Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 21:26

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno Vitarki
Post: 09-10-2015, 16:12 
Offline

Rejestracja: 12-11-2014, 19:23
Posty: 1
Milośnicy i użytkownicy!!
Noszę sie z zamairem kupna Vitary z 2 litrową benzynką http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 13351.html
Pytanie bardzo szerokie i zdaje sobie sprawę z niejednoznacznej odpowiedzi.
Ale czy warto, czy jesteście zadowoleni?? Bedzie to drugie auto w rodzinie o rocznym małym przebiegu około 5 tyśkm
Jestem kompletnie zielony w temacie tej marki i modelu , ale poprostu mi sie podoba , a z racji wieku chcę już trochę wyższy pojazd. Na co zwrocić szczególna uwagę dyskwalifikująca zakup tego egzemplarza ??
Da radę zima polatać bokami ?? :)


Ostatnio zmieniony 15-11-2015, 11:51 przez wojtisek1, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 09-10-2015, 18:33 
Offline

Rejestracja: 22-07-2011, 19:19
Posty: 207
Jezdziłem krótka 2.0 -piękne auto tyle ze w starej budzie.Auto narwiste czasami trudne do opanowania,skacze bryka na koleinach-ramowa konstrukcja,ale na trasie pięknie szła.Wszedzie wjedzie i wyjedzie tyle że 4-os,,dlatego zamieniłem na GV I 5-OS.ta która wybrałes pewnie już nie ma ramy i bedzie się prowadzic poprawnie resztę niech się wypowiedzą koledzy którzy takowe uzytkują


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-10-2015, 07:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
polecam ! silnik 2.0 benzyna zwrócić uwagę na rdzę będzie na tylnych nadkolach ale to nie jest taki duży problem, z wycieków to spodkałem się przy większych przebiegach na wyjściu wału do tyłu z reduktora tam lubi cieknąć
może nie ma typowej ramy ale konstrukcja ramowa jest zespolona razem z podłogą też nie jest to głopi pomysł. w terenie daje sobie radę nie gorzej niż starszy model gv1, no i duży plus za napęd! i tańsze częśći niż do starszej i nowe i używane. Jak dla mnie mogła by mniej spalić bo wychodzi w granicy 13-15l ale czy to tak aż dużo?
resztę szukaj na forum bo jest troche różnych podpowiedzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-10-2015, 08:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
wojtisek1 pisze:
Milośnicy i użytkownicy!!
Noszę sie z zamairem kupna Vitary z 2 litrową benzynką http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 13351.html
Pytanie bardzo szerokie i zdaje sobie sprawę z niejednoznacznej odpowiedzi.
Ale czy warto, czy jesteście zadowoleni?? Bedzie to drugie auto w rodzinie o rocznym małym przebiegu około 5 tyśkm
Jestem kompletnie zielony w temacie tej marki i modelu , ale poprostu mi sie podoba , a z racji wieku chcę już trochę wyższy pojazd. Na co zwrocić szczególna uwagę dyskwalifikująca zakup tego egzemplarza ??
Da radę zima polatać bokami ?? :)


Ten silnik jest troche za słaby do tej budy,no chyba,że lubisz podziwiać widoki :D

GV II coś spieprzyli,że bierze olej i to niemało,lepiej już kupić gv1 z tym silnikiem,no i bokami polatasz,bo można napęd przedni odłączyć :)
Jednak,jeśli samochodem ma jeździć kobieta,to lepszy jest stały napęd w gv II,bo w I trzeba pilnować wajchy.

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-10-2015, 08:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
dla mnie wystarczający 140 km! nawet i wyprzedzić się da, oleju po3000km wzięła mi może 1mm na szabelce na lpg, no i podstawa właśnie stały 4x4 bardzo bezpieczne, miałem gv1 i czasem sama chciała latać bokiem , nie polecam, no w gv1 na plus był most bo miała więszy wykrzyż,


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-10-2015, 08:36 
Offline

Rejestracja: 14-02-2014, 14:36
Posty: 164
WERSJA EXKLUCIVE :lol:

_________________
MINI Countryman CS Forester XT


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-10-2015, 09:08 
Offline

Rejestracja: 04-07-2015, 04:39
Posty: 2
Lokalizacja: 3miasto
Też się uśmiałem WERSJA EXKLUCIVE :)
Tak poważnie to ludzie piszą berze olej, silnik na łańcuchu a wymieniać trzeba i jakieś tam inne pierdoły, ja napiszę od siebie, brat ma RAV4, ja mam GV2 2.0 manual LPG, ojciec GV@ 2.0 automat LPG. Tam gdzie ja i ojciec spokojnie wjeżdżamy mój brat może pomarzyć :) Silnik: mój miesięczny przebieg to około 2500km olej wymieniam co 10000-12000km przy tym przebiegu dolewam może 500ml oleju. MINUSY hmm... może mały bagażnik. Plusy uśmiech moich dzieci kiedy woda z kałuż w lesie przelewa się nad samochodem :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2015, 23:21 
Offline

Rejestracja: 05-07-2011, 20:42
Posty: 4
Podłączę się do tematu. Chcę kupić samochód na długie wycieczki i lekki off-road. Tak żeby na wypad do Rumunii starczył (niezawodny), dało się trochę podnieść zawieszenie i wjechać na jakiś rajd w klasie turystycznej. GV 2 się nada? Zastanawiam się nad silnikami benzynowymi, 2.0 wydaje się trochę słaby, 2.4 to samochody po 2008 roku(drogie). Czy warto się interesować silnikami 2.7 i 3.2? Widziałem kilka GV ze Stanów w rozsądnej cenie, tylko czy nie jest to jakaś pomyłka? Jak z korozją w GV2?


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-11-2015, 11:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
rolkos pisze:
Podłączę się do tematu. Chcę kupić samochód na długie wycieczki i lekki off-road. Tak żeby na wypad do Rumunii starczył (niezawodny), dało się trochę podnieść zawieszenie i wjechać na jakiś rajd w klasie turystycznej. GV 2 się nada? Zastanawiam się nad silnikami benzynowymi, 2.0 wydaje się trochę słaby, 2.4 to samochody po 2008 roku(drogie). Czy warto się interesować silnikami 2.7 i 3.2? Widziałem kilka GV ze Stanów w rozsądnej cenie, tylko czy nie jest to jakaś pomyłka? Jak z korozją w GV2?


Do offroadu lepiej się nadaje GV I z uwagi na ramę,większy wykrzyż,łatwość liftowania.
Do turystyki może jeszcze lepiej nadawałaby się XL7 z uwagi na większy bagażnik,no i sam silnik jest fajny 2,7V6.

W gV2 też jest 2,7v6,ale regulacja luzów zaworowych płytkami jest trochę upierdliwa.
3,2 fajny silnik,ale rzadko spotykany,więc będzie problem z ewentualnymi częściami do niego.
Co do egzemplarzów z USA,to uważaj,bo często są tylko z napędem na tył !Poznasz po braku pokrętła od napędów na desce.

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-11-2015, 20:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2009, 19:18
Posty: 56
Lokalizacja: Chicago
Cytuj:
Do offroadu lepiej się nadaje GV I z uwagi na ramę,większy wykrzyż,łatwość liftowania.
Do turystyki może jeszcze lepiej nadawałaby się XL7 z uwagi na większy bagażnik,no i sam silnik jest fajny 2,7V6.


nie no, w GVII tez jest rama ale zintegrowana z nadwoziem. Jest tez oprócz silnika 2.7 silnik 3.2 montowany chyba przez dwa lata (2009 -2010), przynajmniej w wersji USA.
Sam jezdze automatem 2.7 z przełącznikiem napędów i sobie chwale.
Bez przełącznika napędów były też wersje 4x4, po prostu cały czas 4H. Ale to mozna sprawdzic tylko wchodząc pod auto sprawdzając czy jest przedni dyfer i przedni wał.
jeśli są oba dyfry przedni i tylny i oba wały a nie ma przełącznika to jest to wersja 4x4H.
tutaj parę filmików z GV na lekkim offroad. https://www.youtube.com/playlist?list=P ... UyrgSYkbRG


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]