Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 22:39

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05-04-2021, 18:35 
Offline

Rejestracja: 12-02-2021, 20:35
Posty: 144
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Vitara 1,4T hybrid
Czy zauważyliście, że jak bateryjka jest pełniejsza auto bardziej wykorzystuje moc z elektryka i podczas przyspieszania, nawet wolnego.

Chyba to norma ponoć , bateryjka na 4 kreski ( czasami uda się tak doładować ) nawet jak lekko dodaję gazu to widać jak dodawana jest moc z silnika elektrycznego. To samo podczas przyspieszania , jak na 4-5 kreski wyrywa niesamowicie ( +50Nm i 14km ) a jak bateria na 2 kreski to mam wrażenie że mniej

_________________
Vitara 1.4T Hybrid


Na górę
Post: 05-04-2021, 19:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
Coś jest na rzeczy skoro piszesz, do tej pory myślałem że to moje złudzenie :)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 05-04-2021, 20:57 
Offline

Rejestracja: 21-12-2020, 19:53
Posty: 13
Lokalizacja: śląsk
Suzuki: sx4 s cross hybrid
szkoda że suzuki nie ma możliwości ładowania z gniazdka bo faktycznie4/5 kresek naładowania akumulatora to jest konkretny zysk na mocy i oszczędności spalania


Na górę
Post: 06-04-2021, 04:07 
Offline

Rejestracja: 04-09-2019, 19:50
Posty: 30
Suzuki: Vitara SVHS
Ładowanie z gniazdka? A na ile przyśpieszeń by to wystarczyło? Jedno, dwa? Na pewno nie na pięć. Nie taka jest idea tego napędu. Też wyraźnie czuję lepsze przyspieszenie przy 4 kreskach. Przy trzech dwóch trzeba mocniej nacisnąć gaz aby bateria wspomogła przyspieszenie, ale wspomaga chyba przez krótszy czas. Takie są moje odczucia.


Na górę
Post: 06-04-2021, 12:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1507
Suzuki: TM3 LR Highland
Może zmierzcie przyspieszenie przy naładowanej i rozładowanej?
Ciekawe ile szybciej.

Można np. aplikacja Drag Racer z Google Play. Albo inną podobną.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 06-04-2021, 13:42 
Offline

Rejestracja: 12-02-2021, 20:35
Posty: 144
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Vitara 1,4T hybrid
wooli pisze:
Ładowanie z gniazdka? A na ile przyśpieszeń by to wystarczyło? Jedno, dwa? Na pewno nie na pięć. Nie taka jest idea tego napędu. Też wyraźnie czuję lepsze przyspieszenie przy 4 kreskach. Przy trzech dwóch trzeba mocniej nacisnąć gaz aby bateria wspomogła przyspieszenie, ale wspomaga chyba przez krótszy czas. Takie są moje odczucia.


też jestem tego zdania , ze ładowanie z gniazdka choć było by fajne to na max kilka przyśpieszeń . MH fajnie sprawdzało się w górach gdzie często udawało mi sie doładować do 4-5 kresek i pod górkę z kolej moc była wykorzystana z baterii .

od pewnego czasu staram się maksymalnie hamować po mieście silnikiem i udaje się utrzymać poziom baterii między 3-4 kreski i mając już 4 kreski do dyspozycji bardzo często przy starcie silnik jest wspomagany elektrykiem

co do samego pomiaru przyśpieszania do 100km/h pewnie różnica była by minimalna ,ale zauważalna bardziej np 60-100 na IV biegu czy też V biegu i chyba o to tu właśnie chodzi o czym już nie raz udowodniłem niejednemu na drodze :D

_________________
Vitara 1.4T Hybrid


Na górę
Post: 06-04-2021, 21:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2021, 15:06
Posty: 3
Suzuki: Vitara II
Za to u mnie zauważalnie ładuje się do wyższych poziomów- 3-4 kreski podczas dynamicznej jazdy. Przy próbie ecodrivingu -czyli czołgania się ładowanie max na 2 kreski. tez tak macie?

_________________
Vitara 1,4 Hybrid Allgrip AT


Na górę
Post: 06-04-2021, 22:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
Arti100 pisze:
Za to u mnie zauważalnie ładuje się do wyższych poziomów- 3-4 kreski podczas dynamicznej jazdy. Przy próbie ecodrivingu -czyli czołgania się ładowanie max na 2 kreski. tez tak macie?

Tak dokładnie dynamiczna jazda lepiej ładuje auto niż toczenie się Eco ;)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]