Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 20:50

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 02-08-2021, 19:47 
Offline

Rejestracja: 02-08-2021, 19:29
Posty: 3
Lokalizacja: Krakow
Suzuki: Vitara Hybrid
Witam. Opisze wam historie z moja Vitara która jest w serwisie i proszę o pomoc jakieś porady czy cos?
A wiec tak. Auto ma dwa miesiące i 7 tysięcy kilometrów. Jest to wersja hybrydowa 1.4 z automatyczna skrzynia biegów i tam rozrząd jest na łańcuchu
Wczoraj jadąc w korki nagle zaczęły falować obroty na biegu jałowym, zaświecił się check i zaczęło szarpać silnikiem. Na obrotach nic się nie dzieje. Podczas jazdy jest delikatnie słabsza. Pali na dotyk jak gdyby nigdy nic
Dziś zajechałem do serwisu aso i wyszły błędy p0017 korelacja wału korbowego z wałkiem rozrządu rząd 1 czujnik b
Serwis mówi ze musiał przeskoczyć rozrząd w co nie chce mi się wierzyć i chcą mi wmówić ze pchałem auto i ze to moja wina :wsciekly: A ja nic nie pchałem bo nie było potrzeby. Auto nowe na gwarancji w automacie, chodziło jak zegarek i nagle takie cos. Nie chce mi się wierzyć ze łańcuszek przeskoczył. Może ktos miał podobna sytuacje i mi cos doradzi?
Z góry dziekuje


Na górę
Post: 02-08-2021, 20:07 
Offline

Rejestracja: 23-08-2020, 20:31
Posty: 234
Po pierwsze, jaki był by powód pchania auta, co odpalić nie chciał?
Po drugie - muszą to jakoś wytłumaczyć, udowodnić że to Twoja wina.
Być może ze coś na linii montażowej nie dokręcili jak trzeba. Auto masz na gwarancji, a w takim przypadku to chyba importer odpowiada za ewentualne wady. ASO nie za wiele ma tu do gadania. Tak mi się wydaje.
Trochę mnie Twój przypadek zaniepokoił, bo też mam Vitarę 1.4 hybrid przebieg niecałe 12 tys.


Na górę
Post: 03-08-2021, 09:36 
Offline

Rejestracja: 03-03-2018, 14:58
Posty: 370
Który to serwis wykazał się taką "mądrością", na Jasnogórskiej czy Podbipięty? :sciana:

A tak w ogóle, to czy serwis wytłumaczył, jak przy nowym rozrządzie (koła, łańcuch itp) możliwe jest, aby on się przestawił? IMHO serwis sam przyznał tym stwierdzeniem, że jakieś elementy rozrządu lub jego montaż były wadliwe. Nie przejmuj się ich głupim gadaniem tylko walcz o swoje. No a to, że auto się popsuło... to tylko urządzenie, nie można do tego podchodzić emocjonalnie.

_________________
Vicia Premium 1.6 Allgrip


Na górę
Post: 03-08-2021, 09:42 
Offline

Rejestracja: 02-08-2021, 19:29
Posty: 3
Lokalizacja: Krakow
Suzuki: Vitara Hybrid
Paffcio pisze:
Który to serwis wykazał się taką "mądrością", na Jasnogórskiej czy Podbipięty? :sciana:

A tak w ogóle, to czy serwis wytłumaczył, jak przy nowym rozrządzie (koła, łańcuch itp) możliwe jest, aby on się przestawił? IMHO serwis sam przyznał tym stwierdzeniem, że jakieś elementy rozrządu lub jego montaż były wadliwe. Nie przejmuj się ich głupim gadaniem tylko walcz o swoje. No a to, że auto się popsuło... to tylko urządzenie, nie można do tego podchodzić emocjonalnie.



