Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-12-2019, 09:05

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dyfer/most tył
Post: 26-11-2019, 23:25 
Offline

Rejestracja: 26-11-2019, 00:02
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV II 2.0B 2007
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj '' nowy'' ponieważ nie mogę niczego konkretnego znaleźć...
A więc, czeka mnie prawdopodobnie wymiana dyfra i ile szukałem na aukcjach to niezależnie od silnika 1.9ddis 2.0B czy 1.6B maja oznaczenia TL43... I tutaj moje pytanie, czy one są suma sumarum tekie same z przełożenie 4,3?


Na górę
Post: 26-11-2019, 23:36 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3038
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: GV II 2007 DDIS
Witam,
Sprawdź w katalogu. W przypiętym temacie "przydatne linki do..." znajdziesz link do katalogu Suzuki.
Chyba ten sam, ale... ;)

_________________
Pozdrawiam
Marek

"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)


Na górę
Post: 26-11-2019, 23:53 
Offline

Rejestracja: 26-11-2019, 00:02
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV II 2.0B 2007
Dzięki za podpowiedź... Zależy mi na tym aby samemu jechać kupić, a kurierem nie wiadomo co przyjedzie, a jajblizszy do 2.0B znalazłem prawie 200km... Nurtuje mnie najbardziej zagadnienie czy to TL43 odnosi się do przełożenia bo jeśli tak to też mi się wydaje że powinien podejść...


Na górę
Post: 28-11-2019, 11:17 
Offline

Rejestracja: 26-11-2019, 00:02
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV II 2.0B 2007
Proszę o wypowiedzi czy ktoś już doświadczył wymiany tylnego dyfra z innego silnika lub coś słyszał... W katalogu nie znalazłem czy są takie same....


Na górę
Post: 01-12-2019, 20:31 
Offline

Rejestracja: 26-11-2019, 00:02
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV II 2.0B 2007
A więc tak... Jeśli kogoś temat również zainteresował...
TL43 NIE JEST odnośnikiem przełożenia ponieważ wczoraj zrzucilem tylni dyfer na stół i co...? Na koszu zębów 41 a na wałku ataku 10 więc 4.1 Okazało się że łożyska na ataku kompletnie dojechane ale wymieniam komplet 4 szt (wg katalogu oraz sówmiarki wymiary łożysk i zimeringów się zgadzają) W tygodniu kupię części pod wymiar a nie pod auto(będzie wiele taniej i lepsza jakość w danej cenie) i w przyszły weekend będziemy składać dyfer. Jednak musiałem wrócić do domu 120 km i? Odkręcilem półosie po czym łożyska kół scisnąłem zwykłymi śróbami M14 oraz zaślepiłem skrzynie biegów w miejscu wyjścia wału co było kluczowym pomysłem oraz patentem... I auto nie ruszyło więc kolejna czerwona lampka w głowie - 4HL zalatwiło sprawę... Póki co wróciłem do domu, z autem wszystko w porządku... W przyszłym tygodniu będę pisać o kolejnych przygodach które będą mogły się komuś przydać...


Na górę
Post: 01-12-2019, 21:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3038
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: GV II 2007 DDIS
Bardzo proszę. O ile to możliwe z danymi identyfikacyjnymi części. :)
A gdybyś mógł opisać to dokładniej, krok po kroku plus zdjęcia, czyli swego rodzaju poradnik jak to zrobić to było by super. :)
Jest opcja, że mnie to czeka, bo coś głośno zaczyna być. ;)

_________________
Pozdrawiam
Marek

"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)


Na górę
Post: 03-12-2019, 01:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 410
Lokalizacja: Pszczyna
kilka lat tamu napisałem na forum numery zestawów kół zębatych dyfrów do GVII może się przyda (przedniego mostu!):
2.0mt: 27300-66821
2,7at: 27300-66840, <---
2,4at: 27300-66831
3,2at: 27300-66850,
1.9d mt: 27300-66840 <---

Jak widać dyfrów jest wiele ;-)

pozdrawiam


Na górę
Post: 10-12-2019, 11:45 
Offline

Rejestracja: 26-11-2019, 00:02
Posty: 6
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV II 2.0B 2007
Łożyska z GÓRNEJ PÓŁKI oraz zimering(tak jak wcześniej pisałem po numerach a nie pod auto) plus oleje do dwóch dyfrów skrzyni i reduktora plus paliwo ok 600 zł - można powiedzieć bardzo tanio, za robotę z ojcem nic nie zapłaciłem. Jednakże do sedna, nie polecam regeneracji mostu/dyfra osobie która nigdy tego nie robila-można popełnić głupie błędy bolesne dla kieszeni. Nie zmienia to jednak faktu że jest on bardzo prosty '' budowa prosta jak w Żuku'' - słowa ojca doświadczonego mechanika... Sporo pieniędzy można zaoszczędzić nie kupując nowej tulejki na wałek ataku, wystarczy kupić odpowiednią podkładkę dystansową 1 lub 0.5 mm za 2 zł i wszystko będzie jak się należy...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl