Zbitom pisze:
Cześć.
Byłem w salonie KIA zobaczyć Stonica, sprawdziłem czy "balon" powietrzy utrudnia zamykanie klapy bagażnika także w innych samochodach.
Wiecie co...
Stałem i jak trochę nienormalny (nie obrażając tych rzeczywiście dotkniętych chorobą) otwierałem i zamykałem bagażnik i wszystkie drzwi kilkadziesiąt razy sprawdzając jak minimalną siłę trzeba przyłożyć lub z jakiej minimalnej wysokości puścić klapę żeby się zamknęły.
Byłem w szoku, tak idealnie zamykających się drzwi i klapy nie spotkałem w żadnym samochodzie nawet klasy premium (pomijając te elektrycznie domykane) ... miodzio, cycuś i malina : REWELACYJNIE!
I żaden balon w tym nie przeszkadzał, po prostu w Vitarze jest to niedopracowane i serwisowe banialuki o balonie niech wciskają przedszkolakom na dobranoc.
Macie już jakieś info o liftingu Vitary, nadejdzie w tym roku?
Czekam niecierpliwie bo chcę przed wakacjami kupić 1,4 AT lub Seata Aronę 1,5
W przypadku Vitary zniechęcają mnie trochę układ kierowniczy i niezbyt wyszukane materiały wnętrza natomiast w Aronie obawiam się o silnik.
Liczę na to że po liftingu będzie we wnętrzu Vitary trochę ładniej i poprawią prowadzenie a wtedy dylemat zniknie.
Powiem tak, nie wiem kto robi gówno burzę z jakimś układem kierowniczym, nie ma żadnej wady. Dzisiaj specjalnie 5 razy zamykałem klapę bagażnika, za każdym razem klapa zamknięta grawitacyjnie, czyli nie dodawałem nic od siebie, jednak pamiętam, że na początku po zakupie czasami klapę należało mocniej trzasnąć (jednak nawet nie pamiętam kiedy to zniknęło
). Kwestia wykończenia to już Twoja indywidualna sprawa, jeden musi mieć miękko innemu wystarcza tylko przyzwoity widok, bo nie maca codziennie tych materiałów. Już wcześniej pisałem, że za 100 tysięcy Vitary bym nie kupił, ale do 70000 nie znalazłem fajniejszego auta i zdania nie zmienię.