocić szczególna uwagę dyskwalifikująca zakup tego egzemplarza ??
Da radę zima polatać bokami ?? :)


Ostatnio zmieniony 15-11-2015, 11:51 przez wojtisek1, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 09-10-2015, 18:33 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Jezdziłem krótka 2.0 -piękne auto tyle ze w starej budzie.Auto narwiste czasami trudne do opanowania,skacze bryka na koleinach-ramowa konstrukcja,ale na trasie pięknie szła.Wszedzie wjedzie i wyjedzie tyle że 4-os,,dlatego zamieniłem na GV I 5-OS.ta która wybrałes pewnie już nie ma ramy i bedzie się prowadzic poprawnie resztę niech się wypowiedzą koledzy którzy takowe uzytkują


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-10-2015, 07:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
polecam ! silnik 2.0 benzyna zwrócić uwagę na rdzę będzie na tylnych nadkolach ale to nie jest taki duży problem, z wycieków to spodkałem się przy większych przebiegach na wyjściu wału do tyłu z reduktora tam lubi cieknąć