Normalne ze się popsuło auto jest auto, o to nie mam problemu. Tylko bardzo mnie wkurzyło to ze jeszcze do końca nie sprawdzili a już próbują mnie zrobic winnym żeby nie uznać gwarancji


Na górę
Post: 03-08-2021, 10:36 
Offline

Rejestracja: 06-08-2019, 08:42
Posty: 190
Suzuki: Vitara 1,4 AT Allgri
tatastasia96 pisze:
Witam. Opisze wam historie z moja Vitara która jest w serwisie i proszę o pomoc jakieś porady czy cos?
A wiec tak. Auto ma dwa miesiące i 7 tysięcy kilometrów. Jest to wersja hybrydowa 1.4 z automatyczna skrzynia biegów i tam rozrząd jest na łańcuchu
Wczoraj jadąc w korki nagle zaczęły falować obroty na biegu jałowym, zaświecił się check i zaczęło szarpać silnikiem. Na obrotach nic się nie dzieje. Podczas jazdy jest delikatnie słabsza. Pali na dotyk jak gdyby nigdy nic
Dziś zajechałem do serwisu aso i wyszły błędy p0017 korelacja wału korbowego z wałkiem rozrządu rząd 1 czujnik b
Serwis mówi ze musiał przeskoczyć rozrząd w co nie chce mi się wierzyć i chcą mi wmówić ze pchałem auto i ze to moja wina :wsciekly: A ja nic nie pchałem bo nie było potrzeby. Auto nowe na gwarancji w automacie, chodziło jak zegarek i nagle takie cos. Nie chce mi się wierzyć ze łańcuszek przeskoczył. Może ktos miał podobna sytuacje i mi cos doradzi?
Z góry dziekuje


W którym serwisie taki geniusz pracuje co samochód z automatem pali na pych

_________________
VITARA 1,4 AT ALLGRIP
GSF 600 BANDIT


Na górę
Post: 03-08-2021, 10:45 
Offline

Rejestracja: 03-03-2018, 14:58
Posty: 370
Co się śmiejesz, Merca W124 podobno można było tak odpalić :]

_________________
Vicia Premium 1.6 Allgrip


Na górę
Post: 04-08-2021, 09:10 
Offline

Rejestracja: 06-08-2019, 08:42
Posty: 190
Suzuki: Vitara 1,4 AT Allgri
Paffcio pisze:
Co się śmiejesz, Merca W124 podobno można było tak odpalić :]


Dobre, :D

_________________
VITARA 1,4 AT ALLGRIP
GSF 600 BANDIT


Na górę
Post: 04-08-2021, 19:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-10-2011, 17:09
Posty: 357
Lokalizacja: Kaszuby
Suzuki: Vitara 1.0 2019 ZQN
Kurde Panowie, ten nowy K14D chyba trochę nieudany jest... Akcja ze wtryskami, teraz może się okazać że u kolegi wystąpiła poważna awaria rozrządu...
Trzeba będzie to śledzić również na obcych portalach i forach...


Na górę
Post: 04-08-2021, 22:23 
Offline

Rejestracja: 03-03-2018, 14:58
Posty: 370
Jedna awaria rozrządu, jedna akcja serwisowa. To chyba niewiele jak na tak powszechnie stosowany silnik? Pamiętajmy, że urządzeń absolutnie bezawaryjnych nie ma i nie będzie (no, może poza Izerą :] )

_________________
Vicia Premium 1.6 Allgrip


Na górę
Post: 06-10-2021, 11:16 
Offline

Rejestracja: 15-07-2021, 11:29
Posty: 2
Suzuki: Vitara II
Kolego @tatastasia96 opowiedz proszę jak potoczyła się dalej historia naprawy rozrządu.


Na górę
Post: 06-10-2021, 12:16 
Offline

Rejestracja: 21-09-2021, 10:51
Posty: 239
Suzuki: S-Cross
Niestety mam wrażenie, że to typowa metoda działania Suzuki...

Ja miałem zerwaną flanszę tłumiącą wibrację na tylnym moście to nawet nie sprawdzili co się stało i już był tekst 'pan jeździł w terenie'...
Znajomy ma motocykl Suzuki (DL650) i ciągle ma problemy z zaworkiem PAIR (taki EGR) i przy któreś wymianie mu praktycznie powiedzieli, że znaleźli piasek w zaworze i sypał piasek do wydechu...


Na górę
Post: 30-11-2023, 06:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-02-2021, 13:25
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SX4 S-cross 1.4 129K
Podbijam temat, jak zakończyła się ta sprawa?

_________________
Suzuki SX4 S-CROSS 1.4 Hybrid + LPG (KME), Chevrolet Spark 1.2 PB/LPG, Suzuki GSX 1250 FA PB.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]