Cześć, czy udało się rozwiązać problem czy nadal występuje?
Pierwsze co zapewne trzeba sprawdzić to bezpieczniki.
Drugie - odkręcasz gałkę biegów, podważasz delikatnie od strony siedzeń dwa długie pasy plastików po obu bokach środkowego panela i wyjmujesz. Następnie podważasz (najlepiej użyć plastikowej łopatki tapicerskiej) w czterech miejscach ramkę wokół dźwigni biegów, dźwigasz wszytko do góry razem z mieszkiem i już widzisz pod dołem podpięte wiązki kabli. Zarówno prawe jak i lewe gniazdo zapalniczki mają swoje osobne wiązki spięte z przyciskami włączania ogrzewania foteli i są wpięte w dwa gniazda u góry komory dźwigni biegów. Trzeba by posprawdzać przewody / styki (przeczyścić) / pomierzyć multimetrem napięcia. Jeśli jednocześnie padło gniazdo zapalniczki i sterowanie ogrzewaniem fotela to tam (poza bezpiecznikiem) może być ukryta przyczyna.
Tak może wyglądać ramka pod spodem z wiązkami przewodów:
Załącznik:
Zrzut ekranu z 2024-10-01 08-36-13.png