Witam jestem posiadaczem GVII z 2009 z silnikiem 2.4 mam taki problem. Po zakupie auta wszystko super bez problemów, po kilku wyjazdach na urlop okazało się ze lubi olej decyzja wymiana pierścieni zgarniaczy czyli wszystko w tłokach. Podczas wymiany wyszło , że dwie panewki musiały pracować trochę z brakiem oleju, wymiana tych dwóch panewek. Po złożeniu kontrolka chek engine, sonda lambda czyli wymiana, po założeniu nowej brak kontrolki. No i dochodzimy do najgorszego nie równa praca na wolnych obrotach i w przedziale między 2100-2300 obrotów wibracja silnika i głośna praca silnika, poza tymi obrotami wszystko ok. Mechanik stwierdził, że na jednej szklance zbyt duży luz zaworowy lecz wcześniej nie było z tym problemu. Co o tym sądzicie może miał ktoś z tym styczność.
Ostatnio zmieniony 28-10-2020, 22:25 przez Malin3537, łącznie zmieniany 1 raz.
|